Itt az enyim:
http://pix.bikemag.h...Heavytools1.JPGhttp://pix.bikemag.h...Heavytools2.JPGVáz: Heavy Tools Fogo 21"
Villa: RS Reba Race 2005 Poploc
Kormánycsapágy: WTB InnerPeace
Stucni: Smica
Kormány: Kore Elite
Markolat: Valami BBB
Nyeregcsõ: Kore Elite Koranium
Nyereg: WTB Rocket V
Fékek: XT 180/160-as 2006-os
Váltókarok: STX-RC asszem '97-es õskövület:)
E.Váltó: '97-es LX
H.váltó: '97-es STX-RC (ez már kezd kilenni sajna)
Fogassor: SRAM PG-850
Lánc: SRAM PC-68
Hajtókar: Truvativ Firex Team 2006
Kerekek: XT agyak, DT Champion küllõk, Mavic XC717 felnik, Maxxis Ignitor XC 1.95-ös külsõk
Pedál: Shimano M540
Súly: 11.7kg
Szerintem ez kõnehéz, ahhoz képest hogy mennyit költöttem rá...
Nem igazán értem, a hajtókaron, a pedálon és a nyergen kívûl szerintem semmi nem túl nehéz rajta (hacsak a váltó/váltókarok nem, azoknak nem tudom a súlyát). Ha ezeket lecserélem, akkor is kb 350-400g-ot fogok csak, viszont azt látom hogy ilyesmi gépek 10 alatt vannak. Lehet hogy a váz lenne? (mondjuk jó nagy)
A súlyát leszámítva meg vagyok elégedve a géppel, 9es rendszerre addig nem állok át amíg a váltókarok élnek, pedig már a spájzban van egy pár 9es trigger:). Ja meg a Firex...nagyon szép hajtókar, és ezzel az összes jó tulajdonságát felsoroltam...kõnehéz, és hetente húzom újra a csavart mert lelazul folyamatosan.
mod: ja a poplocot is hülyeségnek tartom, legszívesebben lecserélném az SL kallantyújára, de azon nincs floodgate sajna.