Tudna valaki segíteni,hogy milyen átmérőjű egy taper-es villa nyaka kívülről?!Köszke!
Foxnál 39,808mm ahová a fejcsapágy alsó gyűrűje fekszik és a válltól 92,6mm-re lesz 1 1/8"-os az átmérője.
Tudna valaki segíteni,hogy milyen átmérőjű egy taper-es villa nyaka kívülről?!Köszke!
Foxnál 39,808mm ahová a fejcsapágy alsó gyűrűje fekszik és a válltól 92,6mm-re lesz 1 1/8"-os az átmérője.
Tudna valaki segíteni,hogy milyen átmérőjű egy taper-es villa nyaka kívülről?!Köszke!
Hello!
kb. 10 ezer forintért lehet venni gyári szimering szettet Marzohoz.De lehet hogy nekem is van itthon,meg kell lesnem...
Ha megkeresel privatban itt folytathatjuk a dolgot.Tudok segíteni,gyári beütőszerszámom stb... mindenem van hozzá.
Üdv.
Köszi szépen!
Szimmeringet szereztem (teljesen új gyárit), beütővel a helyére is került, de valamiért ugyanúgy megmaradt a probléma...
Pedig nem karcos és nincs elgörbülve a becsúszó sem.
ha jol remlik a mc egysegben a visszahuzo rugot ki lehet akasztani es akkor kezzel lehet allitgatni lock es mozgo kozt.
Edited by Kisherceg, 2014. March 26. - 12:39.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ha jol remlik a mc egysegben a visszahuzo rugot ki lehet akasztani es akkor kezzel lehet allitgatni lock es mozgo kozt.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Le tudod.
Bele dugsz kb. 2cm váltóbovdent, befeszíted a lockot és rögzíted a bovdent
Igen, ezt írtam utána egy mondattal, csak nem így. Akkor viszont nem tudom lock-olni ha mégis akarnám. A régi reba-ra lehetett kapni egy kézi zárót, ami helyettesíti a kart és a bowden-t, de ennél a megoldásnál szerintem ez nem jöhet szóba. Mindenesetre a villa most szakembernél van, aztán valószínűleg eladom. Már fél éve az X-Fusion van fent. A másik bringámon meg szerencsére nem karos a lock a revelation-on.
Elég hülye megoldás, főleg hogy a lock kart utálom és nem tudtam levenni emiatt.
Le tudod.
Bele dugsz kb. 2cm váltóbovdent, befeszíted a lockot és rögzíted a bovdent
Kimegyek és megsimogatom a 2010es Rebám. Álom mozgás, nem kell rá a lock kar, ... mi kellhet még a boldogsághoz ?
Tényleg...a végén már én is azt mondom, hogy régen minden jobb volt. Ezek a SRAMék megőrültek.
Elég hülye megoldás, főleg hogy a lock kart utálom és nem tudtam levenni emiatt. Az enyémet egy rossz váltóbowden-el fixen ki lehet nyitni, csak bután néz ki és ha kell sem tudom lock-olni. Ez csak a kisebbik baj volt. Nagyon elégedetlen voltam a villával, nem mozgott szépen. Valószínűleg új korától kezdve "hibás" volt. Ahogy más forrásokból is kivettem, a 2013-as Reba egy elszúrt széria. Köze nincs a hosszú időn át már legendásan emlegetett Reba-hoz.
Edited by freddyke, 2014. March 25. - 22:59.
Csak tudom hogy működik, nem egyszer szereltem le a poplockot. Nézz utána, 2013-as Reba. Gyárilag volt hozzá lock, de ha elszakad a bowden valóban gáz van.
http://www.cyclesolu...s/full58301.jpg
ha jol ertelmezem akkor valami ilyesmid van es itt tenyleg a kar huzza teleszkop allasba a lockot.
gratulalok srameknak.
Tényleg...a végén már én is azt mondom, hogy régen minden jobb volt. Ezek a SRAMék megőrültek.
