kár összehasonlítani, tökmás .)
de pl. ma megõrültem volna semmeringen, ha bikepark helyett a szerpentineken kell fel-alá tekeregni
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Started by
Lord_Leslie
, 2006. January 10. 23:15
#1601
Posted 2010. September 11. - 21:12
#1602
Posted 2010. September 11. - 21:03
Hulp, Cseresznye: Már a Virtuous videón is feltünt nekem a csóka, de most megint eszméletlent ment. Nézzétek meg. Sáros részeken, majdnem függõleges hegyoldalon:
YouTube - Samuel Zbinden
Pont akartam írni, hányszor burulhatott menet közben amit meg kellett ismételni, erre a végén a nagy csattanás.
#1603
Posted 2010. September 11. - 18:22
Nem akartam élezni a szembenállást, amennyiben régen volt ilyen
Én is a szélre gondoltam, de az út akkor is hamarabb vizesedik .
Amúgy nem szeretem az országúti kerékpárt, de ez csak az én "bajom"
Jó neked, hogy tudtál ezekben a napokban is jókat menni
Én is a szélre gondoltam, de az út akkor is hamarabb vizesedik .
Amúgy nem szeretem az országúti kerékpárt, de ez csak az én "bajom"
Jó neked, hogy tudtál ezekben a napokban is jókat menni
#1604
Posted 2010. September 11. - 18:20
Hulp, Cseresznye: Már a Virtuous videón is feltünt nekem a csóka, de most megint eszméletlent ment. Nézzétek meg. Sáros részeken, majdnem függõleges hegyoldalon:
YouTube - Samuel Zbinden
YouTube - Samuel Zbinden
#1605
Posted 2010. September 11. - 13:45
Ez az erdõ nem sárosodik dolog akár több napot is jelenthet. Plusz ha ugye eléggé száraz a talaj, akkor nagyon gyorsan felszívja a vizet. Persze ha hosszú esõs, párás idõ van akkor aztán az istennek nem akar kiszáradni a föld. Na, akkor én is úgy vagyok, hogy ha nagyon bicajozhatnékom van már, akkor megyek aszfalton. Leogang egy eléggé speciális eset, de ott pl. esõben is tök simán lehetett bicajozni, a tapadás nem változott.
Viszont szerintem a szelet eléggé jól fel tudja fogni az erdõ, de ebbõl kifolyólag túl nagy hátszél sincsen.
Viszont szerintem a szelet eléggé jól fel tudja fogni az erdõ, de ebbõl kifolyólag túl nagy hátszél sincsen.
#1606
Posted 2010. September 11. - 13:05
nyasgem!
nem errõl van szó..
de ha Tomi a szélre gondolt, és a hidegre akkor az ellen ugye megfelelõ ruhával lehet védekezni..
az erdõ és az ország út között az a nagy különbség szerintem, hogy az erdõ késõbb sárosodik, mint ahogy az út vizesedik,
de az út elõbb fel is szárad..
asszem feljebb írta is valaki hogy volt az esõzés elején bringázni, és az erdõ még simán járható volt...
most meg még sáros, de az országút már rég száraz..
nem errõl van szó..
de ha Tomi a szélre gondolt, és a hidegre akkor az ellen ugye megfelelõ ruhával lehet védekezni..
az erdõ és az ország út között az a nagy különbség szerintem, hogy az erdõ késõbb sárosodik, mint ahogy az út vizesedik,
de az út elõbb fel is szárad..
asszem feljebb írta is valaki hogy volt az esõzés elején bringázni, és az erdõ még simán járható volt...
most meg még sáros, de az országút már rég száraz..
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#1607
Posted 2010. September 11. - 12:59
ezazzzz
megint országút vs monti
Andris csak az alkalmas pillanatra várt
megint országút vs monti
Andris csak az alkalmas pillanatra várt
#1608
Posted 2010. September 11. - 12:14
#1609
Posted 2010. September 11. - 12:10
#1611
Posted 2010. September 10. - 20:55
Tudom. Végzettségemnél fogva tanultam az anyagok ( fõképpen a fémek ) tulajdonságairól.
Ebben igazad van. Sajnos nem látni, nem érezni, amíg meg nem adja magát. Mondjuk azért ezel olyan ötvözetek, amik nem ridegek, ezért bírják az igénybevételt.
Simán tudunk még idén menni, ez csak átmeneti állapot, jön mág a jó idõ.
Én ma elmentem Velembe. Hát menni nem lehett, mert most már az is el volt ázva, csúszott, de ha már ott voltam, akkor felmásztam az írottkõre. Minden tsizta mocsár. Az összes általam ismert bringaútvonalra fákat döntöttek, használhatatlan az egész
Sében találkozhatunk a jövõ héten, ha felszárad.
Ebben igazad van. Sajnos nem látni, nem érezni, amíg meg nem adja magát. Mondjuk azért ezel olyan ötvözetek, amik nem ridegek, ezért bírják az igénybevételt.
