Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7781
Írta 2009. október 21. - 22:40

ilyet ni:
http://www.merlincyc...ze/00001838.jpg
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7782
Írta 2009. október 21. - 22:04

#7783
Írta 2009. október 21. - 19:34

Köszi, akkor szerválok egy Hayes tárcsát.
Asszem rászánnám a zsetont egy Cleansweep G3-asra... Ezt a Roundagon dolgot nem is értem az Avidnál

#7784
Írta 2009. október 21. - 13:18

#7785
Írta 2009. október 21. - 12:46

160-as tárcsa neked nem égett meg? Én 64 kilóval megpörköltem kicsit... Mondjuk lehet bénán fékezek, v-féket csak húztam izomból, és ennél is ezt használom.
Tõlem kérdezed?
Az MX4nek lett egyszer szaga, de a tárcsán nem látszott semmi. A BB7 nem melegszik ahogy eddig láttam, és nem is kell huzni mint az ökör, mert nagyon fog.
BB7-hez és BB5 höz is roundagon tárcsát adnak gyárilag.
A BBB fékpofát én is nagyra tartom.
De még ezeken kívül is több mindenen múlik a fékerõ.
Amúgy nekem is BB7 van és csak ajánlani tudom. Én FR5-ös fékkarral használom.
Ja a bowden is fontos. Nekem most a hátsó az Shimano bowden, az elsõ meg Jagwire. A Shimano-t furikának érzem. És nem csak azért mert a hátsó jobban szokott nyulni a hossza miatt, hanem ezen kivül is...
#7786
Írta 2009. október 21. - 09:33

elvileg roundragon 185 tárcsa /eza gyári, ugye?/
illetve 95 lx V-fékkar /ebbõl nem engedek/
pofák nemtom, mivel adja a srác, de aszonták' okosok, hogy bbb a legkúlabb
BB7-hez és BB5 höz is roundagon tárcsát adnak gyárilag.
A BBB fékpofát én is nagyra tartom.
De még ezeken kívül is több mindenen múlik a fékerõ.
Amúgy nekem is BB7 van és csak ajánlani tudom. Én FR5-ös fékkarral használom.
#7787
Írta 2009. október 20. - 22:57

#7788
Írta 2009. október 20. - 22:50

#7789
Írta 2009. október 20. - 21:46

#7790
Írta 2009. október 20. - 19:36

Borzalmas erõvel fog, szerintem ver jopár hidraulikust is, fõleg ezen az áron (használtam Strokert is). A modulációja jo, de venni kell hozzá joféle SD7es fékkart.
#7791
Írta 2009. október 20. - 19:01

#7792
Írta 2009. október 20. - 18:47

Azért az sem mind1 mivel használod a bb7-et (fékpofa, fékkar, tárcsa....)
De én is bb7 melett voksolok.
elvileg roundragon 185 tárcsa /eza gyári, ugye?/
illetve 95 lx V-fékkar /ebbõl nem engedek/
pofák nemtom, mivel adja a srác, de aszonták' okosok, hogy bbb a legkúlabb
#7793
Írta 2009. október 20. - 18:45

Mit lehet ezzel kezdeni?
ezzel a fékkel kapcsolatban lenne még kérdésem:ha kiszedem a pofákat és visszanyomom a dugattyút és utána ráhúzom a kart nem éri el a tárcsát de ha megint ráhúzom akk ugyanott vagyok mint az elején,tehát beleér folyamatosan a tárcsába.Erre van valami megoldás ?
eladó cuccok
#7794
Írta 2009. október 20. - 18:17

A sebesség mindent megold.
#7795
Írta 2009. október 20. - 17:50

#7796
Írta 2009. október 20. - 15:29

Kompatibilis egy '7 es adapterrel szerelt Hayes fék a 185 mm-es Avid tárcsával?
Köszi
#7797
Írta 2009. október 20. - 14:46

#7798
Írta 2009. október 20. - 13:37

szeretném kicsit részletesebben megismerni a hidraulikus tárcsafék mûködési elvét. Van esetleg valahol errõl egy leírás?
Az odáig OK, hogy az olaj megnyomja a dugattyút, (a fékmunkahengerben?) az pedig a fékpofát a tárcsának szorítja.
A visszautat rugó segítségével oldják meg? És miért szorul össze a 2 fékpofa, ha nincs benn a tárcsa és behúzom a féket? Akkor nem dolgozik ez a rugó, kiakad?
Mi szabályozza-figyeli a fékpofát, hogy mindig ugyanolyan távolságra legyen a tárcsától, hiába kopott le esetleg a fele?
köszönöm
#7799
Írta 2009. október 20. - 09:51

#7800
Írta 2009. október 20. - 01:01
