Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#8501
Írta 2009. április 23. - 15:13
Egy jó nõt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
#8502
Írta 2009. április 22. - 17:39
Nem tom én simán gumijavítóval ragasztottam meg a latexet és tökéletes
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8503
Írta 2009. április 22. - 17:23
WOW! Tényleg szép lett! Gratula!
Én is tudtam már rég:D
Latex: könnyû, és jó... két latex gumim volt, mindkettõ defektes lett... nem lehet ragasztani(legalábbis én nem tudom, hogyan kell)... de most, hogy nyertem egyet a Pilis Kupán, újra kipróbálom Joe's No Flats tejjel;)
Nemsokára én is kontrázok a karbonvázas példánnyal;)
Én is tudtam már rég:D
Latex: könnyû, és jó... két latex gumim volt, mindkettõ defektes lett... nem lehet ragasztani(legalábbis én nem tudom, hogyan kell)... de most, hogy nyertem egyet a Pilis Kupán, újra kipróbálom Joe's No Flats tejjel;)
Nemsokára én is kontrázok a karbonvázas példánnyal;)
#8504
Írta 2009. április 22. - 16:59
Papiron osszeadva mindig tobb mint valosan, az intense gumi pedig ~400 grammal konnyebb lesz...
Publikus amugy, majd ha hazaerek irok par sort
Publikus amugy, majd ha hazaerek irok par sort
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#8505
Írta 2009. április 22. - 16:29
De én majd az ugrálósra leszek kíváncsi.
Azt mondtad, 13 lesz.
Azt mondtad, 13 lesz.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8506
Írta 2009. április 22. - 16:23
Ájszí.
Ha publikus, írhatnál pár sort a miértekrõl.
Amúgy szerintem nagyon hosszú távot nézve, az egészséged/megjelenésed/közérzeted szempontjából ez kb. a legjobb döntés, a túlspecializált edzés elhagyása, és az általános fittség fenntartása. ( István, remélem, ezt nem olvasod
) Meg így ráunni is nehéz a dolgokra, ha több mindent csinál az ember.
@CJ; csak bátran a latex-szel, ha megnyugtat, 2 éve defektmentesek a latexes kerekeim, és szinte minden másnál könnyebb.
Ha publikus, írhatnál pár sort a miértekrõl.
Amúgy szerintem nagyon hosszú távot nézve, az egészséged/megjelenésed/közérzeted szempontjából ez kb. a legjobb döntés, a túlspecializált edzés elhagyása, és az általános fittség fenntartása. ( István, remélem, ezt nem olvasod
@CJ; csak bátran a latex-szel, ha megnyugtat, 2 éve defektmentesek a latexes kerekeim, és szinte minden másnál könnyebb.
#8507
Írta 2009. április 22. - 16:08
14 felett van 1 hajszallal 
Kala: triatlonos baratnom van
biztos az O hatasa... Meg jo dolog a sport azert megis
Ez meg azert kell mert nem akarom teljesen abbahagyni a bringazast...
Latex: 2-3 teljes evet hasznaltam, alacsony nyomason is nagyon jo, defektallo, neha a felutest is elviseli... Volt amikor 1.7 baron mentem 2.1es cc gumival
Kopogott, de jovolt:)))
Kala: triatlonos baratnom van
Latex: 2-3 teljes evet hasznaltam, alacsony nyomason is nagyon jo, defektallo, neha a felutest is elviseli... Volt amikor 1.7 baron mentem 2.1es cc gumival
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#8508
Írta 2009. április 22. - 15:45
Én már rég tudtam bibibiii. 
Szép lett, de olyan képet tegyél fel, ahol nem narancsnak tûnik a váz.
Komplett súly? Latexrõl majd mondhatnál valamit, ha már sokat használtad, kíváncsi lennék rá.
Szép lett, de olyan képet tegyél fel, ahol nem narancsnak tûnik a váz.
Komplett súly? Latexrõl majd mondhatnál valamit, ha már sokat használtad, kíváncsi lennék rá.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8509
Írta 2009. április 22. - 15:26
Aha
Sok minden miatt...
1-2 versenyre azért elnézek még talán, de semmi komoly...
Most heti 5-6 uszoda, 2-4 óra futi, 2-4 óra bringa, 2 óra kondi, csak amennyire egészséges
Ez úgy hangzik, mintha triatlonoznál, de minek hozzá DJ gép?
#8510
Írta 2009. április 22. - 14:34
Lánc: Valami egysebis -> Spank fekete félláncszemes
KMC gyártmány, SinZ márkanév alatt.