Simán tudunk még idén menni, ez csak átmeneti állapot, jön mág a jó idõ.
Én ma elmentem Velembe. Hát menni nem lehett, mert most már az is el volt ázva, csúszott, de ha már ott voltam, akkor felmásztam az írottkõre. Minden tsizta mocsár. Az összes általam ismert bringaútvonalra fákat döntöttek, használhatatlan az egész
Sében találkozhatunk a jövõ héten, ha felszárad.
#1612
Posted 2010. September 10. - 15:24
Az a baj, hogy az anyag szerkezetébe nem lehet belelátni. A Mongoose vázamon sem lehetett semmit látni kívülrõl, de miután eltörött kiderült, hogy volt benne már egy régi repedés, és amentén adta meg magát a cucc. Ilyen szempontból az alu egy eléggé szar anyag. Idõvel eléggé elfárad, és egészen az utolsó pillanatig észre sem veszed, aztán egyszer csak eltörik.
Velem az a helyzet, hogy meló volt a héten. De igazából amúgy sem nagyon tudtunk volna bicajozni, mert szar volt az idõ. Azért remélem lesz még lehetõség bicajozásra még mielõtt igazán hideg lesz.
Velem az a helyzet, hogy meló volt a héten. De igazából amúgy sem nagyon tudtunk volna bicajozni, mert szar volt az idõ. Azért remélem lesz még lehetõség bicajozásra még mielõtt igazán hideg lesz.
#1613
Posted 2010. September 09. - 20:39
Szia Hulp.
Nekem is kicsit fura volt, azért is kérdeztem meg. Múltkor megbeszéltük, hogy nagyon észnél kell lenni ezeknek a gépeknek a megvételénél.
Én is kéz alól vettem az enyémet, és az is ilyen állapotban volt a képeken, de hála égnek élõben is
Hihetetlen, hogy valakimegvesz egy ilyen speciál biciklit, amit aztán éppen arra nem használ, amire való, hanem koprzózik vele a városban.
Szted meg lehet ennyire kozmetikázni egy DH-re használt bicajt?
Érdekes, annyi biztos.
Amúgy mi a helyzet veled, már ezer éve nem találkoztunkj.... Mondjuk az idõ nem nekünk kedvez, annyi szent
Nekem is kicsit fura volt, azért is kérdeztem meg. Múltkor megbeszéltük, hogy nagyon észnél kell lenni ezeknek a gépeknek a megvételénél.
Én is kéz alól vettem az enyémet, és az is ilyen állapotban volt a képeken, de hála égnek élõben is
Hihetetlen, hogy valakimegvesz egy ilyen speciál biciklit, amit aztán éppen arra nem használ, amire való, hanem koprzózik vele a városban.
Szted meg lehet ennyire kozmetikázni egy DH-re használt bicajt?
Érdekes, annyi biztos.
Amúgy mi a helyzet veled, már ezer éve nem találkoztunkj.... Mondjuk az idõ nem nekünk kedvez, annyi szent
#1614
Posted 2010. September 09. - 18:45
Számomra túl szép, hogy igaz legyen. De ha tényleg igaz, amit írt, akkor ingyen van. Viszont nem hiszem el, hogy ezt a bicajt valaki ennyiért kínálja. Meg ki az a hülye, aki egy Demot csak aszfalton használ, és akkor is csak gurulgatásra. Fõleg ennyi idõ alatt. Mert ugye a garanciából csak 3 hónap van, és egy év tuti járt rá, de szerintem több is. De persze ehhez az is hozzátartozik, hogy számomra a használt cucc kilõve.
#1615
Posted 2010. September 09. - 10:03
#1616
Posted 2010. September 09. - 10:02
#1617
Posted 2010. September 07. - 19:00
#1618
Posted 2010. September 07. - 18:50
#1619
Posted 2010. September 07. - 07:34
Lát6od enyire én ehhez nem is lõttem
Egyébként a vázam megegyezik az FRX LTD kiadással, amiben ugye duplaváll van, ergó valószín, hogy simán befogadná.
Meghírdettem próbaképpen a bike-ot ( hamar le is vettem, ezt én sem gondoltam komolyan ), de az alatt a 2-3 óra alatt 5mail-t kaptam, és 2hívást. Kapós a gép.
Hulp: hétvégén kéne akkor menni egyet.
Egyébként a vázam megegyezik az FRX LTD kiadással, amiben ugye duplaváll van, ergó valószín, hogy simán befogadná.
Meghírdettem próbaképpen a bike-ot ( hamar le is vettem, ezt én sem gondoltam komolyan ), de az alatt a 2-3 óra alatt 5mail-t kaptam, és 2hívást. Kapós a gép.
Hulp: hétvégén kéne akkor menni egyet.
#1620
Posted 2010. September 06. - 23:30
Na, csak megjegyzem, hogy a régebbi 170-es 888 beépítési magassága 1-2 centivel nagyobb, mint az akkori 200-as Boxxeré. Szóval akkor már inkább az szerintem.