Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#18461
Posted 2006. March 20. - 20:55

Hehe, mai beszerzés;
BBB helyett Altrix Premium nyeregcsõ
Fizik nyereg helyett B+ Ultralight nyereg
könnyebb mint EZER, kényelmesebb és nem nyekereg.
Lesz még ;XT eváltó az Alivio helyett
BBB helyett Altrix Premium nyeregcsõ
Fizik nyereg helyett B+ Ultralight nyereg
könnyebb mint EZER, kényelmesebb és nem nyekereg.
Lesz még ;XT eváltó az Alivio helyett
#18462
Posted 2006. March 19. - 19:57

Nem, ez maga a CC keró, bár tudod, h csak maratonozom, XC futamok továbbra is kimaradnak 
Gemini van mellette, tjah, ill. itt figyel a Jamis quasi vázszettje (teló,tag, csapi,stucni, mono,hajtókar,etc)
ebbõl esetleg lesz asszonykának gép, ha szerez hozzá occsósan váltást,féket és kerekeket (forrás lenne, pízmag kevésbé)
de akkor meg már én fogom irigyelni
tjah tag átkerült a felsõ likba, ez hozott némi változást
esetleg belerakom a Z1-est az orrába, azt hiszem, az a legalacsonyabb telóm.

Gemini van mellette, tjah, ill. itt figyel a Jamis quasi vázszettje (teló,tag, csapi,stucni, mono,hajtókar,etc)
ebbõl esetleg lesz asszonykának gép, ha szerez hozzá occsósan váltást,féket és kerekeket (forrás lenne, pízmag kevésbé)
de akkor meg már én fogom irigyelni
tjah tag átkerült a felsõ likba, ez hozott némi változást
esetleg belerakom a Z1-est az orrába, azt hiszem, az a legalacsonyabb telóm.
#18463
Posted 2006. March 19. - 02:38

de akkor cc-re már tul nagy, 4xre meg egyántalán nem jó az alkatrészek miatt
akkor ez egy enduro bringa lesz!
de komolyan. van cc is mellette, és a gemini is? vagy felhagytál a cc-vel?
akkor ez egy enduro bringa lesz!

de komolyan. van cc is mellette, és a gemini is? vagy felhagytál a cc-vel?
#18464
Posted 2006. March 18. - 21:27

úgy látom a meredekebb fejcsõállásban van. nem bírná ki ha lentebb tennéd hátul? az olyan 1,5-2 cm-t jelentene a mono magasságban.
amúgy sztem nem cc-re, sokkal inkább 4x-ra jó a váz geometriája, arra viszont jobbat el sem tudok képzelni (magamnak)
hát ja egy baja van ennek a rugóstagnak: túl jó.
amúgy sztem nem cc-re, sokkal inkább 4x-ra jó a váz geometriája, arra viszont jobbat el sem tudok képzelni (magamnak)

#18465
Posted 2006. March 18. - 20:28

a jamis mozgását én nem véleményezném, mert nem volt neki:p
viszont ez pofás lett! a többivel mi ujság? gemini megvan ugye?
ez lesz a cc bringa?
viszont ez pofás lett! a többivel mi ujság? gemini megvan ugye?
ez lesz a cc bringa?
#18466
Posted 2006. March 18. - 15:56

nem is tökéletes,sõõõõt :-/
bejött amit LCS mondott, olyan, mint egy hintaszék, nagyon pogózik
a Jamis rugózása iszonyatosan bejött, ezen érzõdik, h nem CC gép
meg aztán kicsi a váz (16'),lehet, kell hosszabb stucni is
meg a levegõs tag ellenére ~500-600 gr többlete van a Psylo-Fairlane párosnak a Judy-Jamis kombóhoz képest, és ebben csak 300 gr. a két teló közti különbség, a maradék a Mongoose túlépítettsége (meg az "okosságai"
viszont itt, a Stratossal ki tudok hozni 12.5/13 centi utat (jelenleg ~111 mm-t mozog, de jobban néz ki 10-re kerekítve
)
illetve van 2*2 geo-állítási lehetõség + a U turn, ezen felül a váz is tud progresszívebb rugózást (bár azt a Kona is tudott volna)
szal a georól ennyi után még nem írok, max azt tudnám megemlíteni így elsõre, h kicsit magasan hordja magát, megintcsak az ideálomhoz képest...
viszont ég és föld a merevséget illetõen a kettõ, ill. úgy néz ki, most már nem lesz havi 1 nap kötelezõ forgópont-karbantartás
bejött amit LCS mondott, olyan, mint egy hintaszék, nagyon pogózik
a Jamis rugózása iszonyatosan bejött, ezen érzõdik, h nem CC gép
meg aztán kicsi a váz (16'),lehet, kell hosszabb stucni is
meg a levegõs tag ellenére ~500-600 gr többlete van a Psylo-Fairlane párosnak a Judy-Jamis kombóhoz képest, és ebben csak 300 gr. a két teló közti különbség, a maradék a Mongoose túlépítettsége (meg az "okosságai"
viszont itt, a Stratossal ki tudok hozni 12.5/13 centi utat (jelenleg ~111 mm-t mozog, de jobban néz ki 10-re kerekítve

