Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
#3861
Posted 2009. August 17. - 08:53
Biczó neked elõször is gratula, most majd megtudod milyen is az élet ))))))))))))
Szerdán (19.-én) éjszakai rájd.
Jelezzétek, hogy kienek van kedve eljönni. Indulás kb. 10 órakor az emlékmûtõl.
üdv
t
#3862
Posted 2009. August 15. - 17:17
#3863
Posted 2009. August 15. - 12:17
#3865
Posted 2009. August 13. - 23:22
jöttünk olyat hogy leg tetejétõl az úgy 10 km volt lefelé atom meredek pályán végig ilyen dh maraton fíling volt. De ez a leogangi is biztos nagyon jó lehet.Ahogy olvastam nem rég volt is ott dh verseny azon a pályán
#3866
Posted 2009. August 13. - 22:06
Igazából itt van egy north shore-os freeride pálya is, de még azon sem mentem. Egyszer elindultam, de aztán az elsõ elem után belementem egy 10 centi mély tehénszaros sárba, és úgy gondoltam, hogy jó lesz nekem a freeride pálya is. Nem lehet megunni azt sem 6 nap alatt. Vannak király sisakkamerás felvételek a pályáról. Holnap azért meg akarom nézni a north shore-os szakaszt is, ha már itt vagyunk.
#3867
Posted 2009. August 13. - 21:24
#3868
Posted 2009. August 13. - 14:44
#3869
Posted 2009. August 13. - 12:32
CSeresznye LEOban nem kevés a DH pálya..igaz vannak kimondott free pályák, meg dirt-es cuccok, meg single.track gurulgatások, de kimondott dh pálya is van.Elég nagy DH versenyekkel::wykrzykni
DE a hegy ,,másik oldala" saalbach-hinterglemm-ahol DH világkupa futamokat is rendeznek..meg ott van az adidas slop-style pályája is...
Szerintem egy hét kevés az összes bejárásához..de ha ez nem elég dh-s,akkor javaslom Pilát-az csak dh!!
Andris -->fiúcska született
#3870
Posted 2009. August 12. - 22:50
Nem érdemes kerülni az autópályát az a 2000 ft durván amit megsporolsz a matricán az böven visszajön benzinbe. mikor autópályán 1 ora volt az út mentünk nem autopályán is úgy kb dupla olyan hosszú .
Hulp leogangban freeride os cuccosokon kívül van valami dh pálya is ? ha igen akk légyszi írj róla egy rövid leírást
Biczaj : GRAT !
Ááá autópálya nélkül bõ 60kilóméterrel rövidebb meg nem kell matrica se......
#3871
Posted 2009. August 12. - 22:33
#3872
Posted 2009. August 12. - 20:38
Valaki letudná nekem írni hogy hogyan jutok el Semmeringre úgy hogy nem az autópályán megyek...néztem neten,de mindegyik csak az autópályás verziót mutatja....de a rövidebbet azt nemtudom
köszi
Nem érdemes kerülni az autópályát az a 2000 ft durván amit megsporolsz a matricán az böven visszajön benzinbe. mikor autópályán 1 ora volt az út mentünk nem autopályán is úgy kb dupla olyan hosszú .
Hulp leogangban freeride os cuccosokon kívül van valami dh pálya is ? ha igen akk légyszi írj róla egy rövid leírást
Biczaj : GRAT !
#3873
Posted 2009. August 12. - 20:19
11:20kor Apuka lettem!:cheers::beer:
Hulp nem mész vissza a pályára, helyettem is tekerned kell ne felejtsd el! a netezés elvesztegetett idõ..majd ha hazajössz írhatsz..ez persze csak vicc..
#3874
Posted 2009. August 12. - 17:58
Nagyon király a hely. Annak ellenére, hogy ma is csak 11 körül indultam ki a pályára, annyi kört tudtam menni, hogy most teljesen hulla vagyok. Ez azt jelenti, hogy 10-12 kör. Eddig asszem a vasárnap volt a legdurvább, akkor szerintem volt vagy 15 kör. A mai nap kivételével minden nap esett az esõ legalább egy kicsit. Hétfõ az nagyon durva volt, baromira szarrá áztunk. Technikai problémák vannak, eddig egy küllõszakadásom volt, de az nem volt vészes, mert utána még vagy 3 órát tekertem és ma reggel ki is cseréltem. Viszont ami nagy gáz, hogy kidörzsölõdött a hátsó fékvezetékem, és a fékkar behúzásakor szép szivárog ki az olaj. Ma azt is megoldottam egy kis sufnituninggal, és nagyon remélem, hogy kibírja ezt a két napot. Ma mentem vele jópár kört és eddig bírta.
