Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#2861
Posted 2010. June 03. - 11:01
<140 lbs (63 kg) Yellow 11.4310.168.000
140-160 lbs (63 to 70 kg) Red (Standard) 11.4310.169.000
160-180 lbs (70-80 kg) Blue 11.4310.170.000
>180 lbs (80 kg) Black 11.4310.171.000
Lehet azóta sem változtattak rajta, ennek utána járok. Viszont szerintetek 65-67 kilóhoz piros vagy kék rugó lenne jó inkább? Félek, hogy túl puhát veszek és a 13 centi útból túl sok lesz a beülés.
#2862
Posted 2010. June 02. - 22:44
próbálj ki egy SR raidont vhol, itt-ott fel lehetett lelni a rugós verziót 100mm úttal akcióban, 25 körül. most azzal járok, 160as tárcsával csak, igaz, teljesen korrekt eddig.
#2863
Posted 2010. June 02. - 22:42
#2864
Posted 2010. June 02. - 22:28
#2865
Posted 2010. June 02. - 12:32
5 éve nyomom az mtb-t,
1. RST gagyival kezdtem 130+ kilósan , de az csak sima aszfaltmenés volt. (6 hónap)
2. Utána jött a Manitou Black, 115-125kg súlyintervallumban, és akkor már terepeztem is nem gyengén, 160as tárcsával tökély volt. (6hónap)
3. Ezután jött ugyancsak 160as tárcsával ugyanilyen súlyintervallumban pár hét RockShox Revelation után a 04 Manitou Skareb Comp, haha, nem lettem volna a lelikivilága, mikor 60-okról lassítottam hegyen lefelé állóra pár méter alatt (1év) szuperül bírta
4. Újabb szezon újabb váltás, Manitou Black Super nagyjából standard 113-117kg között (2hónap) zsír
5. Manitou Minute 3:oo IT de ez már 203as tárcsával (2hónap) fork heaven még a Black után is
6. és azóta csóriság miatt van egy nem is tudom milyen RST-m, mert le van fújva és csak a híd, meg a mûanyagkupakból lehet azonosítani a márkát És kapja az ívet a 203asról, rengeteget aszfaltozok, és rengeteget hegyiaszfaltcsíkon is lefelé 50-60. és úgy áll meg, hogy csak nagy néha és csak a fékút végén rezonál kicsit. Semmi extrém csavarodás, vagy instabilitás, persze érezni hogy járkál ide oda, meg nem az igazi, sõt még az Ördögoldalt is megjárta, többször is. Annyi hogy most már könnyebb vagyok jóval mint mikor kezdtem, de mtb mércével még igy is brutkó a súlyom és teljesen lefogyva se leszek kispillangó De nem is ez a lényeg.
Én egyszer sem éreztem olyat, hogy az alattam lévõ teló nem érezni kényelmesen magát akár a súlyom akár a tárcsa/extrém fékezési stílusom miatt. Vagy abszolut nem tudom milyen amikor tényleg stabil alattam minden, és fogalmazzunk ugy hogy megszoktam a szart , és végig lógott a levegõben egy reccs, csak mákom volt?
