Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
#1301
Posted 2011. January 03. - 23:39
az a pár szerpentin ami keresztezi meg át lesz repkedve jó kis útátugrásokkal.
márciusba jöhettek tesztrájdra addigra szét lesz túrva, kiépítve ahogy kölll.
#1302
Posted 2011. January 03. - 22:24
Sehol sem találok beállításra adatokat .Egyébként Glory 1 220-as Roco-val.Szerintem attól is függ, hogy milyen vázba megy, ugyanis nem mindegy, hogy mekkora erõkar nyomja a rugóstagot. Csak úgy próbaképpen megnéztem a Santa Cruz honlapját, és ott pl. a Driver8-hez 350-es rugó kell (Fox és RS rugóstagnál is, gondolom akkor a Marzonál is hasonló a helyzet), míg pl. a teljesen eltérõ felfüggesztéssel rendelkezõ Bullithoz 400-as rugó kell. Szóval próbáld meg a váz gyártójának honlapján megnézni, hogy milyen rugóstag-beállításokat javasol.
Puby
#1303
Posted 2011. January 03. - 22:21
Félre ne értsetek öregem ,nem azt mondtam ,hogy nem jó a pálya és ,hogy hülyeséget csináltok!Az lenne a jó, ha többen tudnánk dolgozni rajta. Mondjuk ha kimennénk 6-8-an, akkor tuti, hogy pár alkalom után elkészülne.
Technikás pálya lesz, és sztem nem egyszer fog fordulni emberekért a NOTRUF
Én nagyon értékelem a kitartást, és hogy a srácok szeretik, amit csinálnak, kimennek, melóznak, ásnak, stb..... Ritka, hogy valaki ennyire szereti, amit csinál, értékelni kell!
Nagyon fontos, hogy egy ilyen pályán valóban tudod fejleszteni a képességeidet, és nem csak a szintentartás lesz. Bár belõlem már nem lesz versenyzõ, mivel túl öreg vagyok, de azért szívesen csiszolom a kétkerekû tudásomat!
Hidd el, ha az osztrákok megtalálják a pályát, akkor a következõ alkalommal már helikopterek hozzák a felvonók pilléreit
Márió: amúgy mikor távolodtam, valami iszonyat hangos a "mácséte" surrogása
Én magam is évek óta gyártom a magunkét,nincs abban semmi kivetnivaló.
Ha egyszer eljuttok addig,hogy annyi helyen megfordultatok és annyi atrocítással találkoztok akkor már másképp látnátok a helyzetet.Sajnos be kell látnotok,hogy amíg ilyen kevesen vannak akik ezt ûzik addig nincs komoly támogatottsága és igenis segbeqrnak majd ha meglátják a pályát az biztos.Ezzel kalkulálnotok kell,nemegyszer menekültünk,meg összeszólalkoztunk mi is.Ez van.
Én azt mondtam,hogy a frekventált helyeket óvatosan kell piszkálni.
Sajnálom azt az energiát amit belefektettek és nem olyan helyre készítjük ahol a "kutyát sem zavar".
Ha találunk olyan nem szembetûnõ helyet ahol lehet DH-zni,meg mellette tudnak közlekedni a krumplik is akkor az már tömeges használatnak minõsülhet,lenne ember a karbantartásra.Ezt garantálom.
Kalapos követ például nagyon elvetettétek pedig hasonló hosszban lehetne baszkódni.
Én csak segíteni akartam és keresem továbbra is a megfelelõ helyet az ideális pályának.
Minden folyamatnak megvannak a fázisai,én már annyit szoptam az elsõ fázisok miatt,hogy ettõl kímélnélek meg titeket.
#1304
Posted 2011. January 03. - 19:22
Megéri. Megnézném, ahogy hasítasz le egy ilyen verdával. Bálinttal lehetnétek egy team, azonos ruha, szponzorok Mernél mutatkozni ezzel a géppel?
#1305
Posted 2011. January 03. - 18:37
Technikás pálya lesz, és sztem nem egyszer fog fordulni emberekért a NOTRUF
Én nagyon értékelem a kitartást, és hogy a srácok szeretik, amit csinálnak, kimennek, melóznak, ásnak, stb..... Ritka, hogy valaki ennyire szereti, amit csinál, értékelni kell!
Nagyon fontos, hogy egy ilyen pályán valóban tudod fejleszteni a képességeidet, és nem csak a szintentartás lesz. Bár belõlem már nem lesz versenyzõ, mivel túl öreg vagyok, de azért szívesen csiszolom a kétkerekû tudásomat!