illetve van 2*2 geo-állítási lehetõség + a U turn, ezen felül a váz is tud progresszívebb rugózást (bár azt a Kona is tudott volna)
szal a georól ennyi után még nem írok, max azt tudnám megemlíteni így elsõre, h kicsit magasan hordja magát, megintcsak az ideálomhoz képest...
viszont ég és föld a merevséget illetõen a kettõ, ill. úgy néz ki, most már nem lesz havi 1 nap kötelezõ forgópont-karbantartás
#18467
Posted 2006. March 18. - 15:44

10et? heh? :wtf:
en is kineztem belole legalabb meg egy incset.
de azert pofas. nagyon is.
en is kineztem belole legalabb meg egy incset.
de azert pofas. nagyon is.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18468
Posted 2006. March 18. - 14:20


#18469
Posted 2006. March 18. - 12:38

#18470
Posted 2006. March 18. - 12:10

zsir verda, bár én nem birnám ennyi rugóút mellett egyenes kormánnyal

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18471
Posted 2006. March 18. - 10:52

#18472
Posted 2006. March 18. - 10:34

#18473
Posted 2006. March 16. - 15:52

Az egyik bicóstársam a protektoraival van így. Bár nem az a poén, hogy hat éves cuccok, hanem, hogy babonából nem mossa õket. A kocsimba csak tökéletesen szigetelt zsákba rakhatja be.
az durva lehet, én a cserép 1 versenyen izzadtam a legtöbbet tavaly 2 nap alatt utolérhetetlen elõnyre tettem szert a borzzal szemben... amosás sem segített rajta sokat


#18474
Posted 2006. March 16. - 14:55

Az egyik bicóstársam a protektoraival van így. Bár nem az a poén, hogy hat éves cuccok, hanem, hogy babonából nem mossa õket. A kocsimba csak tökéletesen szigetelt zsákba rakhatja be.

#18475
Posted 2006. March 16. - 14:41

ez tök szimpi:) nekem is van ilyenem,ami már kb.7 éve szolgál; a kormányvégdugóm (bravo roox! 7 év nem kis teljesítmény)
nekem egy markolatom van amit egy 93'-as évjáratú K2 cro-mo verdáról mentettem meg réges-régen. sajna ilyen jó markolat nincsen mégegy kellne a másik gépre is....

#18476
Posted 2006. March 16. - 14:03

A nyeregcsõ bilincset nem cserélem mert az még a legeslegelsõ biciklimrõl van( METRO bringa) és emlék
ez tök szimpi:) nekem is van ilyenem,ami már kb.7 éve szolgál; a kormányvégdugóm (bravo roox! 7 év nem kis teljesítmény)
#18477
Posted 2006. March 16. - 13:54

az elsõ felni majd ha szétmegy akkor menni fog.
A nyeregcsõ bilincset nem cserélem mert az még a legeslegelsõ biciklimrõl van( METRO bringa) és emlék....
ha hétvégén jó idõ lesz akkor tesztelem a hajtókart. Az elõzõt azért cseréltem le mert jobboldalt jobban kilógott mint baloldalt és maulnál mindig eldõltem balra...
egyébként hihetetlen, hogy mennyi szívás volt a láncterelõ/hajtókar összehangolásánál, mert ugye a truva az a truvákhoz van gyártva...hiába szabvány...
A nyeregcsõ bilincset nem cserélem mert az még a legeslegelsõ biciklimrõl van( METRO bringa) és emlék....
ha hétvégén jó idõ lesz akkor tesztelem a hajtókart. Az elõzõt azért cseréltem le mert jobboldalt jobban kilógott mint baloldalt és maulnál mindig eldõltem balra...
egyébként hihetetlen, hogy mennyi szívás volt a láncterelõ/hajtókar összehangolásánál, mert ugye a truva az a truvákhoz van gyártva...hiába szabvány...
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#18478
Posted 2006. March 15. - 21:27

most nézem, ja, leutánozták:) de mivel fsa azért gondolom egész jól sikerült:)
kiváncsi vagyok mit bír
mondjuk annyira nem hasonlít:)
emellett az elsõ felnit lefesteném, vagy cserélném, a stucnit is,onnantól már zsír!
kiváncsi vagyok mit bír
mondjuk annyira nem hasonlít:)
emellett az elsõ felnit lefesteném, vagy cserélném, a stucnit is,onnantól már zsír!
#18479
Posted 2006. March 15. - 21:24

#18480
Posted 2006. March 15. - 21:18

a masodik kep eleg jol sikerult. de azt a nyeregcso gyorszarat sugosen csereld le

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F