az elég passzentos cucc.....de elvileg gyárilag is fox -szal van, annak jónak kéne lennie
Kösz, akkor valószinüleg okés. Csak nekem nincs fogalmam sem ezekrõl a dolgokról, még az elsõ fullym...
az elég passzentos cucc.....de elvileg gyárilag is fox -szal van, annak jónak kéne lennie
az elég passzentos cucc.....de elvileg gyárilag is fox -szal van, annak jónak kéne lennieÁhh, még mindig nem tudtam összerakni a Coilert, most meg a tag nem akar belemenni. Ami a himbakarban volt tengelyszerü izé, ami tagot rögzitené, nem akar belemenni a tag "szemébe". Annak feszülni kell benne? Akkor mozgásnál a himbakar belsõ oldalát fogja dörzsölni az a tengely, ennek igy kell müködni?
Hi! Jamis Dakar xlt vázról van vkinek vmilyen tapasztalata?
ilyet (vagy hasonlót) maratok neked kb 20 ezerbõl anyaggal. még le is lesz eloxálva. csapágyakat neked kell venned viszont. illetve röntgeneztetni perpill nem tudom.Sziasztok!
Mivel látom pont össztelós gépek lengõkarjaival foglalkoztok, talán tudtok segíteni.Egy 1999-es specialized fsr-em van amihez szeretnék hosszabb rugóstagot passzintani, de ehhez új lengõkart(itt inkább himbát) kellene méretezni.Van valami ötletetek hogy álljak neki.Van gyári csak 100angol font
https://www.betd.co....p?CategoryID=48
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
vedd le a rugót a tagról, így rakd be a vázba,aztán nyomd össze, amennyire csak tudod. ha beleér a lengõkar vázba,akkor nem jó.