Én a kassai úti Agipnál szoktam mosni a bringát. (persze a csapágyakat próbálom minél jobban elkerülni a sterimóval, még mielõtt még valaki beszólnaSziasztok!
Hol van Debrecenben önkiszolgáló kézi autómosó sterimóval?
Az autómosás mellékes, mert fõleg a láncot akarom így lemosni.
Válaszokat elõre is THX.
Jelentkezz be Regisztrálj
Debreceniek ide! #2
#6581
Posted 2010. November 13. - 12:29
#6582
Posted 2010. November 13. - 12:06
#6583
Posted 2010. November 13. - 12:04
Hol van Debrecenben önkiszolgáló kézi autómosó sterimóval?
Az autómosás mellékes, mert fõleg a láncot akarom így lemosni.
Válaszokat elõre is THX.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)
#6584
Posted 2010. November 12. - 21:32
#6585
Posted 2010. November 12. - 20:44
Mackó számát dobja át valaki privibe' légyszi.
Köszi.
Nem titkos:): (70) 310 1617, (20) 553 1321
#6586
Posted 2010. November 12. - 20:21
#6587
Posted 2010. November 12. - 15:15
Nálam pont fordítva lenne.
Azt a pálinka mennyiséget amennyivel én télen országútizni képes lennék a fagyban, azt a rendõr még a traffipaxos autójából is 1000méterrõl kiszúrná sõt, a VPOP még körbe is tekerne zárjeggyel :-)
#6588
Posted 2010. November 12. - 13:48
"De én most megiszom a sörömet és vidám leszek!!"
/Fabian Cancellara/
#6589
Posted 2010. November 12. - 12:53
"hiszen a Forma 1-bõl és sportkocsikból ismert "a cikkíró is szakember lehet
Motorokat kihagyta... pedig ott minden tuning így kezdõdik: Öhlins teleszkóp Brembo fékekkel!
#6590
Posted 2010. November 12. - 12:15
ráül egy 90 kilós ember, mehet dh-zni, tartsa meg meg menjen végig felütés nélkül:)
#6591
Posted 2010. November 12. - 12:06
Ez az adat önmagáért beszél. Még ha felfelé rásegít is, de lefelé nem bírnád megtartani. Valamint a másik problémám a koncepcióval: "persze a lemerült aksi után is haza lehet tekerni, csak kevésbé motiváló". Tekerj már haza egy 33 kilós géppel...
Mindenesetre sikeres koncepció lesz ez 7 gurigáér'...
(a cikkíró is szakember lehet, amikor egy 160-as Talasra ezt írja: A Fox telók elõl 200, míg hátul 172 mm-es úton mozognak.)
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6592
Posted 2010. November 12. - 11:21
#6593
Posted 2010. November 12. - 08:44
Vasárnap 8.30-kor Vezér u. - Böszörményi út sarok: lõtér és ami belefér!
![]()
Szombaton pedig az idetekerj.eu-n olvasható a bodaszõlõi program. Én majd utánatok megyek, csak elõtte rongyolok egy ötezret az Oxigén kupán.
ötöt? na ne viccelj már:)
#6594
Posted 2010. November 12. - 07:36
Az esõ– és belvíz elvezetése eddig is gondot okozott a mélyebben fekvõ területeken, de ami most van, az már katasztrófa–közeli állapot."
Basszus, ezt én már vagy 10 évvel ezelõtt észrevettem a román körökön. Volt, hogy a városban mezitláb toltam át a bringát a kerékagyig érõ vízben.
Hát ennyivel vannak lemaradva. sajnos.
