2008-as, de itt van konkrétan:ha 2007 elõtti akkor picit hoszabb mint a speci, ha idei (tavaly nem volt 18-as) akkor rövidbb cca 1 centivel
http://piacter.bikem...=151335&cat=all
köszi a választ!
2008-as, de itt van konkrétan:ha 2007 elõtti akkor picit hoszabb mint a speci, ha idei (tavaly nem volt 18-as) akkor rövidbb cca 1 centivel
ha 2007 elõtti akkor picit hoszabb mint a speci, ha idei (tavaly nem volt 18-as) akkor rövidbb cca 1 centivelhi!
eddig 17-es speci és GT vázat használtam, most viszont láttam egy magellan pyxist, ami jó lenne, csak 18-as. nem tudja valaki, mennyivel hosszabb a felsõcsõ és a nyeregvázcsõ? köszi a válaszokat
hi!
eddig 17-es speci és GT vázat használtam, most viszont láttam egy magellan pyxist, ami jó lenne, csak 18-as. nem tudja valaki, mennyivel hosszabb a felsõcsõ és a nyeregvázcsõ? köszi a válaszokat
A sebesség mindent megold.
nem bántásból mondom, Dani de nam vagy még elég erõs ahhoz hogy egy szkandium konát eltörj
de kb feleannyiért tudsz venni eloxált merida hfs-t cca ugyanabban a súlyban. és az sem gyenge
és ha elmondom neked hogy én miket láttam eltörve akkor ne vegyél semmilyen vázat
persze, hogy nem. nekem meg van egy repedt speci vázam, de láttam már javitott scottot os, mert tört. nekem az acél gt bevált. (bár nehezEz biz szent igaz! Múltkor Máriusznál jártam,és hát ott aztán volt minden vázból.
Demo9,Nikolai,GT.... az összes el volt törve,szóval azt hiszem ez tényleg nem lehet mérvadó!
nem bántásból mondom, Dani de nam vagy még elég erõs ahhoz hogy egy szkandium konát eltörj
de kb feleannyiért tudsz venni eloxált merida hfs-t cca ugyanabban a súlyban. és az sem gyenge
és ha elmondom neked hogy én miket láttam eltörve akkor ne vegyél semmilyen vázat
nem bántásból mondom, Dani de nam vagy még elég erõs ahhoz hogy egy szkandium konát eltörjvalójában egy 2007es kona kula supreme-t akartam venni,de mostanában annyi alu törik,reped szakad,hogy nem merek alut venni,lehet,hogy marad az author introvert.
hát ez nem igazán szép.a hegesztés megoldott lenne (a szomszéd faluban van egy ipse aki spéci alu gyümölcsszedõ létrákat hegeszt, cégen belül megoldanám)
de a javítás után biztos rossz szájízzel ülnék rá újból, terepre meg biztos nem mennék vele úgy. amúgy is tervben van egy slick gumis aszfaltmonti, na de majd meglátjuk mi lesz. abba bízok hogy kicserélik, mégha nem is auront kapok hanem valami alsóbb osztályút
de igazából nem az a szívás hogy a nyeregcsõnél hátul meg a hegesztésnél elvált, hanem az hogy a csõ is megrepedt:
most egyenlõre nem megyek vele, megvárom a nagyker reakcióját (ha kibírom)
A sebesség mindent megold.
szakik!
ez mennyire adhat okot parára?
(a váz 26.-án lesz 14 hónapos kb 5800 km van benne, 83 kg vagyok, versenyen csak egyszer járt eddig, elég lightosan használtam kb 65%-on aszfalton ment)
várom a véleményeket!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960