kotyog a villa?szétment a persely?h nem,akkor nenagyon babráld...(szimering 3200 ft hozzá ha ez netán érdekel valakit)Van valakinek valami tippe, hogy Drop-offIV átütõs telóhoz lehete-e és ha lehet hol lehet szerezni perselyt, amiben a becsúszók csúszkálnak? Esetleg milyen árban van? Ez mennyire cserélhetõ?
Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#5981
Posted 2008. May 29. - 21:08

#5982
Posted 2008. May 29. - 21:03

Akinek egy faékhez sincs érzéke ne álljon már neki telót szerelni...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5983
Posted 2008. May 29. - 20:53

#5984
Posted 2008. May 29. - 20:41

#5985
Posted 2008. May 29. - 19:45

Kicsavartam a Torám jobb lábának alján lévõ csavart, és egy csepp olaj sem jött ki. A service manual szerint kellene oda 15ml. Akkor ezért nincs visszaútcsillapításom? Melyik részében van a csillapítást végzõ olaj?
Attól hogy kicsavarod még nem fog kifolyni a kenõolaj. Be kell ütni a nyomórúdat és kifolyik.
A sebesség mindent megold.
#5986
Posted 2008. May 29. - 19:40

Kicsavartam a Torám jobb lábának alján lévõ csavart, és egy csepp olaj sem jött ki. A service manual szerint kellene oda 15ml. Akkor ezért nincs visszaútcsillapításom? Melyik részében van a csillapítást végzõ olaj?
ha csak kitekerted a csavart akkor nem is fog kifojni az olaj. tekerd bele félig a csavart és ütögesd + gumikalapáccsal, hogy "beessen" a csavar/tolórúd, na akkor kell fojnia az olajnak.
a csillapításos olajat meg a jobb szár tetején lévõ csavar kitekerésével tudod kiönteni vagy megnézni.
#5987
Posted 2008. May 29. - 19:09

Nem. Ezért nincs kenése a telónak. A csillapítást végzõ olajmennyiséget felülrõl tudod megtekinteni.Kicsavartam a Torám jobb lábának alján lévõ csavart, és egy csepp olaj sem jött ki. A service manual szerint kellene oda 15ml. Akkor ezért nincs visszaútcsillapításom? Melyik részében van a csillapítást végzõ olaj?
Durung forever!
#5988
Posted 2008. May 29. - 18:53

#5989
Posted 2008. May 29. - 17:33

Hm... A csillapítás olaja folyik, vagy a kence?ha alul a visszaútcsil. kupakját leszedem kijön egy-két csepp olaj, ezzel kell foglalkozni?
Ha a kence, akkor kicsit húzni kéne a csavaron.
Ha a csilli, akkor egy "O" gyûrû csere. Nem macerás, de felemelték az árát 15 Ft-ra. Szóljk, ha eldöntötted.
Durung forever!
#5990
Posted 2008. May 29. - 17:02

Jobb oldalon állítható csak a visszaút, és mivel használtan vettem nincs hozzá gyári állító pálcám, ezért tettem fel az egész kérdést...
tudom hogy a viszaut csak a job oldalon állithato ugy értettem hogy a csilapitofej vmeik oladába akadjon be:)
#5991
Posted 2008. May 29. - 15:19

#5992
Posted 2008. May 29. - 14:11

#5993
Posted 2008. May 29. - 14:02


#5994
Posted 2008. May 29. - 13:58

Nem ártana kézbe venni a manual-t.:chin:hi! Ha a 2 alsó csavart kiszedem (Tora 318 U-turn), akkor kijönnek a becsúszok?
Mivel az olajat felülrõl tõltik be, gondolom olajfolyásra nem kell számítanom...
Mindkét lábba van alul is.
#5995
Posted 2008. May 29. - 13:47

Mivel az olajat felülrõl tõltik be, gondolom olajfolyásra nem kell számítanom...
#5996
Posted 2008. May 29. - 13:34

#5997
Posted 2008. May 29. - 13:32

#5998
Posted 2008. May 29. - 13:14

#5999
Posted 2008. May 29. - 13:07

Sziasztok!
Marzocchi 888VF-ben jobboldalt belülrõl állítható a visszaút csillapítás.
Az lenne a kérdésem, hogy mekkora imbusz (ha egyáltalán imbusz) illik az állítófejbe?
Elõre is köszönöm
gyárilag adnak hozzá egy ijen hosszú pálcát nemtom kb 25 centi és azal bele kel találni egy három szög alaku fejbe mind1 valameik oldalába beakadjon és finoman elkezdesz a pálcávat jobra vagy balra tekerni....atol függön hogy gyorsabbra vagy lasabra szeretnéd a visszautat természetesen
#6000
Posted 2008. May 29. - 12:58

Marzocchi 888VF-ben jobboldalt belülrõl állítható a visszaút csillapítás.
Az lenne a kérdésem, hogy mekkora imbusz (ha egyáltalán imbusz) illik az állítófejbe?
Elõre is köszönöm