Az elmúlt években elég sokat dolgoztam állami közutakon és azt kell mondjam, hogy a helyzet itthon is siralmas. A padkák fel vannak hízva az utak mentén, a víz maximum akkor tud átfolyni az árokba, ha az utat már teljesen ellepte. A szántóföldek minden részét beszántották beleértve az árkokat, nyári utakat, nyúlgátakat (ami a szintben lentebb lévõ területek elárasztását hivatott kiküszöbölni). Utána meg jön a fõ közlekedési úton kolbászoló traki, meg kombájn, meg a dugók és a halálos közlekedési balesetek a türelmetlen sofõrök miatt. Sírnak a gazdák, hogy áll a víz a területeiken (érdemes végignézni a 35-ös melletti területeket. a legnagyobb nyári szárazságban is állt idén a víz rajtuk), ami nem is csoda, hiszen a régen bevált "elvezetjük egy tárolóba, majd száraz idõszakokban onnan öntözünk" (tegyük hozzá, ez külföldön még a mai napig él és nagyon jól mûködik...) filozófiát mesterien b*szták szét. Arról már nem is beszélek, hogy mindig belefutunk valami kis meglepetésbe, hogy pl.: a fõ közlekedési út helyszínrajzi és földhivatali szinten átvezet a szántóföld kellõs közepén, holott a telekhatárai 20-30 méterrel arrébb vannak. Nem, nem az útépítõk a hibások, hanem hogy sok esetben az átkos rendszer óta nincsenek átvezetve a földhivatalban ezen területek változásai (mert ez pénzbe kerül, mert ezzel foglalkozni kell). Sajnos azt tudom mondani, hogy baromira felelõsek vagyunk a történtekért és meg is érdemeltük azokat a természeti csapásokat, amik most megtörténtek velünk.
Na, ezért ért a Sajó és a Bódva vize a Decathlonban, meg az Auchanban a második polcig.:mad:
Azért a történet itt sem olyan egyszerû, mint ahogy a média leadta és rohadtul nem a felelõs embereket távolították el a tisztségükbõl. Ha érdekel valakit, szívesen elmondom, hogy valójában miért a MOL-t kellene felelõsségre vonni
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6595
Posted 2010. November 12. - 02:15
Nálam pont fordítva lenne.Az elmúlt hétvégén már azt hittem el lehet rakni az országútit és jöhetnek a téliesen lomha montis napok, de nem! A hétvégére megint itt a meleg, vasárnap már 20°C várható!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6596
Posted 2010. November 12. - 00:36
Hát ennyivel vannak lemaradva. sajnos.
Menj majd végig a Sámsonin... tavaszig bármikor szinte.
#6597
Posted 2010. November 11. - 23:23
Nincsenek lemaradva, pont ilyen módon újították fel Miskolcon a bevezetõ utakat és húzták fel a hodályokat. Kisebb lett az ártér és a víz sem tudott elfolyni.
Na, ezért ért a Sajó és a Bódva vize a Decathlonban, meg az Auchanban a második polcig.:mad:
#6598
Posted 2010. November 11. - 23:16
Nincsenek lemaradva, pont ilyen módon újították fel Miskolcon a bevezetõ utakat és húzták fel a hodályokat. Kisebb lett az ártér és a víz sem tudott elfolyni.Hát ennyivel vannak lemaradva. sajnos.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6599
Posted 2010. November 11. - 23:01
Árvízveszély
"Kovács Zoltán polgármester a Helyi Tanács több gyûlésén is jelezte: lakossági bejelentések alapján (illetve bárkinek egyszerû szemrevételezés útján) elõre látható volt, hogy az utak melletti vízelvezetés nem megfelelõ, annál is inkább mert a megjavított út szintjét jelentõsen megemelték. Az esõ– és belvíz elvezetése eddig is gondot okozott a mélyebben fekvõ területeken, de ami most van, az már katasztrófa–közeli állapot."
Basszus, ezt én már vagy 10 évvel ezelõtt észrevettem a román körökön. Volt, hogy a városban mezitláb toltam át a bringát a kerékagyig érõ vízben.
Hát ennyivel vannak lemaradva. sajnos.
#6600
Posted 2010. November 11. - 22:45

Sign In
Create Account

Back to top





