Jelentkezz be Regisztrálj

János hegyi pályák #2
#1401
Írta 2007. április 15. - 00:28

nagyjából végig tudtam menni:D
csak egy helyen nem mertem elsõre, de legközelebb azt is bevállalom majd..
csak így hogy nem ismertem..
a végén mondjuk nem azon mentem ami az újságban volt leírva... az volt a baj h utána egyenesen mentem ott vmerre el kellett volna kanyarodni de az is jó volt, egyébként ott is voltak keréknyomok
#1402
Írta 2007. április 15. - 00:06

#1403
Írta 2007. április 14. - 22:50

nem is olyan vészes mint ahogy KgÁdám írta a bikemagban..
1 helyen kellett csak leszállnom tolni ami elsõre nem rossz
viszont a végén sztem eltévedtem egy kicsit, így lehet a nehéz részrõl lemaradtam.
egyébként meg már kezdek jobban ráérezni erre a porban fékezésre... de még mindig van mit javítanom
a fogas délután meg iszonyat zsúfolt volt, ilyenkor teljesen értelmetlen sajnos menni a fogashoz, vagy olyan köröket kell menni amelyek hosszúak, pl kilátó sziklakert stb
#1404
Írta 2007. április 14. - 13:48

Ha jól belegondolsz,bizony számít a súlyod! Persze nyílván az nem sokat számít,hogy valaki 70 míg a másik 75 kg de ha a 100 kilót nézed...
Sokkal nagyobb tömeget kell megállítania a bicódnak. Próbáld ki,hogy a hegyrõl nekiindulsz egy 70 kilós talicskával és egy lejtõs részen 30-40 nél próbálsz megállni' Utána pakold meg száz kilóval és úgy próbáld,garantáltan érezni fogod a különbséget![]()
![]()
Ettõl kezdve minnnél szélesebb,bütykösebb a gumi,annál nagyobb felületen tapad,és a surlódás,bla bla....
Na de viszont kitaláltam egy új extrémsportot:Talicskatologatás a Jánoshegyen a la downhillLehet kezdeni bevezetésnek egy kápolnást!
Egyébként tegnap meló elött mentünk hármat,tök király volt szinte üres volt a fogas! du 2-re viszont mehettem melóba
Te hozod a 100 kg követ ,én a talicskát.(KEDD)
#1405
Írta 2007. április 13. - 06:16

hát esni én nem szeretek:) már alig várom h mehessek de még kb 20 órát ki kell bírnom
súly mit számít a guminál? most nem mindegy itt hány kiló vagy?
Ha jól belegondolsz,bizony számít a súlyod! Persze nyílván az nem sokat számít,hogy valaki 70 míg a másik 75 kg de ha a 100 kilót nézed...
Sokkal nagyobb tömeget kell megállítania a bicódnak. Próbáld ki,hogy a hegyrõl nekiindulsz egy 70 kilós talicskával és egy lejtõs részen 30-40 nél próbálsz megállni' Utána pakold meg száz kilóval és úgy próbáld,garantáltan érezni fogod a különbséget



Ettõl kezdve minnnél szélesebb,bütykösebb a gumi,annál nagyobb felületen tapad,és a surlódás,bla bla....
Na de viszont kitaláltam egy új extrémsportot:Talicskatologatás a Jánoshegyen a la downhill


Egyébként tegnap meló elött mentünk hármat,tök király volt szinte üres volt a fogas! du 2-re viszont mehettem melóba

Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1406
Írta 2007. április 12. - 22:47

Persze az ésszerûség (erõsség) határain belül.
#1407
Írta 2007. április 12. - 18:24

súly mit számít a guminál? most nem mindegy itt hány kiló vagy?
#1408
Írta 2007. április 12. - 06:08

akkor megpróbálkozom ezzel
amúgy a gumi elöl conti vertical 2.3 hátul wtb motoraptor 2.24 (szal alap olcsó kategória)
de sztem a mérettel nincs gond..
még próbálkozom, ha tudom fogni a bicót ezzel gyakorlás után akkor marad ez, ha nagyon nem megy akkor veszek iylen idõre majd egy nagyobb kb 2.5ös lágyabb gumit ilyen idõre, az tuti bírni fogja
Nekem elõl 2.5 maxxis,hátul 2.4-es motoraptor.De hozzá kell tennem,hogy a majdnem 100 kilómhoz kell is,mert hát ugye ezt a tömeget kicsit nehezebb megállítani!

Egyébként meg sztem is mindegy,hogy milyen a pálya,tény,hogy jobb esõ után 1-2 nappal mert jobban tapad,viszont ha száraz jobb csúsztatni.
Mindegyikben van valami jó! Nem baj ha parázol hiszen ebben ez a király!!!!!!!!!
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1409
Írta 2007. április 11. - 22:15

megszokod, hozzászoksz, megtanulod átlépni az ilyen apróságokat
hisz ideális nyomokon, döngölt földön mindenki tud menni :-)
nem kell vele foglalkozni, milyen a talaj

#1410
Írta 2007. április 11. - 22:13

meg a libegõ végén levõ kavicsos poros meredek, mikor jobbra kanyarodva csatlakozik a denevér végével.
meg régebben a tündéren a murvás merdek rész, de az annyira talán nem vészes, ha van egy kis sebességed, és lendülettel átmész a csúszós részen.. idáig ott még simán lementem idén.
#1411
Írta 2007. április 11. - 22:09

amúgy csodát ne várj. egy kicsit tapad, a többit tudással fogod meg, látod hol fog csúszni, mit tégy ellene, illetve hol az a pont ahol még van egy kis tartása a keréknek...
#1412
Írta 2007. április 11. - 22:07

amúgy a gumi elöl conti vertical 2.3 hátul wtb motoraptor 2.24 (szal alap olcsó kategória)
de sztem a mérettel nincs gond..
még próbálkozom, ha tudom fogni a bicót ezzel gyakorlás után akkor marad ez, ha nagyon nem megy akkor veszek iylen idõre majd egy nagyobb kb 2.5ös lágyabb gumit ilyen idõre, az tuti bírni fogja
#1413
Írta 2007. április 11. - 22:06

#1414
Írta 2007. április 11. - 22:01

#1415
Írta 2007. április 11. - 21:48

lehet 3.0 gumik kellenének csak akkor meg tekerni nemlehet
bár sebességgel és kockázattal talán megoldható.
#1416
Írta 2007. április 11. - 21:05


teljesen jól alkalmazható amúgy az összes, ez a kis por nem egy nagy zavaró tényezõ.
#1417
Írta 2007. április 11. - 16:09

esõ után sokkal patentabb, akkor lehet leginkább 200zal lejönni..
meg akkor kevesebben vannak, ilyenkor sashegyet nyomok..
#1418
Írta 2007. április 11. - 11:39

simán jó az
a baj az hogy 6kor kell indulnom...
menjünk autóval az ugyis gizdább
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1419
Írta 2007. április 11. - 10:58


#1420
Írta 2007. április 11. - 10:39

holnap?

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->