Hidd el, ha az osztrákok megtalálják a pályát, akkor a következõ alkalommal már helikopterek hozzák a felvonók pilléreit
Márió: amúgy mikor távolodtam, valami iszonyat hangos a "mácséte" surrogása
#1306
Posted 2011. January 03. - 11:05
Párszor kereszteztük az utat majd nem volt merre.
Volt benn pár bombatölcsér ami elég ütemtelenné tette a dolgot,de nem rossz.
Nem lehet rajt majd nyélen közlekedni,tudni kell kezelni a gépet-tetszik.
Az utak amiket keresztez elég sokat használják:-(
Puby
akkor a legalsó legmeredekebb szakaszt meg sem találtátok? mikor elindultatok mondtam az elején hogy még nem lehet bringázni rajta mer tele van tuskókkal amit ki kell még vágni, plusz semmi hullám meg gödör nincs még bringázhatóvá alakítva. ha teljesen elkészül, ezen kb végig csõ gázzal tudsz majd repeszteni mert kib.. széles. nem ilyen nullázós bujkálós cumó lesz.
tavaszra kész lesz addig meg nyugi:D
majd ha tudjátok , akkor inkább méressétek le hogy mennyit esik, meg milyen hosszú . amirõl tnap beszéltünk.
#1307
Posted 2011. January 03. - 01:59
#1308
Posted 2011. January 02. - 22:08
Marzocchi Roco R, Coil-ba milyen rugó lenne ideális 76kg-hoz?
Puby
#1309
Posted 2011. January 02. - 21:11
Párszor kereszteztük az utat majd nem volt merre.úr isten miez:D:DD
na elkészült az a szakasz aminek nekiálltunk . már csak a leg felsõ van és végre az alap meglesz már. utána meg már csak rommá kell ásni meg építeni:D
Volt benn pár bombatölcsér ami elég ütemtelenné tette a dolgot,de nem rossz.
Nem lehet rajt majd nyélen közlekedni,tudni kell kezelni a gépet-tetszik.
Az utak amiket keresztez elég sokat használják:-(
Puby
#1310
Posted 2011. January 02. - 19:27
na elkészült az a szakasz aminek nekiálltunk . már csak a leg felsõ van és végre az alap meglesz már. utána meg már csak rommá kell ásni meg építeni:D
#1311
Posted 2011. January 02. - 18:22
Megtaláltam az álomgépet
meeeee at front garden :S in Plymouth, United Kingdom - photo by chazdog - Pinkbike.com
#1312
Posted 2011. January 02. - 14:11
Márió: nagyon izmos pálya lesz ez Igen jó a talaj is. Az utolsó szakasszal jó darabig fogok szemezni, mire le merek majd menni rajta
#1313
Posted 2011. January 02. - 08:18
#1314
Posted 2011. January 01. - 21:24
Sztem olyan 11-11:30 között érünk oda,majd keresgélek
Kõszegrõl megyünk bringával 9:00-tól
Puby
oks majd hívj fel , mert amugy biztos hogy nem találjátok meg.
#1315
Posted 2011. January 01. - 21:23
Legyen 8:10-kor a kõszegi úti Shell-nél.
Cigány ruhába kell menni ugye?
Még leboxolom Melindával a dolgot, aztán 95%, hogy a Shell-nél várok ( nekem is tankolnom kell )
legyen 8:20 shell nél addigra tuti ott vagyunk . a köszegi úti az az ami a kisteszkónál van igaz? cigány ruhába gyere igen:DD
#1316
Posted 2011. January 01. - 21:04
Sztem olyan 11-11:30 között érünk oda,majd keresgélekigen ! pontosan ahogy mondod.
hány ora körül lennél ott kb?
Kõszegrõl megyünk bringával 9:00-tól
Puby
#1317
Posted 2011. January 01. - 20:11
Cigány ruhába kell menni ugye?
Még leboxolom Melindával a dolgot, aztán 95%, hogy a Shell-nél várok ( nekem is tankolnom kell )
#1318
Posted 2011. January 01. - 20:08
Délre haza kell érnem.
8-kor indultok?
#1319
Posted 2011. January 01. - 20:08
akkor szeretnél jönni ? felveszem 8 kor Bálintot , utána tankolok és utána eléd tudok menni ha akarsz jönni. és megmondod hogy hova.
#1320
Posted 2011. January 01. - 19:35
A parkolóból az Írottkõ irányába indultok el a széles úton?
Én a csúcsrol gurulok le majd felétek.
Puby
igen ! pontosan ahogy mondod.
hány ora körül lennél ott kb?