
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#10641
Posted 2006. January 30. - 21:18

#10642
Posted 2006. January 30. - 21:16

nem is csúnya így már a Vega
http://photo.pinkbik...pbpic712979.jpg
Szerintem meg baromi ronda. Foleg az idiota kerekkel es a bazi magas kormannyal.
Monoblokk meg az egekben...
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10643
Posted 2006. January 30. - 21:14

mennyi is a magellán verzió?
csak mert:
http://www.ibexbikes...eries_Zone.html
jahogy 999 usd kompletten? OMG, a magellan icipicit túlárazta.... (a vázukat többért árulják LOL) vehették 25 dollárért darabját és most 230.000-ért árulják. komoly...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10644
Posted 2006. January 30. - 21:11

Sziasztok!
185 cm-hez kicsi lenne egy Author A-gang 24:00 váz? Az lehet hogy csak fura volt egy cc(20") bringa után ráülni?
ugráláshoz ugye minnél kisebb annál jobb.
sztem elég hosszu a felsõcsöve ahhoz h ne rugdosd a kormányt.. de ha ott a lehetõség hogy ráültél akkor meg ugyis érzed hogy jó vagy nem. döntsd el.
#10645
Posted 2006. January 30. - 20:11

-> ALIAS KLEMENT
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#10646
Posted 2006. January 30. - 19:47

Sziasztok!
185 cm-hez kicsi lenne egy Author A-gang 24:00 váz? Az lehet hogy csak fura volt egy cc(20") bringa után ráülni?
185 cm-hez kicsi lenne egy Author A-gang 24:00 váz? Az lehet hogy csak fura volt egy cc(20") bringa után ráülni?
Ne törõdjél semmivel, egyél zsemlét kiflivel!
#10647
Posted 2006. January 30. - 16:29

Köszi, azt megtaláltam, csak azt mertem hinni, hogy ennél fantáziadúsabb a helyzet és nem ugyanabba a vasba raknak duplavállast.
#10648
Posted 2006. January 30. - 16:20

#10649
Posted 2006. January 30. - 16:15

Aha, vágom. De akkor légyszi linkelj nekem egyet, amibe gyárilag duplavállas van! Köszi! Csak a kíváncsiság. De azért majd kíváncsi leszek hány hülyegyerek meríti majd ki a nem rendeltetésszerû használat fogalmát.
A múltkor e Auth. RH t hoztak nekem kettétörve, hogy garancia! Mellesleg egy 888 volt benne.
A múltkor e Auth. RH t hoztak nekem kettétörve, hogy garancia! Mellesleg egy 888 volt benne.
#10650
Posted 2006. January 30. - 15:48

senki nem is mondta, hogy ez a dh verzió. ez a magellan (tetszés szerint behelyettesíthetõ) fr.
van dh is ami szintén nem kevésszer volt belinkelve
van dh is ami szintén nem kevésszer volt belinkelve

#10651
Posted 2006. January 30. - 15:43

mennyi is a magellán verzió?
csak mert:
http://www.ibexbikes...eries_Zone.html
És kérem, itt a valóság. Akinek már volt valaha igazi DH gépe az ránézésre vágja, hogy ebbe a fejcsõbe nem való a duplavállas!!!!!!!!
Ez egy fr gép, mint a keményebb authorok.
#10652
Posted 2006. January 30. - 15:37

azt nem tudom, de a scamp = betyár 230 tag nélkül, ami mondjuk a wheeler wasp 01 árával összevetve nevetségesen túlárazott 


