Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
#841
Írta 2011. május 08. - 16:04
Hol estél Tomi?
#842
Írta 2011. május 08. - 11:54
#843
Írta 2011. május 08. - 07:06
Estem egy nagyot a végén..... a fáradtság tette... már múltkor megfogadtam, hogy atom fáradtan nem megyek többet, mert akkor van mindig baj... erre tessék
#844
Írta 2011. május 07. - 16:13
#845
Írta 2011. május 07. - 09:01
#846
Írta 2011. május 06. - 20:30
#847
Írta 2011. május 06. - 20:25
#848
Írta 2011. május 06. - 20:16
Köszi.
Jó volt újból menni egyet, már hiányzott!
#849
Írta 2011. május 06. - 19:53
Nah Tomi itt vannak a linkek amiket ígértem:
IMB | Free Online Mountain Bike Magazine | Home
Wideopen Magazine - A free online mountain bike magazine
#850
Írta 2011. május 06. - 15:25
#851
Írta 2011. május 06. - 14:32
#852
Írta 2011. május 05. - 23:07
#853
Írta 2011. május 05. - 23:03
Pár másodpercet lehet faragni az idõkbõl vele.
Puby
#854
Írta 2011. május 05. - 21:20
Akkor azokon igazítunk. Godoltam, hogy nem lesz így még jó.
Akkor találkozunk. Dani is kinéz elvileg... bellow megígérte
#855
Írta 2011. május 05. - 20:54
Én is megyek holnap. Talán 4 körül kiérek én is.
#856
Írta 2011. május 05. - 20:11
#857
Írta 2011. május 05. - 20:05
Holnap kinézel a pályára?
Én kimegyek olyan 4 környékén
Szerintem én is Hiányzik egy kis gurulgatás veletek....
#858
Írta 2011. május 05. - 17:23
#859
Írta 2011. május 03. - 21:49
Ha a realítást nézzük akkor a következõre van a legnagyobb esély:
Amit elterveztünk annak a fele vállhat valóra kb 2 pályára látok esélyt,1 1300m-es régi útvonal és egy lightos 1600-1700 méterest + kitérõket a nyomvonalba.
Az engedélyezés pedig eltart min 2-3 hónapig.
Ne így legyen az a cél.Elsõ évben a 2 nyomvonal sztem ölég(fõleg hogy berajzoltam nekik a Trianoni Kereszt alatti függõleges katlant!!-brutál rész!) a 2-3 hónap a gáz.
A pályaelmek engedélyezésében (statika,alapanyagok,szerkezet..)látom most a buktatót.Esetleg olyan ember (ács,statikus,mûszaki ellenõr)aki papíron vállalja az átvételt és a felülvizsgálatokat idõszakosan??Van valakinél ilyen kerékpárbarát ismerõs aki térítésmentesen bevállalja ?Természetesen a felmerülõ költségeket fedezzük(utazás,kaja,pia).
Csak hogy lássák komolyan gondoljuk ,és isten igazából nem vállna kárunkra.-sztem a szervek is nyugodtabbak lennének!Például.
Ja,nem csak vaktában lövöldözök hanem elindult a papírmunka és beillesztenénk a mûszaki átvételt is.Lehet az én magasépítõ technikus végzettségem meg gyakorlatom is elég lenne ehhez de biztonságosabb a kívülálló.
Puby
Na, ez nagyon jól hangzik. Még versenyen is voltam a régi DH pályán és nekem tetszett az a nyom. Kezdésnek nem rossz a két nyomvonal, aztán talán idõvel majd lehet bõvíteni, ha látják, hogy nem teszünk kárt a természetben. Ez alatt nagyjából a szemetelést értem, meg hogy a kijelölt nyomvonalakon kívül nem csesszük szét az erdõt. Nagyon jó ötlet, hogy lesz egy keményebb DH pálya, meg egy hosszabb, de kevésbé meredek freeride/enduro pálya. Nagyon jó lenne ha ez utóbbi olyan meredekségû lenne, mint Sében, csak sokkal hosszabb. Jó kis döntött kanyarokkal meg kis ugratókkal (wallride).
Mindenképp tájékoztass majd bennünket a fejleményekrõl.
#860
Írta 2011. május 03. - 20:52
Szia!
A mai napon beszéltünk telefonon is (nem tudom, hogy veled pontosan, vagy Tõletek valakivel). Sajnos állandó engedélyünk nekünk sincs, sõt a múlt évben Bagolyon a Magyar kupa alatt kaptunk is egy nagyobb összegû büntetést, mert a sok közül egy engedélyünk nem volt meg...
Remélem, hogy Nektek fog sikerülni az engedélyeztetés, és ezzel a remek példával tudunk mi is csatlakozni utána a sikeres folyamathoz!
Kérlek, hogy osszátok meg velünk, hogy hogyan tudtok a bürokrácia útvesztõn átjutni, mert mi is próbálkozni fogunk akkor! Ha segítség kell, fogjunk össze, csináljuk akár közösen!
Egyesületünkbõl mindenkit megdöbbentett ami történt, reméljük, hogy Ti nyertek, és nem az erdészet!
üdv,
Pataki Tamás
Rendes arcok...remélem náluk is beindul vmi