X-Fusion Slide, "reggel" vagyis akár rövidebb állás után az első alkalommal nehezebben mozdul meg, ragad. Utána rendben van, szépen jár, de ez a kezdés nagyon nem tetszik.
Felhívtam a forgalmazó gyereket, akitől vettem, szerinte ez teljesen normális. Elmondtam hogy szerintem nem, volt már olcsó villám is, drágább is, egyik se csinált ilyet. Aztán ennyiben maradtunk. Mástól még nem hallott ilyen visszajelzést, ő sem tapasztalta ezt. Érdekes, mert pár hozzászólással lentebb egy másik x-fusion tulaj már beszámolt hasonlóról, nyilván nem vagyok egyedül.
Még a végén megjegyezte, hogy érdekelné, ha esetleg találunk megoldást erre (a nem problémára). Hát persze...
Pár hónapos villa, kb 200km használattal. (Saját pénzen) szétszed, ha kell olajcsé, ha szárazok a szivacsok foxfluid, ilyenek. Ha megjavul örül, ha nem, hát elvisel.
(((Nem tudom, én hogyan viselkednék, ha hosszú távon gondolkodva nyereséges kereskedő akarnék lenni... Lehet persze felkopna az állam hamar. Evvan.)))
Én számoltam be hasonlóról. Velem egyébként korrekt volt a forgalmazó. A vásárlás előtt is és után is sokat kérdeztem, de mindig gyorsan és kimerítően válaszoltak. A villát velük vágattam le, szép tiszta vágást szerettem volna és benne volt a pakliban, hogy én vágom le. Ezt a témát úgy körüljártuk, hogy már elegük lehetett belőlem, de mégis segítőkészek voltak és szépen vágták le. Az olajcseréket szeretném rájuk bízni. Remélem az első csere után ez a letapadás megszűnik, de annyira nem zavar. Álló helyzetben nem érdekel, miután ráülök a bringára, kienged. Ha ebből nem keletkezik semmilyen hátrány, nekem így megfelel.
Totál off, de én ugyanígy jártam. Itt Tatabányán vettem a Trekem a N. Lacinál (talán ismerik néhányan innen a fórumról), nem nagyon szeret garanciás kérdésekkel foglalkozni (legalábbis nálam így volt nem egy alkatrésszel). Az ügy megoldódott, de ennek sokkal simábban kellett volna mennie. Garanciális ügyekben nekem nem jön be a lezárós stílus. Lehet leírtam már, de azóta egy szelepsapkát sem vettem ott. És ezt mindenkinek elmondom, aki megkérdez hasonló ügyben, mert nem szeretném hogy úgy járjanak, ahogy én..
Aki eladott valamit, kötelessége a garanciával is foglalkozni. Bár én úgy gondolom a kerékpáros iparban mindig mindent meg lehet valamivel indokolni, hogy ne kelljen garanciát adni, ettől még nem korrekt a dolog.
(((Nem tudom, én hogyan viselkednék, ha hosszú távon gondolkodva nyereséges kereskedő akarnék lenni... Lehet persze felkopna az állam hamar. Evvan.)))
Totál off, de én ugyanígy jártam. Itt Tatabányán vettem a Trekem a N. Lacinál (talán ismerik néhányan innen a fórumról), nem nagyon szeret garanciás kérdésekkel foglalkozni (legalábbis nálam így volt nem egy alkatrésszel). Az ügy megoldódott, de ennek sokkal simábban kellett volna mennie. Garanciális ügyekben nekem nem jön be a lezárós stílus. Lehet leírtam már, de azóta egy szelepsapkát sem vettem ott. És ezt mindenkinek elmondom, aki megkérdez hasonló ügyben, mert nem szeretném hogy úgy járjanak, ahogy én..
X-Fusion Slide, "reggel" vagyis akár rövidebb állás után az első alkalommal nehezebben mozdul meg, ragad. Utána rendben van, szépen jár, de ez a kezdés nagyon nem tetszik.
