Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:39
#10641
Írta 2006. január 30. - 20:11
-> ALIAS KLEMENT
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#10642
Írta 2006. január 30. - 19:47
Sziasztok!
185 cm-hez kicsi lenne egy Author A-gang 24:00 váz? Az lehet hogy csak fura volt egy cc(20") bringa után ráülni?
185 cm-hez kicsi lenne egy Author A-gang 24:00 váz? Az lehet hogy csak fura volt egy cc(20") bringa után ráülni?
Ne törõdjél semmivel, egyél zsemlét kiflivel!
#10643
Írta 2006. január 30. - 16:29
Köszi, azt megtaláltam, csak azt mertem hinni, hogy ennél fantáziadúsabb a helyzet és nem ugyanabba a vasba raknak duplavállast.
#10644
Írta 2006. január 30. - 16:20
néhány hozzászólással elõrébb találod,amit linkeltem. dropoff triple-el szerelve.
#10645
Írta 2006. január 30. - 16:15
Aha, vágom. De akkor légyszi linkelj nekem egyet, amibe gyárilag duplavállas van! Köszi! Csak a kíváncsiság. De azért majd kíváncsi leszek hány hülyegyerek meríti majd ki a nem rendeltetésszerû használat fogalmát.
A múltkor e Auth. RH t hoztak nekem kettétörve, hogy garancia! Mellesleg egy 888 volt benne.
A múltkor e Auth. RH t hoztak nekem kettétörve, hogy garancia! Mellesleg egy 888 volt benne.
#10646
Írta 2006. január 30. - 15:48
senki nem is mondta, hogy ez a dh verzió. ez a magellan (tetszés szerint behelyettesíthetõ) fr.
van dh is ami szintén nem kevésszer volt belinkelve
van dh is ami szintén nem kevésszer volt belinkelve
#10647
Írta 2006. január 30. - 15:43
mennyi is a magellán verzió?
csak mert:
http://www.ibexbikes...eries_Zone.html
És kérem, itt a valóság. Akinek már volt valaha igazi DH gépe az ránézésre vágja, hogy ebbe a fejcsõbe nem való a duplavállas!!!!!!!!
Ez egy fr gép, mint a keményebb authorok.
#10648
Írta 2006. január 30. - 15:37
azt nem tudom, de a scamp = betyár 230 tag nélkül, ami mondjuk a wheeler wasp 01 árával összevetve nevetségesen túlárazott
#10649
Írta 2006. január 30. - 15:03
#10650
Írta 2006. január 30. - 14:59
szerintem meg nem. alumíniumból -aminek bizonyára ismered az anyagjellemzõit- olyan hossz és átmérõ mellett a két végén csavarral rözítve...
az a kis vacak nem merevít semmit, mert hajlik. legfeljebb a sarat szedi össze, másra nem való.
ja, és azok mellett a zártszelvények mellet, egyenesen nevetséges. max normálerõt tudna felvenni, de olyan meg ott nincs. vagy ami elmozdulás abból adódhat azzal felesleges foglalkozni.
az a kis vacak nem merevít semmit, mert hajlik. legfeljebb a sarat szedi össze, másra nem való.
ja, és azok mellett a zártszelvények mellet, egyenesen nevetséges. max normálerõt tudna felvenni, de olyan meg ott nincs. vagy ami elmozdulás abból adódhat azzal felesleges foglalkozni.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#10651
Írta 2006. január 30. - 07:47
Mali enduro és DH váza milyen? A war house es a 666DH
Nem venni akarok, csak lattam ujsagban es neten, viszont nem nagyon beszéltek róla.
Nem venni akarok, csak lattam ujsagban es neten, viszont nem nagyon beszéltek róla.
