Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7701
Posted 2009. November 03. - 09:02

#7702
Posted 2009. November 03. - 02:50

Na végre megjött a bb7
De sajna nem küldött hozzá adapter csavarokat
Ilyen csavarokat lehet vasboltban venni vagy valahol máshonnan?
bringaboltban lesz millio. de csavarboltban is vehetsz. ha mar ott jarsz kerjel rozsdamentest.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7703
Posted 2009. November 02. - 23:34

Formula Oro k18 tapasztalat?
Hibátlan kis fék. Télen -nyáron szuperül adagolható és erõs. Egyedül a nyomáspont állítást hiányolom róla.
#7704
Posted 2009. November 02. - 22:54

odaát Csabinak Cube asszem azzal vanFormula Oro k18 tapasztalat?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7705
Posted 2009. November 02. - 22:43

#7706
Posted 2009. November 02. - 21:44

#7707
Posted 2009. November 02. - 20:21


De sajna nem küldött hozzá adapter csavarokat

Ilyen csavarokat lehet vasboltban venni vagy valahol máshonnan?
#7708
Posted 2009. November 02. - 11:37

ha elkezd szivárogni, akkor a komplett munkahengert kicserélik. ez jó eséllyel ugyanolyan fázós lesz, mint a jelenlegi.
nem tudom h neked mire csereltek ki, nekem elso hatsot visszavettek gariba az uj szeriaval pedig vegighancuroztam mar egy eleg hosszu telet es tokeletesen mukodik. havernak detto.
#7709
Posted 2009. November 02. - 10:36

Sziasztok!
Tudom, hogy már ki lett tárgyalva vagy fél évvel ezelõtt, de nekem most jött elõ az XT tárcsafék vs. hideg idõjárás kombó.
0fok körül volt reggel, el kellett ugranom a városba. Na szépen elindulok, 5 perc múlva egy mm-re csökkent a fékkar útja és folyamatosan súrolt a fék.
2009 tavasszal vettem egyébként a Bringabutikban.
Kérdés: történhetett-e maradandó kár a fékben, vagy egyszerûen csak ne használjam többet ilyen hidegben és minden OK lesz.
Másik kérdés: ez a dolog garanciális téma-e vagy kár vele küzdeni.
Köszi
csak hogy ne érjen túl nagy meglepetés, elmondom kb. mire számíthatsz.
ha még nem szivárog egyik dugattyú mellett sem az olaj, akkor elõbb-utóbb fog. amíg nincs szivárgás, addig kb. semmi nem fog történni garancia ügyben, mert "nincs hiba". ha elkezd szivárogni, akkor a komplett munkahengert kicserélik. ez jó eséllyel ugyanolyan fázós lesz, mint a jelenlegi.
amit tehetsz: a bergusson egyik szerelõje szerint segít az, ha a dugattyú gumiharangját az xtr ugyanezen alkatrészére cserélteted. a srác elmondása szerint azzal jól mûködik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#7710
Posted 2009. November 01. - 20:35

Hello Andris!
A váz egy Trek 8500 lt(2000es)- http://media.photobu...er/Dsc01398.jpg -olyan mint a képen. Igen a Konámon tényleg IS van.Sztem sem túl jó megoldás a több adapter, ezért is kéne "fabrikálni" egyet, ami 22mm-rõl PM-ra alakít (gondolom Te is ezt akartad kérdezni, hogy van -e ilyen).
((Csak nem "kezded látni a fényt"(29er)?Az átmérõje a keréknek 2.1es Little Albert gumikkal-amik nem nevezhetõek ballonosnak- kb 72cm(5cm a különbség a 26oshoz képest).))-bocsi hogy off topik
adapter miatt írok privit mindjárt.
off
hát, hogy mi lesz jövõre azt az elsõ versenyen meglátod úgyis

félreértettük egymást. engem a kerékkerület érdekelt, de végülis kiszámoltam: nagyjából olyan 226 cm-es a gumi kerülete.
on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7711
Posted 2009. November 01. - 20:16