Felhívtam a forgalmazó gyereket, akitől vettem, szerinte ez teljesen normális. Elmondtam hogy szerintem nem, volt már olcsó villám is, drágább is, egyik se csinált ilyet. Aztán ennyiben maradtunk. Mástól még nem hallott ilyen visszajelzést, ő sem tapasztalta ezt. Érdekes, mert pár hozzászólással lentebb egy másik x-fusion tulaj már beszámolt hasonlóról, nyilván nem vagyok egyedül.
Még a végén megjegyezte, hogy érdekelné, ha esetleg találunk megoldást erre (a nem problémára). Hát persze...
Pár hónapos villa, kb 200km használattal. (Saját pénzen) szétszed, ha kell olajcsé, ha szárazok a szivacsok foxfluid, ilyenek. Ha megjavul örül, ha nem, hát elvisel.
(((Nem tudom, én hogyan viselkednék, ha hosszú távon gondolkodva nyereséges kereskedő akarnék lenni... Lehet persze felkopna az állam hamar. Evvan.)))
http://www.cyclesolu...s/full58301.jpg
ha jol ertelmezem akkor valami ilyesmid van es itt tenyleg a kar huzza teleszkop allasba a lockot.
gratulalok srameknak.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Ezt gondold már át ! Vagy neked gyártottak egy fordított működésű Rebát ?
Pl. ha nincs karod (mint én), akkor van egy merevvillád ? Vagy ha elszakad a bowden, akkor ott maradsz az Alpok közepén egy lemerevedett villával ?
Csak tudom hogy működik, nem egyszer szereltem le a poplockot. Nézz utána, 2013-as Reba. Gyárilag volt hozzá lock, de ha elszakad a bowden valóban gáz van.
A Reba-m nem ilyen volt, pont fordítva működött. Alaphelyzetben zárt és a bowden feszítésére nyit.
Ezt kicsit gondold már át ! Vagy neked gyártottak egy fordított működésű Rebát ?
Pl. ha nincs karod (mint én), akkor van egy merevvillád ? Vagy ha van karod de taknyolsz egyet és elszakad a bowden, akkor ott maradsz az Alpok közepén egy lemerevedett villával ?
Edited by marton, 2014. March 25. - 00:03.
Kormányról lockolható, azaz ha le van véve a kar alaphelyzetben nyitva van, mivel belül húzza vissza a rugó.
A Reba-m nem ilyen volt, pont fordítva működött. Alaphelyzetben zárt és a bowden feszítésére nyit.
Nem szeretném futárral küldözgetni. Itt helyben szokták nekem csinálni
Először én is így voltam, de a magyar oldalon nem találtam olyan üzletet, akinek a kezébe mertem volna adni. Az osztrákoknál a Radwelt Michiknopf-ban (természetesen magyarok) 35 EUR-ért szétbarmolták a zsírúj, 500km-es villámat. Ezek után azt mondom a Rock Shox-hoz csak én és akiben bízom (akármilyen messze van), Fox taghoz a márkszerviz, X-Fusion-hoz a forgalmazó. Ha megvan a gyári doboza semmi baja nem lesz a küldéstől, évi párezer forint postaköltség nem a világvége. Persze ha neked van megbízható szervized, az más.
Kattogás nem tudom mi lehet, ellenőrizd le lockolva vagy kitekert csillapítással, ha így sem jó vidd el Salának
Sala hol lakik? Nem szeretném futárral küldözgetni. Itt helyben szokták nekem csinálni (Tatabányán lakom, Bicskén csinálják) és két napon belül mindig mehetek is érte. Ki is ő pontosan? Legfeljebb rákérdezek. Aztán jó lenne megtanulni szét szedni és akkor olyan olaj is kerül bele, amilyet én akarok. Így meg azt sem tudom mi van benne.
Már hónapok óta nincs fent a kar. Így nem tudom már lockolni. Majd délután teljesen leengedem, de emlékeimben az él, hogy így is van apró kattanás. Inkább érzem, mint hallom.
Edited by IAmSpecialized, 2014. March 24. - 13:00.