#8511
Írta 2009. április 22. - 14:10
Akkor jó marhulást vele!
A Spank lánccal van valamilyen tapasztalatod?
... én alapvetõen nem bízom a félláncszemesben, nem tudom miért de nem tennék fel olyat.
Nekem Connex 108 lesz a következõ, de a mostani KMC-vel sincs baj.
A Spank lánccal van valamilyen tapasztalatod?
... én alapvetõen nem bízom a félláncszemesben, nem tudom miért de nem tennék fel olyat.
Nekem Connex 108 lesz a következõ, de a mostani KMC-vel sincs baj.
#8512
Írta 2009. április 22. - 12:32
Aha 
Sok minden miatt...
1-2 versenyre azért elnézek még talán, de semmi komoly...
Most heti 5-6 uszoda, 2-4 óra futi, 2-4 óra bringa, 2 óra kondi, csak amennyire egészséges
Sok minden miatt...
1-2 versenyre azért elnézek még talán, de semmi komoly...
Most heti 5-6 uszoda, 2-4 óra futi, 2-4 óra bringa, 2 óra kondi, csak amennyire egészséges
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#8513
Írta 2009. április 22. - 12:28
#8514
Írta 2009. április 22. - 12:17
Tegnap 23:20 körül lett kész 
Váz: BlackMarket Riot
Villa: Marzocchi DJ3
Villanyak-alátét: Ritchey karbon
Kormány: Truvativ Hussefelt
Markolat: Haro
Kormányszár: Truvativ Hussefelt
Hajtókar&közép: Truvativ Hussefelt
Nyeregcsõ: Truvativ Team
Nyereg: BBB
Lánc: Valami egysebis -> Spank fekete félláncszemes
Felni: SUN Singletrack
Agy e: kisátütõs Novatec
Agy h: egysebességes Novatec
Küllõ: DT Competition 2-1.8-2 fekete
Küllõanya: Alu fekete
Külsõ: Maxxis Holyroller 2.2 -> Majd Intense Micro Knobby
Belsõ: Michlein Latex
Fék elsõ: BB7
Fék hátsó: BB5
Fékkarok: Avid SD-7
Tárcsák: Alligator Windcutter
És a képek (lesz jobb is, csak most ez van):

Váz: BlackMarket Riot
Villa: Marzocchi DJ3
Villanyak-alátét: Ritchey karbon
Kormány: Truvativ Hussefelt
Markolat: Haro
Kormányszár: Truvativ Hussefelt
Hajtókar&közép: Truvativ Hussefelt
Nyeregcsõ: Truvativ Team
Nyereg: BBB
Lánc: Valami egysebis -> Spank fekete félláncszemes
Felni: SUN Singletrack
Agy e: kisátütõs Novatec
Agy h: egysebességes Novatec
Küllõ: DT Competition 2-1.8-2 fekete
Küllõanya: Alu fekete
Külsõ: Maxxis Holyroller 2.2 -> Majd Intense Micro Knobby
Belsõ: Michlein Latex
Fék elsõ: BB7
Fék hátsó: BB5
Fékkarok: Avid SD-7
Tárcsák: Alligator Windcutter
És a képek (lesz jobb is, csak most ez van):

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#8515
Írta 2009. április 21. - 19:35
Villanyakat vágd le
Amúgy szép ^^
Egyelõre még így marad, mert lehet befigyel még egy kormánycsapágy is, meg esetleg egy kormányfej is.
Ja és köszi.
#8516
Írta 2009. április 21. - 19:16
Villanyakat vágd le
Amúgy szép ^^
A cove még mindig szépséges
Az enyém még pár óra... Még az M7-esen utazik felém a váz elvileg
Nemkicsit lesz szép
A cove még mindig szépséges
Az enyém még pár óra... Még az M7-esen utazik felém a váz elvileg
Nemkicsit lesz szép
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#8517
Írta 2009. április 21. - 19:15
Nagyon szép kis bicó!
Használd egészséggel.
Köszi.
#8518
Írta 2009. április 21. - 19:11
#8519
Írta 2009. április 21. - 19:08
az a pumpa nem lesz ott utban? kulacstarto ala nem fert volna?
amugy szepseges
Nem nincs útban, azért került oda, mert a kulacstartónál sokszor egyszerûen leütöttem a kulaccsal.
#8520
Írta 2009. április 21. - 16:41
az a pumpa nem lesz ott utban? kulacstarto ala nem fert volna?
amugy szepseges
amugy szepseges
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





