2009.09.12-13. Csillebérc.
A csapat: Versenyzõk:Lászlók Zsolt - kitaláló, szervezõ, sör, bor és pálinka fogyasztó
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(szakál növesztéssel készültem a nagy napra) Nagy Péter - sofõr, gáztermelõ, taktikai tanácsadó
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(
nem, Peti nem kutyát sz...tt!)Verebélyi Zsolt - nincs rá szó, talán a: mindenes
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(Zsolesz a 2012-es napszemüveg modellt tesztelte) Illés István - -bioember, defekt gyûjtõ, kerékpárral a leggyorsabban futó
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(Pistinek nem sikerült valami jól a hajbeültetése!)Huszár Norbert - sofõr, éjjellátó, versenyrõl elmászkáló
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(eszkell csinánie more?!)Kovács Tamás - országútis, meglepetés ember, Suttyó dublõre
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(Tomi azon elmélkedik valyon hányadszor ül montin életébe?)Segítõk:Lászlókné Eszter - szakácsnõ, intézõ, buszban soha sem horkoló
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(zzzzzzzzzzzzzzz)Verebélyiné Csilla - kukta, írnok, ülve bóbiskoló
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(az Etichsport új reklám arca) A Szendi család vagyis Ádám és Noémihttp://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg(a jobb oldali nagyon kemény, a másik meg az eddzõje. vagy fordítva? nem is tudom?) Az eredmény: Elit III. 200-250 össz életkorú csapatok közül 5. (6-ból) 98 megtett körrel
Abszolút 28. a 158 résztvevõ csapat közül (ebbe a szóló és duó versenyzõk is beletartoznak)
Renáék absz. 3. csapat 2.-ok lettek (113 kör) olyan nevekkel mint Burucki (legjobb köridõ 10:33), Vizdák, Blazsó, Reitinger, Golyán Szabina!!!
Az absz. elsõk 118 kört csavartak!!!
A pálya: 4,5 km hosszú volt. Inkább cyclocross jellegû mint xc-s. Két emelkedõt tartalmazott, amibõl az egyik egybefüggõ mászás volt a másik meg olyan EKG mintára hullámzott. A kistányért lehetett hanyagolni, aki menõ volt végignyomta nagyon. Jövõre ha a szaharába rendeznék, akkor sem hiszem, hogy több port nyelnénk mint most. Rettenetes volt. Az egyik szólós versenyzõt pl. már nem is engedték tovább menni az orvosok a vizsgálaton mert szilikózis veszélye állt fenn! Fully-val biztos kényelmesebb lett volna, mert akadtak olyan részek amik kirázták az ember lelkét is! Túl veszélyes rész nem nagyon volt, de esni azért mindenhol lehetett (akár önszántadból, akár segítséggel) mert folyamatosan elõztél vagy téged elõztek és a pálya nem mindenhol volt öt méter széles. Ebbõl adódtak kisebb, nagyobb problémák. Sötétben is lehetett "haladni" bár kicsit több figyelem kellett hozzá mint nappal. A rajt-cél területen volt egy fa híd amin ha áthaladtál akkor csippant a chipped (amit a bokán kellett viselni).
A rendezés: Nekem igazából tetszett! Azért voltak, akik nyavajogtak ezért-azért. Én már megszoktam, hogy Magyarországon élek! A 28.000 ft nevezési díjjért kaptunk 6 flaska vizet, 6 rajtszámot, 24 kábelkötegelõt és este 7 után ehettél valami tészta félét. Ennyi.
Rendezõk voltak a pályán (nem folyamatosan), de nem vitték túlzásba a szigort, mondjuk ha este nem volt hátsó lámpád azért szóltak, de ha azt szeretnénk, hogy a verseny teljes fegyelemben teljen akkor lehet több szervezõ lenne mint versenyzõ. Sajnos a saját szememmel láttam olyat ami miatt kicsit keserü szájízzel jöttem haza a versenyrõl.
A Magyar ember találékony és talpraesett, ez a versenyt sem kímélte! Hallottam olyat, hogy egy csapat igazából nem 6 hanem 6+x fõbõl állt ami azt jelenti, mindig friss embert küldtek a pályára. Igaz, kaptunk karszalagot és csak az versenyezhetett aki viselte (elméletben), de pl. este a kutya se figyelte van-e rajtad vagy sem.
Akkor a mûszaki problémák! Illés Pisti 3 km-t futot a defektes bicajjal, hogy beérjen a váltó zónába, míg mások ezt megoldották a pályán való bicaj cserével. Ilyen és ehhez hasonló tapasztalata mindenkinek volt a csapatunkban és aki jövõre is szeretne indulni annak azt javaslom kapcsolja ki a gyanakvás érzékelõjét mert a verseny végére üldözési mániája lesz! Ha azt vesszük, akkor mi is csaltunk, mert Suttyó lett nevezve de nem õ indult és ezt nem irattuk át, viszont így sem keletkezett ebbõl semmi féle elõnyünk (viszont, ha mondjuk Janibát nevezzük és ugyan az a srác indul helyette aki most is akkor a 250 év feletti kategóriát torony magasan megynyerjük!) Én úgy gondolom az SHKE mindig sportszerûen versenyzett (versenyzik), de jövõre már mi is okosabbak leszünk és nekünk is vannak találékony embereink! Beztos is!!!
A technika: Hogy mindenki nyugodt legyen a csapatban 50-50 % volt a Specik és a Meridák aránya! Különösebb probléma nem hátráltatott a defekten kívül, amibõl kettõt is sikerült Pistinek beszedni. Az egyikkel vagy 10 percet veszítettünk, a másik viszont szerencsésebb volt, mert a váltó zóna elõtt történt egy-pár méterrel. Norbinak két küllõje kiszakadt, Petinek viszont az egész kerekét kukázni kell mert egy srác kiszorította a pályáról és lett benne egy 16-os (azt, hogy alig forog el a kerék, már csak pihenés közben vette észre és rögön szaladt, hogy elkobozza a Renáét, így egy-egy lett a kerék cserék aránya, mert a Mátra körön õ segítette ki az asszonyt).
Valaki észre vette, hogy Zsolesznak az egyik elsõ fékbetétje el van kopva, mire õ intézkedni kezdett és az egyik Meridás csapatnál adtak neki, sõt be is szerelték! Ehhez tartozik egy sztori: Zsolo beérkezik a körérõl és pihenés képpen letisztogatta a bringáját. Egyszer csak felkiált. Basszátok meg, ez nem az én kerekem!!! Arról vette észre, hogy a felnibõl szingó szelep kandikál ki nem autós. Amúgy a két kerék ( már amivel összecserélték) teljesen egyforma volt a gumitól kezdve a féktárcsán át minden. Nemhiába volt rendõr, azonnal kinyomozta mi történt! Vissza is vitte a Meridásoknak és megkapta a jogos tulajdonát (mondjuk az arcokra azért kíváncsi lettem volna mikor elõadja mi a probléma a kerékkel)!
Folyt. köv.