Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#13361
Posted 2007. July 19. - 20:26

Hidrósoknál is egyik betét mozog csak vagy mindkettõ? Ha egyik akkor a fixhez állítsd jó közel...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13362
Posted 2007. July 19. - 18:14

Mert lehetetlen ennyi ido alatt de ... lehet hogy levegos a fekem ??
Ezenkivul max a pofak lehetnek felre kopva ... fel lett teve 1 manitoura, majd
2 het utan, mikor mar kopott volna be, at egy marzo-ra , teljesen maskepp beallitva, majd utana meg 1szer ujra lett allitva, ien oan tavtartokkal kellett megbutykoljem, sehogy sem all kozepre. Persze most sem, tehat valahogy ...vagy bena vagyok hozza, vagy egyik oldal jobban nyom es amiatt all "felre".
Emiatt aztan egyik pofa nagyon kozel marad a disc-hez es rendesen csilingelek vele, foleg kanyarokban.
#13363
Posted 2007. July 19. - 17:58


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13364
Posted 2007. July 19. - 17:52

#13365
Posted 2007. July 19. - 17:35

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13366
Posted 2007. July 18. - 22:05

Grim, mivel fémes betétek vannak benne tudtommal így még lesz 1-200 Km legalább mire topp lesz, nekem agresszív CC-zés mellett 300 volt idáig a BB7eseim bekopási 'ideje'.
Milyen bowdennel/fékkaral használod? Bár ha nem nyúlós bowden akkor akár mindegy is, mert a Trekena Roundagonos 160is fogott mint egy betontömb. Érdekes hogy nem érzem erõsebbnek a mostanim, bár lehet hogy ez az elöl 130 hátul 110es útnak is köszönhetõ vmennyire (elöl be, hátul ki, izzadság meg repül elõre
) meg a kevésbé agresszív gumiknak. Jó így is akik kipróbálják a bringámat az elsõ 2 mondatban mindig benne van hogy állat a fék
. Hogy a 185ös Cleansweep hõben mennyit bír el pluszban az meg kiderül 5-én a 12km-es lejtõn. Bár idén nem akarom elqrni a gumiválasztást és inkább ritka de nagy fékezések várhatók tavalyi csúfós lejövetel helyett...
Nekem a 185os Cleansweep pizza eleg hamar tulmelegszik lejtozeskor, eleg rovid tavon raadasul (juicy 5-el) , olyan 1-2 kilometeren teljesen halott lesz, nem tudom mi lehet az error.Egy ido utan elmegy a fekero, es furcsa rotor hangja lesz mikor meghuzom a feket es eppen csak hogy lassit kicsit. Hatul a bb5 160as roundagon-al ehez kepest jobban birja, egyetlen eselyem az lenne, ha kemenyebb feknel nem csuszkalna ide oda a hatulja. Valoban a telo ut is sokat szamit, a drop off 4 kemeny elso feknel akar 10 centit is behuppan.
#13367
Posted 2007. July 18. - 13:06



"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#13368
Posted 2007. July 18. - 11:22

#13369
Posted 2007. July 18. - 11:12



"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13370
Posted 2007. July 18. - 11:01

A rugóút nagyon sokat elvesz a fékerõbõl, .
???????????
ezt kifejtenéd ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13371
Posted 2007. July 18. - 10:53

A sebesség mindent megold.
#13372
Posted 2007. July 18. - 10:42

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13373
Posted 2007. July 18. - 09:46

Grim, mivel fémes betétek vannak benne tudtommal így még lesz 1-200 Km legalább mire topp lesz, nekem agresszív CC-zés mellett 300 volt idáig a BB7eseim bekopási 'ideje'.
én megyegettem vele az utcánkban vízszintesen, nemigen akart fogni... aztán amikor az elsõ lejtõn használtam, utána máris elégedett voltam. tehát kb. 5kili.
/LX kar, JW hyper bowden, Acor ház, bár a legtöbbet a kar dobott a rendszeren/
ha ez így fog, nem is akarom tudni, mire képes egy hidrós, 203-as tárcsával

módosításgombotrendszeresenhasználom: az nemtom, mennyit számít, de a tárcsa nem volt új ekkor már, csak a fék..
#13374
Posted 2007. July 18. - 08:10

Milyen bowdennel/fékkaral használod? Bár ha nem nyúlós bowden akkor akár mindegy is, mert a Trekena Roundagonos 160is fogott mint egy betontömb



"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13375
Posted 2007. July 18. - 01:30

es akkor sem fogom feltenni a hayest

UI: nem kell senkinek? elado

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#13376
Posted 2007. July 18. - 00:29

Nah ma csereltem le vegre az oskovulet deore mazzagos fekemet bb7re egy cleansweep 203 as tarcsaval.
Remelem jo gyorsan be fog kopni, mert igy kicsit idegesit hogy 2 meterrel tovabb allok meg mint szeretnek
BB7 is mazzagos...

#13377
Posted 2007. July 17. - 20:51

Remelem jo gyorsan be fog kopni, mert igy kicsit idegesit hogy 2 meterrel tovabb allok meg mint szeretnek

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#13378
Posted 2007. July 17. - 15:41

Igen, a piros mechanikás.
B terv a használt BB5 beszerzése (volt), bár egyelõre deore+tektro kombót találtam de 8ért akarta postázni, anyniért meg új BB5öst kapni...
Van ferodolos számom, az eljuttatását is megnézem, illetve felhívtam az ebc-éket, elvileg van nekik (megnézi), és postáznak is, de ahogy elnézem 5K lenne ebcbõl és ezres ha ferodoloztatom - bár utóbbi kevébé biztos, de acconypajtinak nincsnek nagy igényei.
(Az azért tetszett az ebcnél hogy a piros betétet DH/FR-ra ajálnják, vicces lenne ezt a féket arra használni

Köszöntem szépen a segítségeteket! :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13379
Posted 2007. July 17. - 15:09

akkor nézd meg az ebc oldalát /asszem ebcbrakes.hu de nem biztos/ van egy letölthetõ pdf katalogus CFA 288 kódón hozza, rst mechanical fékhez, elvileg létezik zöld és piros betét hozzáÜdv népek!
Tudnátok segíteni az alábbi betét beazonosításában? Egy hokkeráj RSt tárcsafékben teljesít szolgálatot acconykám gépében, de finoman szólva csereérett... Boltos nem talált betétet, de köv héten már komolyabb helyekre mennénk és kell a nomrális fékerõ, szal meg kéne találnom hogy hol kapni ilyet (lehetõleg nagyker) és mibõl és esetleg melyik. Gondolom vmi logan vagy hasonló cég csinálta az RSTnek a féket, elvileg kéne legyen betét hozzá...
Köszönöm a segítségeteket! (És igen, tudom hogy elsõsorban nem ilyen fékeket használtok/láttok :prosze: )
[Amit ismerek hogy relatíve sokféle betét van az a BBB oldala, de ott egyik sem ilyen alakú]
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13380
Posted 2007. July 17. - 13:57

Ilyet sztem sehol nem fogsz kapni. Kompletten láttam még RST féket (ha ez a piros mechanikus) , aggyal, ha jól emlékszem, a Neuzer-ben, de sztem betét nekik sincs külön, és ha lenne is esetleg BBB-bõl vagy Goldfrenbõl, országon belül nincs. Vagy új fék, vagy ferrodoloztatás.
Sztem az uj betét helyett vegyél egy Avid BB5-ös féket...