A pálya az nagyon király, bár baromira szét van fékezve. Wallride és döntött kanyar már csukott szemmel is menne, és jópár trapéz ugrató is szépen ívbõl ívbe megy. Ma volt egy bukta is, de mezszakadáson kívül semmi komoly. Van pár felvétel meg fénykép is. Nagyon király ez a hely.
Punkbiker, Semmeringre eléggé bonyolult autópálya mentesen eljutni, de nem lehetetlen. Mi is úgy szoktunk menni. Oberwartból Bécs felé vezetõ úton (asszem 54-esen) kell elindulni és asszem Mönichkirchennél kell elmenni a Semmering felé. De van olyan útvonalkeresõ is, amiben be tudod írni, hogy el szeretnéd kerülni az autópályákat. A Viamichelin pl. ilyen.
Biczó, nekem is van alátét a két csapágycsésze és a csapágyház között, hogy a Saint jó legyen 73 és 68mm-re is. Nem igazán érzem semmilyen hátrányát.
#3875
Posted 2009. August 12. - 16:37
köszi
#3876
Posted 2009. August 12. - 14:43
Csütörtökön 6 körül a bmx cross pályánál valaki?
Mennem kell megint és viszek ugrálós bringát is.
Elsõ körre jó lesz, aztán legközelebb majd jöhet az a nem tudom milyen hely az rét mellett, az erdõ szélén, ahol sok a szúnyog.
BMX crossra innen sztem senki nem megy ki....max a helyi kiscsávók lesznek ott.......
Itt nagyrészt mindenki az erdõt preferálja
#3877
Posted 2009. August 11. - 21:27
Mennem kell megint és viszek ugrálós bringát is.
Elsõ körre jó lesz, aztán legközelebb majd jöhet az a nem tudom milyen hely az rét mellett, az erdõ szélén, ahol sok a szúnyog.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3878
Posted 2009. August 11. - 10:04
De szar..már azért mert ami integrálttal kezdõdik az még jó ne volt..
denagy marhaság, tudod mikor vettem volna ilyet.. most vagy 68széles a tengely, vagy 73-a kettõ közti 5 mm-ert, még soha nem jutott volna eszembe állítgatásra felhasználni, tehát hogy nekem nem jó a 73, és a 68 hanem pont 70,5 kell.Ennek van értelme? nekem holzfellerem van, de semmi marha alátét nem kellett hozzá.vagy amihez nem kell az már unalmas..
Ennek akkor van értelme ha láncvezetõt is fel akarsz rakni például...
Plusz amúgy is a normális hajtókarok már vagy tényleg howitzer vagy integrált rendszerûek az isis már rég elavult... szal jól esz hozzászokni
#3879
Posted 2009. August 11. - 09:06
Alátét az integrált hajtómûvek meg a Truvativ féle Howitzer monoblokjaihoz kellenek....azokkal lehet állítani a csapágy(monoblokk) szélességét..68mm-73mm...
De szar..már azért mert ami integrálttal kezdõdik az még jó ne volt..
denagy marhaság, tudod mikor vettem volna ilyet.. most vagy 68széles a tengely, vagy 73-a kettõ közti 5 mm-ert, még soha nem jutott volna eszembe állítgatásra felhasználni, tehát hogy nekem nem jó a 73, és a 68 hanem pont 70,5 kell.Ennek van értelme? nekem holzfellerem van, de semmi marha alátét nem kellett hozzá.vagy amihez nem kell az már unalmas..
#3880
Posted 2009. August 10. - 11:02
HI,,nekem nincs...de háát én azt se tudom mi az, pedig nem ma kezdtem..hova kell alátét?minek? monoblokkom még lenne., de minek alá alátét nem értem. vagy ez olyan mint a zacskócstej és a zacskóstejtartó...
-még azt se értem hova lehetne alátétet berakni monoblokknál. Négyszögtengelynél még csak-csak..monoblokk egy komplett alkatrész, berakod és kész nincs hejje alátétnek..kivéve ha valamit sufniba dagasztasz-akkor ajánlom a csavarboltot ahol minden méretû alátét megtalálható..
Hulp, Vidám már LEogangba dönget.. ejj de jó nekik!
Alátét az integrált hajtómûvek meg a Truvativ féle Howitzer monoblokjaihoz kellenek....azokkal lehet állítani a csapágy(monoblokk) szélességét..68mm-73mm...