Jelentkezz be Regisztrálj
29er
#521
Posted 2012. January 12. - 01:16
#522
Posted 2012. January 11. - 23:49
#523
Posted 2012. January 11. - 20:06
de - azert irtam, hogy csak ennyit kell hozza cserelni. az elso valtot meg kart sem kell. epp a heten csinaltam meg a 2x10es konverziot (9es tanyerokkal - 10es a rendszer), meg egy atdobot azert rendeltem hozza (667es 2x9es trailvaltot). nem azert mert nem mukodik, hanem mert remenyeim szerint ugy lesz 100%os
Szóval akkor kell vennem:
1db XT jobb oldali 10-es váltókar
1db XT 11-36 10-es sor
1db XT 10-es hátsó váltó
1db XT 10-es lánc
...........és csak ennyi?
#524
Posted 2012. January 11. - 18:28
#525
Posted 2012. January 11. - 18:14
ha sokat csereberelsz, akkor tenyleg erdemes lassan atterni 10es rendszerre, mert a 9eshez egyre kevesebb alkatresz lesz: kell hozza valtokar, hatsovalto, meg egy sor. a 36/22 + 11-36 kombo szerintem nagyon passzol a 29erhez, sokkal kevesebbet hasznalod az elso atdobot.
A 9-es XT 770-es hajtómû nem mûködik a 10-es lánccal?
#526
Posted 2012. January 11. - 17:26
#527
Posted 2012. January 11. - 17:13
Egy pöttyet túlrejszoljátok' ezt a dolgot már......
Legalább 27x többet lehet errõl beszélni, mint az 1x1-rõl! (A közönséges beszéd még nem az igazadat igazolja! )
#528
Posted 2012. January 11. - 17:13
#529
Posted 2012. January 11. - 17:07
Nem ss-hez képest. Van váltós 29esem is 11-34es 9es sorral és 22-32-44 -es hajtómûvel és ezért nem érzem át ezt a hatalmas problémát amit itt generáltok magatoknak.
Ha már nem bírom tovább nyomni felfelé, majd leszállok.......végül is 41 évesen már nem olyan cink emelkedõn tolni. .
#530
Posted 2012. January 11. - 16:58
Neked sem mondta senki, hogy mit szarakodsz egy Niner és Yasec vázzal, mikor egyszerûen megvehetnéd a legolcsóbb Kona vázat, mert az is ugyan úgy elvisz mindenhova. Nem ?
És megint csak, egy versenyzõ akarja megmondani, hogy egy keveset tekerõ hobbistának mi lesz a jó. Nem ! Mi gyengébbek vagyunk, megérezzük azt a 2 nyomorult fogat, amivel egy árnyalattal könnyebben megy fel az ember az emelkedõn.
Hagy szenvedjünk ezen, lécci-lécci-lécci !
#531
Posted 2012. January 11. - 16:46
a te SS bringádhoz képest ? Biztosan bonyolultabb így a dolog, igazad van. De nem mindenki jár 29es géppel maratonokra. :-)))
Nem ss-hez képest. Van váltós 29esem is 11-34es 9es sorral és 22-32-44 -es hajtómûvel és ezért nem érzem át ezt a hatalmas problémát amit itt generáltok magatoknak.
#532
Posted 2012. January 11. - 16:41
a te SS bringádhoz képest ? Biztosan bonyolultabb így a dolog, igazad van de ez legyen az átlag kispolgárok gondja.Egy pöttyet túlrejszoljátok' ezt a dolgot már......
Tudod, nem mindenki jár 29es SS géppel maratonokra, mint te. :-)))
#533
Posted 2012. January 11. - 16:36
1. A 20as kerékkel jól jársz a súlymánia tekintetében.Ezzel megint csak ott vagyunk, mint amikor elkezdtük ezt a témát! :-)
Akkor három megoldást találtunk eddig:
1. 20-as kiskerék elõre
2. FRM 36-os kerék 32-es sorral.
3.Deore szintü 12-36-os sor.
Legolcsóbban a 3. verzió jön ki, csak hát ez a legnehezebb súlyban. Józanul átgondolva ez is lehet egy átmenet amíg jön egy gyári 11/12-36-os 9-es sor valamelyik "nagytól".
2. fogsor+FRM36 : Ez vajon hány grammra jön ki ? (magánvélemény: valahogy ebben az "alu tányér a racsni mögé" megoldásban nem hiszek. És mi rögzíti a racsnihoz ? Semmi ? )
3. 29es bringán már úgy is minden nehéz, nem oszt - nem szoroz az a néhány gramm a Deore fogsoron. Ha jól látom, 120grammal nehezebb ez a fogsor az XT 12-34-nél. Egyszerû és olcsó megoldás lenne a Deore.
4. veszel egy 10es váltókart és egy 10es XT v. XTR racsnit. Lesz könnyû 36os racsnid.
#534
Posted 2012. January 11. - 16:18
#535
Posted 2012. January 11. - 16:13
Mivel õk nem tekintik még elég nagy piacnak a 29es gépeket, ezért csak néhány cuccuk van erre kifejlesztve. Egy fogsor és 2 pár agy.
Csak a 10es rendszerben van 36-os fogsor xt-xtr -ben.
+kerekszett. szerintem lassan jutnak el addig, hogy a hajtast is hozza kellene szabni, pedig eleg lenne a 38/26os tanyer helyett egy 36/22es (vagy 24es). sramnak asszem van ilyen komboja.
#536
Posted 2012. January 11. - 15:12
mivel a 10 sebességes hátsó sor irányába tartunk, kevés esélyt látok rá, hogy valaki "visszalépve" nagyot domborítson egy 11/12-36-os sorral
Hát akkor nem lesz más, marad a 11-34 és hozzá kell erõsödnöm, mint ahogy egy topiktárs javasolta fentebb. :-)
#537
Posted 2012. January 11. - 07:09
mivel a 10 sebességes hátsó sor irányába tartunk, kevés esélyt látok rá, hogy valaki "visszalépve" nagyot domborítson egy 11/12-36-os sorralLegolcsóbban a 3. verzió jön ki, csak hát ez a legnehezebb súlyban. Józanul átgondolva ez is lehet egy átmenet amíg jön egy gyári 11/12-36-os 9-es sor valamelyik "nagytól".
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#538
Posted 2012. January 10. - 23:54
Mivel õk nem tekintik még elég nagy piacnak a 29es gépeket, ezért csak néhány cuccuk van erre kifejlesztve. Egy fogsor és 2 pár agy.
Csak a 10es rendszerben van 36-os fogsor xt-xtr -ben.
Ezzel megint csak ott vagyunk, mint amikor elkezdtük ezt a témát! :-)
Akkor három megoldást találtunk eddig:
1. 20-as kiskerék elõre
2. FRM 36-os kerék 32-es sorral.
3.Deore szintü 12-36-os sor.
Legolcsóbban a 3. verzió jön ki, csak hát ez a legnehezebb súlyban. Józanul átgondolva ez is lehet egy átmenet amíg jön egy gyári 11/12-36-os 9-es sor valamelyik "nagytól".
#539
Posted 2012. January 10. - 23:38
Csak a 10es rendszerben van 36-os fogsor xt-xtr -ben.
#540
Posted 2012. January 09. - 22:19
lehet, bár vhogy slx rémlett. az biztos hogy még papír bmag-ban láttam mint sh újdonság. de a lényegen nem változtat
Akkor lett volna idejük kihozni egy XT-XTR szintû 12-36-os sort 9-esben. :-(