Turner talan szebben mozog a himba miatt, es lentebb van a sulypont
Jah, es 8,5" -t mozog
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#9901
Posted 2006. March 13. - 15:33
#9902
Posted 2006. March 13. - 15:30
#9903
Posted 2006. March 13. - 15:30
Turner DHR: Frame Weight 12.3 Lbs. ( es ez a gyari adat, szoval ennel valszeg kicsit meg nehezebb )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9904
Posted 2006. March 13. - 15:28
jaj most meg kell ideologizálni hogy éppen miért demo
turnerben az a fasza ami a geminiben: semmi.
turnerben az a fasza ami a geminiben: semmi.
#9905
Posted 2006. March 13. - 15:26
én is érzem, ahogy az 1.5 fejcsõ lehúzza az elejét. sõt ellenszélben még a légellenállás is nagyobb. de most tényleg. a turnerben mi a p.csa olya fasza?
#9906
Posted 2006. March 13. - 15:25
miért lenne nehéz?
Mondjuk a Geminim is az, 4.2 kiló taggal:D
Turnerhez adják a specko tagot, szerintem menõ a kivezetett dhx, vagy már nehéz a csõ is?
Mondjuk a Geminim is az, 4.2 kiló taggal:D
Turnerhez adják a specko tagot, szerintem menõ a kivezetett dhx, vagy már nehéz a csõ is?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#9907
Posted 2006. March 13. - 15:23
Nem a kormanycsapagy nehez, hanem a vaz az 1.5 -os fejcso miatt
A kcs nem nehez, sot, meg jo is lenne, mert igy a beepitesi magassag csokkentheto. Csak ne lenne a Turner is ilyen nehez, es ne kellene specko tag hozza...
A kcs nem nehez, sot, meg jo is lenne, mert igy a beepitesi magassag csokkentheto. Csak ne lenne a Turner is ilyen nehez, es ne kellene specko tag hozza...
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9908
Posted 2006. March 13. - 15:19
Igen, ez 1.5 de ezt tudtad eddig is, hisz ezért "szar";)
Mellesleg ki volt a debil aki szerint az 1.5 fejcsapágy NEHÉZ?
Mellesleg ki volt a debil aki szerint az 1.5 fejcsapágy NEHÉZ?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#9909
Posted 2006. March 13. - 15:17
Akkor ez sem sokkal konyebb mint a Demo.
E13 cups? Ezis 1.5 -os vagy mi?
E13 cups? Ezis 1.5 -os vagy mi?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9910
Posted 2006. March 13. - 15:15
Frame+Shock with Steel spring+E13 cups+seatpost clamp+axle = 11.34lbs
5.14 kiló
A 06-os váz meg könnyebb lett valamivel és dhx van benne ami meg jóval könnyebb mint a 5 element;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#9911
Posted 2006. March 13. - 15:01
Ez a Commencal rondabb mint az Orange
A Sunday hany g?
A Sunday hany g?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9912
Posted 2006. March 13. - 14:42
mi van velük?
némi történelem:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
némi történelem:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
#9913
Posted 2006. March 13. - 14:39
Vole:Sunday, Commencal Supreme VIP DH?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#9914
Posted 2006. March 13. - 14:29
Megkeresheted
Csak az volt vele a bajom, hogy nem csotengelyes hatul, hanem gyorszaras. Attol most is felek picit. Nem a merevseg, hanem a szerelhetoseg miatt.
A Deemax raadasul csavaros.
Csak az volt vele a bajom, hogy nem csotengelyes hatul, hanem gyorszaras. Attol most is felek picit. Nem a merevseg, hanem a szerelhetoseg miatt.
A Deemax raadasul csavaros.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9915
Posted 2006. March 13. - 14:14
#9916
Posted 2006. March 13. - 14:08
A Demo nem nehez.
Ami konyebb nala a Gemini ( de az sz@r ), a Scott High Octane ( egyforgaspont, nem fekfuggetlen ), Orange ( bun ronda ).
A tobbi nehezebb mint a Demo.
Az M3 lett volna meg jo megoldas, de az is baromi nehez.
Ami konyebb nala a Gemini ( de az sz@r ), a Scott High Octane ( egyforgaspont, nem fekfuggetlen ), Orange ( bun ronda ).
A tobbi nehezebb mint a Demo.
Az M3 lett volna meg jo megoldas, de az is baromi nehez.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9917
Posted 2006. March 13. - 08:53
Demo jelenleg tenyleg ugy nez ki hogy egy fokkal jobb mint barmi mas. Sokat keresgeltem, de ugy nez ki hogy a Demo lesz az a vaz ami veszek, ha ugy alakul, mert minden massal van valami baj
hû, az jó könnyû bringa lesz:) hogy tudtad legyõzni a grammiszonyodat?
ja, és nekem minden megvan az enyémbringához,csekk ki mivel topic.
#9918
Posted 2006. March 12. - 11:38
akkor az egyforgáspontos Bighitre gondolhatsz. annyiért mindenképp megéri, új, értelmes össztelóst nem fogsz jobb áron megkapni, egy jó ár/értékû rugóstaggal együtt is egész jó áron ki lehet belõle jönni. viszont 140-150 körül már szoktak lenni használt vegák, amivel lehet jobban járnál hosszútávon
(89 ezres váz + legolcsóbban 30 ezer bele egy tag, amit már megéri beletenni)
(89 ezres váz + legolcsóbban 30 ezer bele egy tag, amit már megéri beletenni)
#9919
Posted 2006. March 12. - 10:53
Ciao!Szerintetek a Bighit SPEC váz az jó?Mer szeretnéke gy olyat venni...Láttam 89ér(tag nélkül)az megéri?
#9920
Posted 2006. March 11. - 19:33
Egy hagyományosan hobby CC vázba, amibe (max) 80 mm-es telót szoktak rakni, nem kéne belerakni. Kezdõ DH-s ne ilyennel kezdjen el tanulni, mert egyrészt a gépet, másrészt magát is tönkre fogja tenni.Sziasztok!
Hamarosan felszabadul egy 135 mm rugóút körüli duplavállas telóm, és nem szeretném eladni. Van elfekvõben egy Merida Kalahari 550 típusú vázam, érdeklõdnék, hogy arra érdemes-e rátenni (ajándékba mehetne egy elég kezdõ dh-snak), vagy eltörik a váz a szög miatt?
Elõre is köszi,
Feller