Hello Andris!ez milyen vázon van? mert a konákon normál is-es van gondolom.
olyan adapter létezik esetleg, ami errõl egybõl IS-re alakít? mert az adapter adapter hátán nem tûnik nekem túl merevnek...
tudnál nekem mérni/mondani egy külsõ gumi kerékkerületet a 29"-es bringádról?
A váz egy Trek 8500 lt(2000es)- http://media.photobu...er/Dsc01398.jpg -olyan mint a képen. Igen a Konámon tényleg IS van.Sztem sem túl jó megoldás a több adapter, ezért is kéne "fabrikálni" egyet, ami 22mm-rõl PM-ra alakít (gondolom Te is ezt akartad kérdezni, hogy van -e ilyen).
((Csak nem "kezded látni a fényt"(29er)?Az átmérõje a keréknek 2.1es Little Albert gumikkal-amik nem nevezhetõek ballonosnak- kb 72cm(5cm a különbség a 26oshoz képest).))-bocsi hogy off topik
#7712
Posted 2009. November 01. - 12:45

SZóval iylen fékem van:
http://farm4.static...._77bcc63e8e.jpg
Azt hiszem lehet hozzá vhol adaptert kapni, csak az ISre alakít, szóval arra mehetne még 1 IS-PM adapter ami nem tudom hogy mûködne(peresze lehet rosszul gondolok vmit...), mert én ugyebár Strokert szeretnék(PM).
ez milyen vázon van? mert a konákon normál is-es van gondolom.
olyan adapter létezik esetleg, ami errõl egybõl IS-re alakít? mert az adapter adapter hátán nem tûnik nekem túl merevnek...
tudnál nekem mérni/mondani egy külsõ gumi kerékkerületet a 29"-es bringádról?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7713
Posted 2009. November 01. - 10:21

kell neked egy ilyen
Function/Features:
- Adapter for parallel disc mount (center to center 22mm)
of Trek, Klein, Jamis...
to convert to international Standard (IS) disc mount.
- Enlarge your rotor diameter 20~25mm for
increased more braking power!
a ceg aki csinalja ugy hivjak hogy A2Z, es ez az AD-PMR nevu adapterjuk.
Igen erre gondoltam, de ehhez még kéne egy IS-PM adapter, ha strokerrel szeretném használni.Megpróbálok majd valahogy fabrikálni(hegesztetni) egy olyat ami 22mmrõl PM-ra alakít(csak ki kell méricskélni a dolgokat, Máriusz remélem meg tudja csinálni).
Bár ez még a jövõ zenéje....
#7714
Posted 2009. November 01. - 05:59



Function/Features:
- Adapter for parallel disc mount (center to center 22mm)
of Trek, Klein, Jamis...
to convert to international Standard (IS) disc mount.
- Enlarge your rotor diameter 20~25mm for
increased more braking power!
a ceg aki csinalja ugy hivjak hogy A2Z, es ez az AD-PMR nevu adapterjuk.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7715
Posted 2009. November 01. - 00:07

nemegészen értem ezt a 22mm-es rögzítést,mert én úgy tudom h minden féket lehet rakni minden villára/vázra csak adapter kérdése
ki tudnád fejteni bõvebben?
SZóval iylen fékem van:
http://farm4.static...._77bcc63e8e.jpg
Azt hiszem lehet hozzá vhol adaptert kapni, csak az ISre alakít, szóval arra mehetne még 1 IS-PM adapter ami nem tudom hogy mûködne(peresze lehet rosszul gondolok vmit...), mert én ugyebár Strokert szeretnék(PM).
#7716
Posted 2009. October 31. - 22:24

vidd vissza....garis hiba
Köszi, akkor a héten bemegyek a boltba aztán megdumálom.
Sajnálom egyébként, hogy ilyen egyrészt mert le kell bombázni a géprõl, meg egyáltalán elégedett voltam vele egész idáig.
#7717
Posted 2009. October 31. - 16:27

#7718
Posted 2009. October 31. - 15:13

Szóval ha a fékcsövet szeretném rövidebbre vágni, akkor lehet venni roppanó gyûrût meg stb...??? magura
Köszi!
#7719
Posted 2009. October 31. - 13:32

Hali!
Hayes Mag hátsó fék, gyenge teljesítményének mi lehet az oka?Tárcsa kopottasnak tünik, ez lehet az ok?Betétek jók(van még rajtuk anyag bõven), fékkarnál is menden ok.Azon gondolkodom, hogy a kart Stroker trailre cserélem(sajnos a testet nem tudom, mert 22mmes a fefogatása), ez növelheti a fékerõt?
Várom a tippeket, gondolatokat:-)
nemegészen értem ezt a 22mm-es rögzítést,mert én úgy tudom h minden féket lehet rakni minden villára/vázra csak adapter kérdése
ki tudnád fejteni bõvebben?
eladó cuccok
#7720
Posted 2009. October 31. - 13:12
