Félkészen.Megakadtam a hajtómûnél
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nagyon szép setup lesz, a kerékszetted bármikor elfogadnám!
Elsõ váltóból felsõ bilincses X.9-es SRAM-ot vagy Shimano XT-t keress, ezek még elférnek a kerék elõtt. Vagy régi STX/XT/
XTR váltók, 28.6-os vagy 31.8-as, utóbbi szûkítõvel. A "sima" Deore váltók sajnos nem, vagy csak csonkítva.
A nyeregcsõ fehér fényezése mennyire kényes?
Hajtómû passz... Piros RaceFace?
frankok lettek az inbredek... kenyelmi szempontbol milyen lett? korabban sokat gondolkodtam ezen az acel vazon. sulyra? plane a 26os karbon utan megvan mindket bringa?
emelt kormannyal nem tul magas a sulypont (bar ha jol nezem, 0 fokos a stucni)? probalgattam rizer kormannyal, de nem csak felfele, hanem lefele is rosszabb lett, idegesebben viselkedett a kanyarokban.
a kettanyeros atalakitos dologhoz... vegyel hozza egy 665os atdobot meg a 665os nagytanyerjat (mar ha 36/22ot hasznalsz - szvsz legjobb 29erhez), sokkal megbizhatobban mukodik, mint a gettokonvertalt cuccok. a magassagat a bashguardnak megfeleloen beallitva a legjobb.
A ~10.6 kilós karbon mellett dögnehéz. A Selle Italia ülésem borzasztó kemény fajta, ami már a fully-mon is "tört", ezzel az Inbred sem túl kényelmes. A menetteljesítményekrõl nem tudok sokat írni, viszonylag mély hóban próbáltam. Majd 4-5-6 a szokásos edzõkörömön megtett "kilépõs" tekerésbõl kiderül, mennyire tartja a lépést a Whippettel. A Polar mérései, no meg a számok nem hazudnak. Meg kell mondjam, eddigi (méréssel is jól alátámasztható) tapasztalataim alapján egyre inkább azok táborba tartozom, akik azt mondják, a gyorsaság az emberen múlik leginkább, nem a technikán és a kilókon.
Kormánymagasság jó valahogy, kissé túrázós, de a nyereg síkja alatt van így is a kormányfogás két felsõ pontjának síkja. Egyelõre nem éreztem, hogy az 1 cm-es spacert a stucni fölé kellene tennem. Stucni 0 fokos, igen.
Az elsõ váltásom elég jó lett, de meg is dolgoztam vele, nehezen találtam hozzá megfelelõ váltót. Csonkított régi Deore váltóval már majdnem jól mûködött és majdnem megvettem egy vaterás régi Shimano elsõ váltót hozzá... ...aztán a hétvégi túra elõtti nap váratlanul megtaláltam egy a legutóbbi költözésnél elkallódott XT FD-M771 váltómat, amirõl azt hittem, régen eladtam. Jópár mm-rel kompaktabb kivitel, mint az alap Deore, tökéletesen elfér a kerék mögötte, sárférõhely is van bõven. A magasságot úgy állítottam be, hogy a beállításnál a hajtókarra (illetve elé, kézzel csak ráfogva) tettem egy 44-es tányért és ahhoz mérten mozgattam a váltót vertikálisan. Ha a 36-os tányéron van a lánc, mind a 9 hátsó fokozat használható, nem ér a lánc a terelõkbe a szélsõ állásoknál sem. Akaratlanul is, automatikusan szinte csak ezt használtam a tesztkörömön. Kistányér mellett az alsó 3 leggyorsabb fokozatnál enyhén beleér a lánc a terelõbe, de azokat soha nem használom. A tányérok 36/24-esek, szép és gördülékeny a váltás. 665-ös tányér biztosan jobb lenne, de az 25 ajtó, míg a mostani acél Deore 9,95 volt.