Merida CX500
#10652
Írta 2006. január 30. - 01:51
Kedves Zsírosmacsek. Kimodellezted autocadban? Mert szerintem többet ér avvol hogy ottvan, mint avval, ha nem lenne ott. Persze a csavaró erõ ellen igazán kicsi ellenállást tud nyújtan, de még mindig jobb mint a semmi. Szóval engem nem zavar. Nagyobb probléma a már említett lánc és támvilla közti lemez, ami 2 egymáshoz ilyen közel lévõ csönél érthetetlen. Szerintem, autocad nélkül, a józan paraszti eszemre hagyatkozva.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#10653
Írta 2006. január 29. - 03:25
az a merevítés kb 0át merevít.
korábban kifejtettem.
de a lengõkar többi része mellett egyenesen nevetséges, hogy odarakták...
korábban kifejtettem.
de a lengõkar többi része mellett egyenesen nevetséges, hogy odarakták...
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#10654
Írta 2006. január 28. - 21:23
mert nem nagy cég ezért low end?
inkább csak nem a nevet kell megfizetni, így közel reális áron árulják, ezért viszont az önmagukat gazdagnak tartó egyedek nem veszik meg mert "ez olcsó tehát szar"
miközben egy nagyobb név egyántalán nem szükségszerüen jobb, mivel ugyanott készül, ugyanaz a sárga nyomja meg a gombot, ill hegeszt, csak nem egy nagy név matricázza fel a bringát, hanem egy kisebb magyar cég matricáját teszik rá.
szal teljesen jó, a vegát(épített, tökjól néz ki) ha értelmes áron adnák még meg is venném.
perzse csak ha full kezdõ lennék és lenne irgalmatlan sok pénzem.
inkább csak nem a nevet kell megfizetni, így közel reális áron árulják, ezért viszont az önmagukat gazdagnak tartó egyedek nem veszik meg mert "ez olcsó tehát szar"
miközben egy nagyobb név egyántalán nem szükségszerüen jobb, mivel ugyanott készül, ugyanaz a sárga nyomja meg a gombot, ill hegeszt, csak nem egy nagy név matricázza fel a bringát, hanem egy kisebb magyar cég matricáját teszik rá.
szal teljesen jó, a vegát(épített, tökjól néz ki) ha értelmes áron adnák még meg is venném.
perzse csak ha full kezdõ lennék és lenne irgalmatlan sok pénzem.
#10655
Írta 2006. január 28. - 11:58
de mégsem olyan költségvetésû cég mint mondjuk egy giant (mert az kék és megy a szememhez) vagy egy speci
inkább low-end mint midrange
inkább low-end mint midrange
#10656
Írta 2006. január 28. - 11:36
Inkább széles részét lefedi a termékpalettának.
40e Ft-s kerékpártól kezdve egészen a PX-ig,Pyxisig, amik hozzáértõk szemében sztem igen nagy értéket képviselnek.
40e Ft-s kerékpártól kezdve egészen a PX-ig,Pyxisig, amik hozzáértõk szemében sztem igen nagy értéket képviselnek.
#10657
Írta 2006. január 28. - 11:20
nem az a baj hogy a magellan mint brand nem van felépítve hanem hogy low-end
#10658
Írta 2006. január 27. - 23:20
ez lassan a 4. off lesz a témában,de...a magellannak az a baja, hogy nincs rendesen felépitve, mint "brand" innentõl tökmindegy mit adnak el.
szóval ha rossz lenne az image
akkor már rég befuccsolt volna végülis
anno mikor ~2000 környékén elõször felmerült bennem h keróvásárlás,
az elsõ "márka" amit megismertem a Magellan volt...
#10659
Írta 2006. január 27. - 23:10
Mindettõl függetlenül egy Swinger 3-way taggal 300e-ért drága, de ez csak az én véleményem.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#10660
Írta 2006. január 27. - 22:10
fel van az, aki nem a névért vásárol dolgokat, teljesen 100%os megelégedettséggel használja a magellán bringákat...
csak ugye nincs rajta nagy név matricája. pedig ugyanott készül:)
csak ugye nincs rajta nagy név matricája. pedig ugyanott készül:)