
Hol estél Tomi?
Holnap kinézel a pályára?
Én kimegyek olyan 4 környékén
Ha a realítást nézzük akkor a következõre van a legnagyobb esély:
Amit elterveztünk annak a fele vállhat valóra kb 2 pályára látok esélyt,1 1300m-es régi útvonal és egy lightos 1600-1700 méterest + kitérõket a nyomvonalba.
Az engedélyezés pedig eltart min 2-3 hónapig.
Ne így legyen az a cél.Elsõ évben a 2 nyomvonal sztem ölég(fõleg hogy berajzoltam nekik a Trianoni Kereszt alatti függõleges katlant!!-brutál rész!) a 2-3 hónap a gáz.
A pályaelmek engedélyezésében (statika,alapanyagok,szerkezet..)látom most a buktatót.Esetleg olyan ember (ács,statikus,mûszaki ellenõr)aki papíron vállalja az átvételt és a felülvizsgálatokat idõszakosan??Van valakinél ilyen kerékpárbarát ismerõs aki térítésmentesen bevállalja ?Természetesen a felmerülõ költségeket fedezzük(utazás,kaja,pia).
Csak hogy lássák komolyan gondoljuk ,és isten igazából nem vállna kárunkra.-sztem a szervek is nyugodtabbak lennének!Például.
Ja,nem csak vaktában lövöldözök hanem elindult a papírmunka és beillesztenénk a mûszaki átvételt is.Lehet az én magasépítõ technikus végzettségem meg gyakorlatom is elég lenne ehhez de biztonságosabb a kívülálló.
Puby