Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#9061
Posted 2009. March 10. - 22:34

#9062
Posted 2009. March 10. - 21:40

#9063
Posted 2009. March 10. - 21:34

#9064
Posted 2009. March 10. - 21:30

a zaro zegert az istennek nem tudom kioperalni
#9065
Posted 2009. March 09. - 10:40

én azért elõtte kivenném a fékbetéteket..
Uhh..bazzzz. :mybad: De régen csináltam. Igen, fékbetét ki, aztán dugattyúnyomkodás vissza, majd fékbetét vissza. Köszi

#9066
Posted 2009. March 09. - 10:10

#9067
Posted 2009. March 09. - 09:20

Sziasztok. Tudnátok abban segíteni hogy Avid Juicy 3-as féket hogyan tudok beállítani. Az történt ugyanis hogy leszereltem a féket és a fékpofák annyira összehúzódtak hogy összerakásnál nem tudom rárakni a tárcsára. Hogyan lehet ezeket eltávolítani egymástól? Elõre is köszi...
Fogsz egy lapos csavarhuzót, beteszed a fékpofák közé és óvatosan minkét felét visszanyomod. Így a dugattyúk ezáltal a fékpofák is visszakerülnek eredeti helyükre. Visszarakod a kereket és örülsz. Célszerû hidraulikus féknél a kerék kivétele után a fékhez adott - ha van egyáltalán a szetben - távtartót vagy bármilyen a hézagnak megfelelõ vastagságú lemezt a pofák közé behelyezni, elkerülve ismét a problémát.
#9068
Posted 2009. March 09. - 08:58

#9069
Posted 2009. March 08. - 21:42

egy manitou black comp villát raktam bele. Elõtte drop off volt.
És minimális kotyogása van, de a drop off-nak is volt és ott nem rázkódott.
Ugyanannyira volt kotyogós mint most a black, tehát menet közben egyszerüen észrevehetetlen. Tényleg minimális kotyogásról van szó.
Kotyogás az szervizelni való dolog vagy megszüntethetõ más módon is?
akkor szerintem a dropoff cak ennyivel merevebb volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9071
Posted 2009. March 07. - 20:49

És minimális kotyogása van, de a drop off-nak is volt és ott nem rázkódott.
Ugyanannyira volt kotyogós mint most a black, tehát menet közben egyszerüen észrevehetetlen. Tényleg minimális kotyogásról van szó.
Kotyogás az szervizelni való dolog vagy megszüntethetõ más módon is?
#9072
Posted 2009. March 07. - 20:28

http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#9073
Posted 2009. March 07. - 20:09

#9074
Posted 2009. March 07. - 20:08

Ilyet még nem is tapasztaltam.
Meg is gyengült a fékereje ezt én annak tudom be hogy mimiméter pontosan ugysem tudom beállitani az uj villához a féknyerget ahogy az az elõzõ villán volt és vaószinûleg csak be kell kopnia (ez nem is igazán érdekel) de ezt a rázkódást egyszerüen nem tudom hova tenni.
Állitgattam a féknyerget kivülre, belülre, elõre, hátra de ugyanaz a helyzet. És csak akkor csak csak az elsõ féket használom nagy sebességnél. ha rá segitek a hátsóval akkor semmi probléma, de nagyon idegesítõ.
#9075
Posted 2009. March 07. - 20:01

vedd ki a fékbetétet, és szabályozd fel ha szükséges (értsd: csiszold le a kiálló részeke ha vannak)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9076
Posted 2009. March 07. - 16:03

tudja valaki mi a helyzet olyankor amikor egy mechanikus tárcsa fék elõl nagy sebességnél elkezdi rázni a bringa egész elejét... mintha szaggatottan fékezne. történt egy villacsere a bringában.
Lehet hogy csak be kell kopnia ehez a villához vagy felmerülhet hogy más a baja?
üdv
#9077
Posted 2009. March 06. - 16:47

Stroker Trailrõl valakinek valami súlyos ellenérv?
#9078
Posted 2009. March 06. - 16:11

#9079
Posted 2009. March 06. - 16:07

#9080
Posted 2009. March 06. - 15:10
