Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#8081
Posted 2007. May 29. - 11:09

#8082
Posted 2007. May 29. - 11:05

amúgy az all mountain, csak annak meg baromi nagy a beépítési magassága, eléggé csopperesíti egy átlag 5"-t mozgó vázat, és a lejtõzést leszámítva állandóan összenyomva használni meg sztem nem egészséges neki...
Erre van az a 20 mili finomállítás...TAS, vagy mi a rák
szerk: igen, a rugóút csökkenést tudtam, a nevet kösz

#8083
Posted 2007. May 29. - 10:38


A kettõ közül a tengely és az IT miatt a Nixon felé hajlok, csak hát ugye Manitou...Marzóm meg még nem volt...

#8084
Posted 2007. May 29. - 10:33

Szerintem a Nixon is meg az AM is túl nagyok lennének már...
A fentiek meg könnyûek (is).
#8085
Posted 2007. May 29. - 10:25

esetleg megpróbálod a költségvetést nyújtani egy 40-ssel és fox talas rlEzek közül a Pike-ot néztem, de azt nem lehet könnyengyorsan "összecsukni" mászáshoz...

amúgy az all mountain, csak annak meg baromi nagy a beépítési magassága, eléggé csopperesíti egy átlag 5"-t mozgó vázat, és a lejtõzést leszámítva állandóan összenyomva használni meg sztem nem egészséges neki...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8087
Posted 2007. May 29. - 09:02

#8088
Posted 2007. May 29. - 01:17

#8090
Posted 2007. May 28. - 19:22

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8091
Posted 2007. May 28. - 08:23


cannondale lefty.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8092
Posted 2007. May 28. - 08:23

#8093
Posted 2007. May 28. - 08:17

Remélem nem írok nagyon rossz helyre...
Támadt fejemben egy ötlet, miszerint milyen jól nézne ki, ha a custom-motoroknál elõszeretettel alkalmazott, ott féllengõkarnak hívott dolgot átültetném bringára. Ez nagyjából annyit tesz, hogy a kerekek csak egyik oldalról rögzülnek a vázhoz.
Megosztottam ötletemet egy-két kerékpáros körökben járatosabb osztálytársammal, akik közölték velem, hogy amit "kitaláltam" az már régóta létezik, ráadásul mindkét kerékhez.
Engem az érdekelne, hogy ki(k) csinálnak ilyeneket (gyártók)??
Én ugyanis megpróbáltam neten keresni, de mivel nem tudom, hogy bringás-körökben hogy hívják ezt a "technológiát" ezért nem volt semmi sikerem...
Segítséget elõre is köszönöm!
#8094
Posted 2007. May 27. - 10:14

ha meg még is kéne és nem mûkszik a ráfújás akkor picit több olaj vagy keményebb rugó
#8095
Posted 2007. May 26. - 21:47

'07 drop off4 a kiszemelt telo,de tartok attól a tulajdonságától,hogy levegõráfújás van benne...érv ellenérv vélemény a telóról és a levegõráfújásos rendszerrõl?kb 60 kg vagyok és midnenes felhasználás a cél(néha túra,mászás,de javába fr meg hegyi zúzás)vagy ha tudtok más telót ajánlani 60 max 80 ezerbõl(mindegy hogy átütõs vagy gyorszáras,bár elöbbi kedvezõbb az extrém felhasználás terén)súly nem számít és lehetõleg marzó vgy rs villát szeretnék,manitout nem(nem szeretnék a közeljövõben új telót venni,hosszútávra tervezek)
#8096
Posted 2007. May 26. - 15:16

Szerintem hatalmas baromság... A korm.csap. a sima nyakon is szorosan áll, nem kell ezzel bûvészkedni...
HA JÓL ÉRTEM, akkor ebbe egy headlock is elkélne... Különben a vállak tartják össze, és az elsõ 1m letörés után egyszerûen szétcsúszna...
Nem értem miért jó ez...
#8097
Posted 2007. May 26. - 14:28

Két félbõl van a nyakcsõ.
#8098
Posted 2007. May 24. - 22:24

Hy All!
Kövezzetek meg de én x-fusion párti vagyok. Nézegetem mindig a honlapjukat is.
Csak most lettem figyelmes arra a tényre hogy az új "Delta 8" dh telójuk osztott fejcsõvel készül.
Van ennek a bicóknál értelme? Ilyet csak a discoverin láttam a chopperek filláiban.
vélemények, tapasztalatok?
Osztott fejcsõ az miaz?? Ahogy nézem ez sima USD villa. Fejcsõ az eleve a vázon van...
#8099
Posted 2007. May 24. - 22:06

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8100
Posted 2007. May 24. - 19:51

Kövezzetek meg de én x-fusion párti vagyok. Nézegetem mindig a honlapjukat is.
Csak most lettem figyelmes arra a tényre hogy az új "Delta 8" dh telójuk osztott fejcsõvel készül.
Van ennek a bicóknál értelme? Ilyet csak a discoverin láttam a chopperek filláiban.
vélemények, tapasztalatok?