Az 50-es lágy betéthez való. Sikilenne egy fontos kérdésem!
szerintetek melyik jobb tárcsa?
SM-RT-50
vagy
SM-RT-60?
a 60-as zsír új,az 50-es használt..
szerintetek melyiket kéne használnom?
mindkettõ 160-as
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:41
#15161
Posted 2007. February 01. - 14:29

#15162
Posted 2007. February 01. - 14:26

#15163
Posted 2007. February 01. - 14:26

Szia!Sziasztok!
Lehet hogy láma kérdés, de ha az elsõ 160-as munkahenger (IS) hátul 140-es tárcsához jó, akkor a hátsó 160-as munkahenger jó elõre 180-as tárcsához?
Elvileg lehetséges. Nekem egy régi MAgura Luise van IS hátsó, azt elõre 180-as tárcsával lehet használni. De a tuti az ha kipróbálod, kölcsön kerékkel a legegyszerûbb, én is ezt csináltam, az a biztos. Siki
#15164
Posted 2007. February 01. - 14:14

vannak ott képek is!katt a nevére!Vagy miért a "?"smrt60?
arra figyelj hogy az 50es kizárólag mûgyantás pofához való.
Utóbbi a "jobb" amúgy.
hát most ilyen fékem van(elöl)->http://ebike.hu/term...-tarcsafek/2070
nem hiszem hogy mûgyantás betét lenne benne gyárilag..
egyébként azt vettem észre hogy a 60-as télleg jobb vele..
van egy régi Deore testem is BR-M515 , csak még nincs hozzá adapterem..majd kipróbálom azzal is,hátha azzal jobb lesz..
ettõl a BR-M495-tõl amúgysem vártam sokat..

van közben mégegy induló:
SM-RT61
köszi az infót
egyébként melyik a legjobb 160-as tárcsa?(nem csak Shimano)
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#15165
Posted 2007. February 01. - 13:45

Sziasztok!
Lehet hogy láma kérdés, de ha az elsõ 160-as munkahenger (IS) hátul 140-es tárcsához jó, akkor a hátsó 160-as munkahenger jó elõre 180-as tárcsához?
Lehet hogy láma kérdés, de ha az elsõ 160-as munkahenger (IS) hátul 140-es tárcsához jó, akkor a hátsó 160-as munkahenger jó elõre 180-as tárcsához?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#15166
Posted 2007. February 01. - 10:38

smrt60?
arra figyelj hogy az 50es kizárólag mûgyantás pofához való.
Utóbbi a "jobb" amúgy.
arra figyelj hogy az 50es kizárólag mûgyantás pofához való.
Utóbbi a "jobb" amúgy.
#15168
Posted 2007. February 01. - 10:11

Köszi mindenkinek a segítséget. Létezik JUICY3, hogy mikor lehet itthon kapni? Szerintem soha. De azt mondják ugyanaz, mint az 5 csak nincs rajta ez a FLIP/FLOP. Ezért kérdeztem, hogy mi az. Az 5 meg elég jó fék! Tehát ha valakinek nem fontos a kar cserélgetése, akkor jó választás lehet. Siki
#15169
Posted 2007. February 01. - 01:25

solevel semmi baj, imadom
konnyu beallitani
persze nem fog, de az engem nem erdekel
juicy3 viszont jo. tenyleg. csak kicsit gagyibb mint az 5. de nem veszes
Ja persze, szobabiciklin tényleg nem lehet vészes a dolog, de az életemet nem biznám egy sole-ra...
Viszont szerintetek juicy 3 lehet majd itthon kapni? mondjuk fékem most épp van, de lehet hogy lesz egy kissebb bicom, hárta egy 185ös megfogná az 60kilomat egy egész könnyü bringán? (~13 kilo)
És a Code-rol van valami hir? Elég brutálisnak tünik...
#15170
Posted 2007. February 01. - 01:03

solevel semmi baj, imadom
konnyu beallitani
persze nem fog, de az engem nem erdekel
juicy3 viszont jo. tenyleg. csak kicsit gagyibb mint az 5. de nem veszes


juicy3 viszont jo. tenyleg. csak kicsit gagyibb mint az 5. de nem veszes
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15171
Posted 2007. February 01. - 00:27

#15172
Posted 2007. February 01. - 00:22

OEM a kicsike.
Olyan hayes sole kategoriás lehet, bár remélem annál picit jobb, sok jo nem hallani a sole-rol.
Olyan hayes sole kategoriás lehet, bár remélem annál picit jobb, sok jo nem hallani a sole-rol.
#15173
Posted 2007. January 31. - 23:32

#15174
Posted 2007. January 31. - 23:25

hé várjatok már? miota van juicy 3? én csak 5 ill 7 röl tudtam:chin: ill nem láttam még mást.
#15175
Posted 2007. January 31. - 22:45

igaz. mostmar emlexem 
viszont a flipflop akkoris arra vonatkozik, hogy nem oldalspecifikus a kar kialakitasa.

viszont a flipflop akkoris arra vonatkozik, hogy nem oldalspecifikus a kar kialakitasa.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15176
Posted 2007. January 31. - 22:40

2007-ben a Juicy 3 kivételével mindegyik fékkar a markolat leugrasztása nélkül levehetõ (így használhatók a Matchmaker-el is).
#15177
Posted 2007. January 31. - 22:35

az a flipflop, hogy a fekkar mindket oldalan van felirat, es ugyanugy nez ki. tehat igen, fel lehet tenni az elso fekkart jobb oldalra is. itt volt mazlim, mert nekem gyarilag ugy is volt a bringan, es csak at kellett cserelni a fekkarokat, semmi legtelenites v ilyesmi
de a bilincs a juicy5-nel az egy csavaros, tehat igen, le kell szedni a markolatot, ha le akarnad venni a kormanyrol. legalabbis a 2006os modell ilyen [full fekete] az uj mintha mar nem ilyen lenne... nem emlekszem, pedig nemreg raktam fel egy parat :chin:
de a bilincs a juicy5-nel az egy csavaros, tehat igen, le kell szedni a markolatot, ha le akarnad venni a kormanyrol. legalabbis a 2006os modell ilyen [full fekete] az uj mintha mar nem ilyen lenne... nem emlekszem, pedig nemreg raktam fel egy parat :chin:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15178
Posted 2007. January 31. - 22:24

Szerintem azt hogy a fékkar a blinicsröl simán le lehet venni, nem kell a markolatot levenni és lehuzni az egész féket. Kb olyan mint a HFX-9nél. ASzem a 2007es juicy-ik kapták ezt, legalábbis a 2006os juicy five-nál még nem volt. Tehát akkar Moto style-ba is mehetsz, tehát jobboldalra az elsö fék. Azt hiszem legalábbis...
#15179
Posted 2007. January 31. - 21:47

Sziasztok!
Tudja valaki mit jelent az AVID JUICY szériánál a FLIP/FLOP SYSTEM?
Köszi: Siki
Tudja valaki mit jelent az AVID JUICY szériánál a FLIP/FLOP SYSTEM?
Köszi: Siki
#15180
Posted 2007. January 30. - 20:01

ha hosszú a fékkarút, de kemény a fogáspont, akkor kevés benne az olaj, de jól van feltöltve.
ha hosszú a fékkarút, és puha a fogáspont akkor kevés az olaj, és levegõs.
ha hosszú a fékkarút, és puha a fogáspont akkor kevés az olaj, és levegõs.