Egyébként a legnyugodtabb én is egy Torával lennék, mert szeretném egy idõre lezárni a bringáraköltés címû kategóriát, és az egy jó ideig baba lenne. Csak csóriság közepette olyan sincs hogy várok 2hetet és annyival többet költök rá, mert nem lesz semennyivel se több, ennyi van rá
Uh várok egy jó vételre, addig a kis RST mentheti az olcsó, gagyi(-nak beállított -amit szeptember óta teljesített, ennyi kiigazítást megérdemel, haha) telók becsületét. Sõt most még be is van állva szegény, de én már nem nyúlok hozzá, én béna vagyok, szervizbe meg nem akarok pénzeket hagyni telóvétel elõtt
#2866
Posted 2010. June 02. - 10:28
Értem. Elég kicsi az erre fordítható keretem, max 25, szóval nem akarok csodatelót, csak a kituggyapontosanmilyen RST telómat akarom vmi normálisabbra cserélni. 2 napja lett volna szállítással együtt egy Tora 302 2007es full jó állapotban, még a súlya sem zavart volna, én se vagyok Hamupipõke , de végül nem jött össze. 203as tárcsa +95kg(ami havonta csökken, de a vége 80-85 lesz, ez van) szóval lehet hogy mégse a Pilot lenne a nyerõ? Nézegetem a használt Manitou-kat(black, axel), de elég drágán adják õket a költségvetésemhez képest. Most is van fönt, de UMF akármi megjegyzéssel a felhasználónál, szóval biztos nem ugrott egyet se a teló
szerintem a 8"-os tárcsát gyorsszáras telón alapból felejtsd el. piloton meg eleve a tárcsát. valóban vmi tora lenne az optimális.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2867
Posted 2010. June 02. - 06:26
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2868
Posted 2010. June 02. - 04:22
#2869
Posted 2010. June 01. - 23:41
de annyiért ha jó állapotú jó lehet
messze jobb mint a mostani alap kategória. nekem 03-as xc volt, egész szépen mozgott, és nem is volt olyan borzasztó kolbi. ( a maraton xc a 30-as becsúszóival, sokkal gyengébb volt merevség terén)
bár évjáratot lehet jó lenne tudni, próbáltam 05-ös sl-t az már egy rettenet fos volt, mozgásilag.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2870
Posted 2010. June 01. - 23:25
masodik bringaba vagy csajszinak stb jo lehet, de tul sokat nem varnek tole.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2871
Posted 2010. June 01. - 21:42
-1,76kg
-80/100mm
-rúgó+air assist
-HC2-es csillapítás (nyílt fürdõs)
-levegõvel állítható elõfeszítés, visszaút csilli
-alu nyak
-28mm-es becsúszók
lock-ról nem ír a fáma.
2005-tõl volt MCD-s.
#2872
Posted 2010. June 01. - 17:00
#2873
Posted 2010. June 01. - 16:42
szimeringet gyorsan megeszi, ha mégis elég mélyre hatol akkor a perselynek is ad. javítása sztem maximum becsúszó-váll-nyak cserével. de ha egy oldalt visszaolvasol akkor lehet lesz megoldás:)
köszi a választ.
akiknek volt hasonló tapasztalata: sérült becsúszó javíttatás , az megtenné , hogy néhány gondolatot megoszt velem a témával kapcsolatban? hol? mennyiért? mennyi idõ alatt csinálják meg ? mennyire megbízható , tartós egy ilyen sérülés foltozás ? Bp környékén hol esélyes a megoldást találni erre ?
A konkrét problémám a 8099 hsz-ben olvasható
elõre is köszi mindenkinek
#2874
Posted 2010. June 01. - 16:25
#2875
Posted 2010. June 01. - 15:49
nekem halál jó fejek voltak, mikor mondtam ,hogy bicóba kell, az ürge felajánlotta, hogy a maradékot vigyem vissza, s beboltoljuk.
#2876
Posted 2010. June 01. - 12:56
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2877
Posted 2010. June 01. - 12:45
#2878
Posted 2010. May 31. - 22:43
#2879
Posted 2010. May 31. - 19:21
Van egy csodaszép Fox F29 teleszkópom. Elvileg 80mm rúgóúttal. Szilvásváradon megsérült. Nem tudom hogyan, lehet hogy szállítás közben. A jobb oldali becsúszón van a sérülés. Kb két gombostû fej, vagy bors szem nagyságú lyuk szerû sérülés van a becsúszón a villaszár tetejétõl kb 72 mm-re. Ez elvileg a beleér a rúgóútba, de gyakorlatilag szerencsére mintha odáig nem csúszna be. Mit tud okozni egy ilyen sérülés? Javítható e? Kell e egyátalán javítani? Mennyibe kerülhet egy ilyen javítás? Bármilyen gondolat jól jönne... nagyon bánt az eset...