Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#4841
Posted 2008. December 17. - 18:27
Forgalmazza ezt valaki Magyarországon?
#4842
Posted 2008. December 17. - 12:37
#4843
Posted 2008. December 17. - 11:42
#4844
Posted 2008. December 17. - 11:20
#4845
Posted 2008. December 16. - 18:36
efs zsir kell a szimmeringre belülrõl, az a titka az egésznek
Raktam rá kenõanyagot, de nem zsírt. Egyébként a pike-om szépen bekopott zsír nélkül (persze a szivacsgyûrût benthagytam, hogy legyen kenése), a zsír gondolom a bekopást és a bekopás elõtti szép mozgást segíti, mert biztos hamar kidolgozza a teló. Arra kíváncsi vagyok, hogy az efs szimmering is úgy átengedi-e majd az olajat, mint a gyári fox, bár lehet ezért a fox érdesebb becsúszója felelõs.
Azt néztem, hogy a fox-nál is meg lehet csinálni azt, hogy alulra teszem az olajzárót és fölé a szivacsgyûrût, mint ahogy a pike-ban is van. Ha nem jön be a mostani felállás akkor lehet kipróbálom így. Szeretek kísérletezni .
A sebesség mindent megold.
#4846
Posted 2008. December 16. - 16:06
#4847
Posted 2008. December 16. - 16:05
Túl vagyok az elsõ olajcserén az f100 rl-ben és semmivel nem bonyolultabb, mint egy mcd-s rs-ben. A szimmering csere meg még egyszerûbb is, sokkal könnyebb kivenni a régit, az efs olajzárót meg szerszám nélkül be lehet rakni.
Fox+efs tapasztalatok majd áprilisban (megnyomkodva egyelõre nagyon tapadós érzés, be kell kopnia).
efs zsir kell a szimmeringre belülrõl, az a titka az egésznek
#4848
Posted 2008. December 16. - 16:03
#4849
Posted 2008. December 16. - 15:58
Fox+efs tapasztalatok majd áprilisban (megnyomkodva egyelõre nagyon tapadós érzés, be kell kopnia).
A sebesség mindent megold.
#4850
Posted 2008. December 16. - 00:57
#4851
Posted 2008. December 15. - 23:23
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4852
Posted 2008. December 15. - 22:00
pedig úgy azért kéne neki
Teljesen betekert floodgate-tel használom, terepen már nem használom a lockot a pike-on, mert hátul nincs lock csak spv, aztán az jobban zavaró, hogy csak a hátulja mozog, mint mindkét kerék.
A sebesség mindent megold.
#4853
Posted 2008. December 15. - 21:39
Értem én... de köves felfelén (pláne izmos köves/gyökeresen) miért jó a lock?
Izlések és pofonok; de ilyen helyeken fullyval jobban mászok (meg jobban élvezem ) mint merevvel; nincs az az isten hogy lockolnám...
Két kormányról lockolható villát használtam idáig (Sid és Axon) és hasonló véleményen vagyok, mint Tigris, vagy te, miszerint amíg nem durva a terep, a felfelé, addig nincs szükség lockra (feltéve, hogy az ember ülve marad, és szép egyenletesen pörget), amikor viszont bedurvul, és ki kell állni, akkor meg egyrészt mindegy, másrészt jól is jöhet a mozgás egyes akadályoknál. Ráadásul a lock a villának se tesz jót.
Magam részérõl én a különféle SPV, Brain, Propedal, stb. rendszereket se szeretem...
#4854
Posted 2008. December 15. - 21:37
pedig úgy azért kéne nekiPl az enyém "lockolva" kiállva tekeréskor nem mozog.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4855
Posted 2008. December 15. - 21:36
#4856
Posted 2008. December 15. - 21:29
azért azt lock nak hívják még ha idézõjelben isaz nem lock.. a Pikeban nincs lock out.
A kompressziót növeled. Ha jól fogalmazom meg.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4857
Posted 2008. December 15. - 21:25
arra gondoltam, hogy ha jó a beállítás, akkor felold a lock és kimozozgja a köveket
az nem lock.. a Pikeban nincs lock out.
A kompressziót növeled. Ha jól fogalmazom meg.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4858
Posted 2008. December 15. - 21:07
Értem én... de köves felfelén (pláne izmos köves/gyökeresen) miért jó a lock?
arra gondoltam, hogy ha jó a beállítás, akkor felold a lock és kimozozgja a köveket
#4859
Posted 2008. December 15. - 20:46
lock-ot meg személy szerint nagyon szeretem és sokat használom, nem is vennék e nélkül telót. A lényeg, hogy jó legyen beállítva a testsúlyhoz és akkor köves fölfeléken is nagyon sokat számít és nem pattog el. de még a kormányról vezérelhetõségrõl is nehezen mondanék le, pedig eleinte feleslegesnek tartottam.
Értem én... de köves felfelén (pláne izmos köves/gyökeresen) miért jó a lock?
Izlések és pofonok; de ilyen helyeken fullyval jobban mászok (meg jobban élvezem ) mint merevvel; nincs az az isten hogy lockolnám...
Ha jól értem MCD-s lockról beszélsz hogy nem pattog el? Azaz lockol, de mégse? (Testsúlyhoz való jó beállítás)
CJ, gondolom hidrás lock hogy ne üthesd fel agresszívebb villákon... nem ismerem csak tipp.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4860
Posted 2008. December 15. - 20:45
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960