Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#9781
Írta 2006. március 30. - 08:54
#9782
Írta 2006. március 29. - 19:43
#9783
Írta 2006. március 29. - 19:39
#9784
Írta 2006. március 29. - 19:38
igen, de csak óvatosan
visszarakásnál meg mehet egy kis zsír oda
Thx!
Menetes egyébként? Vagy csak kihúzós?
#9785
Írta 2006. március 29. - 19:33
visszarakásnál meg mehet egy kis zsír oda
#9786
Írta 2006. március 29. - 19:31
nekem xt átdobó volt a coileren /04es de ebbõl a szempontból mindegy/ nem ért bele soha
Akkor lehet hogy a sram túl széles/nagy. Elég behemót egy valami. De majd mindgyá' nekiállok méricskélni.
A DHX-re csak úgy tudom felrakni a rugót, ha kiszedek két ilyen kis alu bizbaszt (reducers) a tag végébõl. Essek neki kombinátfogóval?
#9787
Írta 2006. március 29. - 19:31
és 2,25-ös stroke-hoz pont jó a 2,3-as rugó
#9788
Írta 2006. március 29. - 19:18
nekem xt átdobó volt a coileren /04es de ebbõl a szempontból mindegy/ nem ért bele sohaA stroke-ba gondolom nem számit bele a gumibak. Most nézem, hogy a gumibak 1 centi, nemtom pontosan mennyire tud összenyomódni, de ha igy nézzük, tulajdonképpen mégiscsak 5 centit képes mozogni a tag :chin: kis csúsztatással
Ha nem ütközik a nyeregcsõ(bilincs)be a link vagy mi, akkor elvileg nem lehet probléma, igaz?
Viszont a 2,25 stroke-hoz nem kevés a 2,3-as rugó?
Még egy problémám van: a Coileren az elsõ váltó aljába beleérhet a láncvilla, ha teljesen bemozdul (ha kistányéron van a lánc biztosan, de lehet középen is). Az lenne a gond, hogy SRAM XGen váltót használok? Ha fentebb rakom a váltót, félek hogy nem vált majd pontosan. Vagy ez eleve úgy van kitalálva, hogy úgyis csak nagy esetleg középsõ tányéron levõ lánccal megy az ember lefelé?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9789
Írta 2006. március 29. - 19:04
Ha nem ütközik a nyeregcsõ(bilincs)be a link vagy mi, akkor elvileg nem lehet probléma, igaz?
Viszont a 2,25 stroke-hoz nem kevés a 2,3-as rugó?
Még egy problémám van: a Coileren az elsõ váltó aljába beleérhet a láncvilla, ha teljesen bemozdul (ha kistányéron van a lánc biztosan, de lehet középen is). Az lenne a gond, hogy SRAM XGen váltót használok? Ha fentebb rakom a váltót, félek hogy nem vált majd pontosan. Vagy ez eleve úgy van kitalálva, hogy úgyis csak nagy esetleg középsõ tányéron levõ lánccal megy az ember lefelé?
#9790
Írta 2006. március 29. - 18:39
#9791
Írta 2006. március 29. - 17:29
Gáz 200*57mm-es tagot tenni olyan vázba ('05 Coiler), amibe 200*50-es kéne? Egyébként DHX5 a tag, 500*2,3-as rugóval. Talán a váz elbirná, tag nélkül úgy tünt, kicsit jobban is össze tudna ülni az elvi 15 centinél hátul, mielõtt a nyeregvázcsõbe vagy a gyorszárba ütközne a lengõkar.
#9792
Írta 2006. március 29. - 08:48
#9793
Írta 2006. március 28. - 20:38
#9794
Írta 2006. március 28. - 17:59
#9795
Írta 2006. március 28. - 15:48
#9796
Írta 2006. március 28. - 15:35
Azonban január végén beszéltem azzal az egyénnel, aki ezekkel foglalkozik és õ mondta hogy még akkor nem igazán tudják hogy is lesz , csak azt mondta hogy valószínûleg a kínában gyártott és az usa-ba szánt vázakból lehet behozni, de még akkor nem tudták, hogy miként lehet ezt megoldani, vagy hogyan is lehet behozni vázat vagy brinbgát.
De szerintem ha felhívod a procrosst akkor õk biztosan válaszolnak.
#9797
Írta 2006. március 28. - 12:40
Kiderült, hogy a DHI-men tényleg változtattak kicsit a törõs részen, ami az Idrive fölött a csõ és a szelvény hegesztésénél szokott megtörténni, mert belülrõl nem volt áthegesztve. Az enyémen viszont már az egész ki van bélelve valami lemezszerûséggel, amely zárja és vastagítja azt a helyet. Ezen felül pedig még van itt-ott egy-két új, ill. nagyobb merevítés.
És már most látszik, hogy nagyságrendekkel érzékenyebb a Konánál, és könnyebb, fordulékonyabb, meg alacsonyabb is.
Hétvégén lesz az elsõ terepes próbakör Tokodon!