Kit ajánlasz ? Szerinted hova vigye ?azért egy szervizt kalkulálj bele...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:34
#2781
Posted 2010. June 21. - 22:58
#2782
Posted 2010. June 21. - 07:27
azért egy szervizt kalkulálj bele...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2783
Posted 2010. June 20. - 21:18
Köszi, fogok is ...csak most kezdtem el nézegeti egy jobb telót...nem akarom elsietni
"just chillin killin"
#2784
Posted 2010. June 20. - 20:25
#2785
Posted 2010. June 20. - 20:11
#2786
Posted 2010. June 20. - 19:40
amig nem fossa az olajat addig no para
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2787
Posted 2010. June 20. - 18:45
Az ilyen apró hajszálszerû karcok mennyire vészesek becsúszón? félig keresztbe kb 3mm-es hajszálvékony kis karc, körmöm megakad benne de nem sorjás...
felkaphatott valamit a kerék, most vettem észre
felkaphatott valamit a kerék, most vettem észre
#2788
Posted 2010. June 20. - 17:33
a dj nem mozog szépen, nem is az a dolga
A 110+ kilóm alatt sem, ha levegõs?
Nem akaratoskodni akarok csak érdekelne, mert lenne egy jó ajánlat. 2004-es DJ2-re, hibátlan és szép. 2,5 kg körül van, ami nem nehéz annyira.
Izomtéridõninja-geológus!
#2789
Posted 2010. June 20. - 14:19
#2790
Posted 2010. June 20. - 14:09
És az SL-ben mióta van Motion Control csillapítás? Ezennel vissza is vontam a józan észre tett kijelentésem.
Mióta? Semmióta!
Csak mivel a spacereket a levegõs oldalba kell pakolni és a tech manual szerint a RACE-t
nem lehet akkorára kihúzni mint a 318-at ebbõl kifolyólag gondoltam,
hogy nem azonos a belsejük(rajz alapján nem) hanem a levegõs oldal inkább egy SL-el lehet azonos.
Másrészt ha csillapítás oldal a 318-al azonos a rugós oldal is akkor ezt a villát is 318-nak hívnák nem?
Remélem így már belefér a józan ész kategóriába...
#2791
Posted 2010. June 20. - 13:30
Osztom az alkatrész beszerzési problémákat.
Biker-ben SEMMI nincs.Velonál jobb a helyzet Vargánya ott van.
Meg kicsit el is maradtam az élettel...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2792
Posted 2010. June 20. - 13:29
Osztom az alkatrész beszerzési problémákat.Azért RS-hoz, Manitou-hoz van 1-2 dolog. Mint írtad Fox-hoz is. Marzo-t nem vágom.
Biker-ben SEMMI nincs.Velonál jobb a helyzet Vargánya ott van.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2793
Posted 2010. June 19. - 14:50
És az SL-ben mióta van Motion Control csillapítás? Ezennel vissza is vontam a józan észre tett kijelentésem.
#2794
Posted 2010. June 19. - 14:35
A táblázazban az is ott van.
SL- kamra: 3 lent:6
318 - kamra: 6 lent: 15
Van közte kis különbség azért érdekelne.
SL- kamra: 3 lent:6
318 - kamra: 6 lent: 15
Van közte kis különbség azért érdekelne.
#2795
Posted 2010. June 19. - 14:16
oda csak kenésnek kell úgy tudom
2ml ajánlanak a légkamrába is....alulra meg annyi amennyi
2ml ajánlanak a légkamrába is....alulra meg annyi amennyi
#2796
Posted 2010. June 19. - 13:52
jónak hangzik. A kérdés már csak az hogy a levegõs oldala olyan e mint XC/SL-é vagy mint egy 318-asé.
Mert, hogy nem ugyanannyi olaj kell bele.(levegõs oldalba)
Mert, hogy nem ugyanannyi olaj kell bele.(levegõs oldalba)