Akik sokat szerelnek villákat, főleg RockShox-ot, hozzájuk két kérdés:
- mikor érdemes cserélni a porlehúzót? Feltételezem, lehet valamilyen látható jele a repedezettségen kívül is (szerencsére nekem ilyen problémám nincs most), hogy cserére érett. Ha a belső kis barázdákon is látható már a kopás, vagy csak az 50 órás szerviznél túl sok a por a szivacsgyűrűn? (feltételezem ez már intő jel)
- a gumigyűrűket mikor érdemes cserélni, csak ha valahol ereszt?
Infó. Tegnap szétbontottam a 2 éves Rebámat atomjaira, mindent lepucoltam isopropyllal, gumigyűrűket is egytől egyig kiszedtem, majd RS RedRummal mindent összeraktam, MCD-t feltöltöttem stb. A kb. 8e km után az egyedüli, amik tuti oda van már, az a porlehúzók alatti gyári szivacsgyűrűk, de minden más pöpec, kopásnak, sérülésnek nincs nyoma.
Azért is csodálkozom, mert anno a Fox teleszkópomon itt már jöttek elő problémák, porlehúzók oda voltak, becsúszó tárcsa oldalon kezdett megkopni és hasonlók. Pedig az RS-sel ellentétben abban belül a tömítéseken kívül minden fém volt, nincs az a sok műanyag, mint a Rebámnál...
Edited by zscs, 2014. April 17. - 11:31.