#10653
Posted 2006. January 30. - 15:03

#10654
Posted 2006. January 30. - 14:59

szerintem meg nem. alumíniumból -aminek bizonyára ismered az anyagjellemzõit- olyan hossz és átmérõ mellett a két végén csavarral rözítve...
az a kis vacak nem merevít semmit, mert hajlik. legfeljebb a sarat szedi össze, másra nem való.
ja, és azok mellett a zártszelvények mellet, egyenesen nevetséges. max normálerõt tudna felvenni, de olyan meg ott nincs. vagy ami elmozdulás abból adódhat azzal felesleges foglalkozni.
az a kis vacak nem merevít semmit, mert hajlik. legfeljebb a sarat szedi össze, másra nem való.
ja, és azok mellett a zártszelvények mellet, egyenesen nevetséges. max normálerõt tudna felvenni, de olyan meg ott nincs. vagy ami elmozdulás abból adódhat azzal felesleges foglalkozni.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#10655
Posted 2006. January 30. - 07:47

Mali enduro és DH váza milyen? A war house es a 666DH
Nem venni akarok, csak lattam ujsagban es neten, viszont nem nagyon beszéltek róla.
Nem venni akarok, csak lattam ujsagban es neten, viszont nem nagyon beszéltek róla.
Merida CX500
#10656
Posted 2006. January 30. - 01:51

Kedves Zsírosmacsek. Kimodellezted autocadban? Mert szerintem többet ér avvol hogy ottvan, mint avval, ha nem lenne ott. Persze a csavaró erõ ellen igazán kicsi ellenállást tud nyújtan, de még mindig jobb mint a semmi. Szóval engem nem zavar. Nagyobb probléma a már említett lánc és támvilla közti lemez, ami 2 egymáshoz ilyen közel lévõ csönél érthetetlen. Szerintem, autocad nélkül, a józan paraszti eszemre hagyatkozva.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#10657
Posted 2006. January 29. - 03:25

az a merevítés kb 0át merevít.
korábban kifejtettem.
de a lengõkar többi része mellett egyenesen nevetséges, hogy odarakták...
korábban kifejtettem.
de a lengõkar többi része mellett egyenesen nevetséges, hogy odarakták...
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#10658
Posted 2006. January 28. - 21:23

mert nem nagy cég ezért low end?
inkább csak nem a nevet kell megfizetni, így közel reális áron árulják, ezért viszont az önmagukat gazdagnak tartó egyedek nem veszik meg mert "ez olcsó tehát szar"
miközben egy nagyobb név egyántalán nem szükségszerüen jobb, mivel ugyanott készül, ugyanaz a sárga nyomja meg a gombot, ill hegeszt, csak nem egy nagy név matricázza fel a bringát, hanem egy kisebb magyar cég matricáját teszik rá.
szal teljesen jó, a vegát(épített, tökjól néz ki) ha értelmes áron adnák még meg is venném.
perzse csak ha full kezdõ lennék és lenne irgalmatlan sok pénzem.
inkább csak nem a nevet kell megfizetni, így közel reális áron árulják, ezért viszont az önmagukat gazdagnak tartó egyedek nem veszik meg mert "ez olcsó tehát szar"
miközben egy nagyobb név egyántalán nem szükségszerüen jobb, mivel ugyanott készül, ugyanaz a sárga nyomja meg a gombot, ill hegeszt, csak nem egy nagy név matricázza fel a bringát, hanem egy kisebb magyar cég matricáját teszik rá.
szal teljesen jó, a vegát(épített, tökjól néz ki) ha értelmes áron adnák még meg is venném.
perzse csak ha full kezdõ lennék és lenne irgalmatlan sok pénzem.
#10659
Posted 2006. January 28. - 11:58

de mégsem olyan költségvetésû cég mint mondjuk egy giant (mert az kék és megy a szememhez) vagy egy speci
inkább low-end mint midrange
inkább low-end mint midrange
#10660
Posted 2006. January 28. - 11:36

Inkább széles részét lefedi a termékpalettának.
40e Ft-s kerékpártól kezdve egészen a PX-ig,Pyxisig, amik hozzáértõk szemében sztem igen nagy értéket képviselnek.
40e Ft-s kerékpártól kezdve egészen a PX-ig,Pyxisig, amik hozzáértõk szemében sztem igen nagy értéket képviselnek.