Jelentkezz be Regisztrálj
XVII. kerbõl van itt vki? #2
#641
Posted 2006. May 06. - 08:07
#642
Posted 2006. May 05. - 21:51
#643
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 05. - 16:36
Tali Szépvölgyi cukrászda kb 11. (Kolosy tértõl - Szépvölgyin HHH fele felfele, a Pusztaseri becsatlakozásánál)
Dante 9-kor kel, Vali és Hozé telefonos kontakt lesz pontosításnak akörül.
Táv meglátjuk, szint meglátjuk.
Útvonalterv - HHH, Virágos, kék lefele, Borosjenõ, Köves-bérc, egri vár, Csobánka, Hosszú - hegy, Pilis szerpentin + nyereg, Dobikövi és extrák.
#644
Posted 2006. May 05. - 14:08
http://bikemag.hu/content/view/208/1/
Én megyek, gyertek Ti is!
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#645
Posted 2006. May 05. - 13:47
#646
Posted 2006. May 05. - 13:17
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#647
Posted 2006. May 05. - 12:02
Na, 3M beragasztás mûködött, valsz azért mászott, mert kábé nitridált titánium simaságú a sín...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#648
Posted 2006. May 04. - 20:36
Próbáltad már úgy is, hogy a nyereg a kerékpár felsõ felén legyen, és Te meg az "alsó feledet" teszed rá?
Mert mások így használják...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#649
Posted 2006. May 04. - 20:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#650
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 04. - 13:47
Egyébként téphetõ.
#651
Posted 2006. May 04. - 13:36
Dante:
Egyébként sid lockout légtelenítést csak jó pénzért vállalnék. Lévén közel másfél óra szívás az egész. :-/
Majd meghívlak a cukiban egy dobostorta szeletre, jó? Egyébként jó esetben másfél óra...
totál OFF, de egy kérdés - az új nyergem mászik hátra (a sín csúszik, 1-2 mm hetente) - de jobban megtépni nem merem (üreges titánsín). Mit tegyek? Gondoltam, h felcsiszolom picit, ne legyen teflonsima...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#652
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 04. - 13:12
#653
Posted 2006. May 04. - 11:09
És átmegy mindenen......
Hápi: Egy kõkerék meg nem kap defektet, vésõvel gyártják, tehát az a legjobb.
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#654
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 04. - 10:57
ki kellett szedni a bubiskanállal.
[/quote']
És tényleg!
Igaz, hogy van idõrõl idõre van egy-két típus/évjárat, amiben van hiba - nem raknak bele elég zsírt, de ez nem jelenti azt, hogy mindent szét kell szedni eleve, vagy be kell járatni.
Elég precízen rakják össze a mai modern cuccokat már, fõleg, hogy századmilcsi pontosságal is gyárthatják.
Dante:
Egyébként sid lockout légtelenítést csak jó pénzért vállalnék. Lévén közel másfél óra szívás az egész. :-/
Az olaj meg típusától függõen vagy habzik, vagy nem.
Hápi: Egy kõkerék meg nem kap defektet, vésõvel gyártják, tehát az a legjobb.
#655
Posted 2006. May 04. - 10:38
Nem, csak az ilyen precíz cuccokat vitrinbe kell tartani, néha kivenni, a szobába leporolni és vissza...meg különbenis. Nehogy már a felhasználó legyen a hibás.
Napközibe nem kellett volna beiratni a telót? Meg este
mesélni neki? (a királynõset...)
Abban sem hiszek, hogy gyárilag szarul rakják össze. Ez olyan magyar virtus. "Á szarú' van összerakva".
uff.
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#656
Posted 2006. May 04. - 10:33
Napközibe nem kellett volna beiratni a telót? Meg este
mesélni neki? (a királynõset...)
Abban sem hiszek, hogy gyárilag szarul rakják össze. Ez olyan magyar virtus. "Á szarú' van összerakva".
Dante:
Pl a SIDem sem volt tökéletesen összerakva, például buborékos volt az olaj stb.
ki kellett szedni a bubiskanállal.
uff.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#657
Posted 2006. May 04. - 10:26
Kellett neked ilyen bonyolult cuccot venni! Én a gyárilag beépített telomat elvittem csgyhez, kiöntöttük belõle a felesleges vizet , kentünk rá egy kis csgy féle spéci zsírt és jobban mûködik, mint újonnan. Levegõ van benne, de az ahol bement ott ki is jön, a víz az már gázosabb mert ahhoz szét kell szedni. És simán bírta a BM-t!én kihagyom a túrákat, amennyiben nem sikerül a régi telómat visszarakni, mert az újnak sajnos beteg a torka és doktorbácsihoz kell vinni
Hétvégét még nem tudom, mert ilyen hét után valahogy nem vágyom erdõbe. Az Üvegtigris túrát meg meg kéne ejteni valamikor. Megvan 1-2, és a célhelyszín is adott.
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#658
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 04. - 09:14
Ez Solo air teló, az útállítás pedig távtartókkal oldható meg - teljes szétszedés mellett. Valszeg tört benne valami, akkor szokott kiugrani maxra. (Nevét nem tudom, de sejtem mi lehet.) Az, hogy se ki, se be, az meg mindenképpen gáz.
A kormánycsapágy pedig nem csoda, hogy nem engedi, ugyanis egy elég régi darab. Nyeklik-nyaklik a golyóskosár, a központosítója pedig hajlamos beékelõdni.
Barni meg nem adott olyan nagy terhelést, ami miatt bármelyik hibának jelentkeznie kellett volna.
Uff.
#659
Posted 2006. May 03. - 23:16
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#660
Posted 2006. May 03. - 23:02
Végül is ami történt vele, hogy a gyári 80-as beállításról kiugrott 155mm-re és onnan sehova. Mereven beállt. Tegnap kiengedtem belõle a maradék 50 psi levegõt és így megmozdult,de csak befelé...
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love: