Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Salgótarján

- - - - -

  • Please log in to reply
10143 replies to this topic

#2941
kohasz

kohasz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 494 posts

Koszonom az invitálast IGEN csatlakozom hozzatok.


Jelentem, a busz megtelt.
Kéri István (gépkocsi vezetõ)
Domonkos György
Galcsik Róbert
Sándor Norbert
Verebélyi Zsolt
Takács Gábor
Szita Tamás
Melihercsik János
Khrista Varga
Természetesen van még lehetõség jönni, mert az Egyesület segít minden indulni vágyónak a lejutásban.
A busz indulása és egyéb tudnivalók hamarosan.

#2942
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 posts

Viszont az a fránya szalag

Hátt, ez a szalag dolog már csak ilyen. Egy darabig azért ne várj tõle sokat - a mai napig kifelé nem tudom kivenni a lábam a pedálból - örülj hogy nem lett nagyobb baj :)

#2943
cykrista

cykrista

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
Koszonom az invitálast IGEN csatlakozom hozzatok.

#2944
Balu.v.

Balu.v.

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
A mai napom is jól sikerült. Itt maradtam Egerben, hogy egy ismerõsömmel elmenjünk karikázni egyet.v Reggel fölkelek, szakad az esõ. 10-kor elindultunk, mentünk egy jó kis kört: Eger, Bakta, Sirok, Recsk, Péterke Bakta, Eger és még utána el mezõkövesd felé:) kb 85 km-re jött ki és 30 körüli átlagra. A mostani állapotomhoz képest montival nem is rossz:):)
Viszont az a fránya szalag még mindíg nem húzódott vissza. Sokszor éreztem és piszok rossz, mert csuklik össze a karom a fájdalomtól:( Ez van, menni kell!!:P

#2945
kohasz

kohasz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 494 posts
Krisz!

Köszönöm szépen!
Megnyugtattál!!!

Kohász-kék? Neked másodszor?

Jelenleg így néz ki a busz:
Kéri István (gépkocsi vezetõ)
Domonkos György
Galcsik Róbert
Sándor Norbert
Verebélyi Zsolt
Takács Gábor
Szita Tamás
Melihercsik János

#2946
Des-ca

Des-ca

    vendég

  • fórumtag
  • 152 posts
[quote name='cerbona']Desca!
És ez milyen áttételbe?... 110-11? :)

Te szloviba jönnél lefelé vagy 140-el akkor ahol én voltam 2 hete... hát akkor ép 104kg voltam ! Nagyon gratula remélem a tanácsaim is segítettek ebben a jó eredményben én mint profin amatõr 7 p késtem le a rajtot így mentem a pénzemért egy 81km-es egyéni idõfutamot .A jó hír az , hogy életem elsõ olyan versenye volt ahol csak elõztem és engem senki ráadásul beállni sem nagyon akartak és ahogy mondták nem is tudtak jó edzés volt végig jól éreztem magam . Nagyon meggöszönném még a szurkolóknak a biztatást hiszen õk látták leginkább mennyire reménytelen a harcom mégis vagy méginkább mellettem áltak :jogging:

#2947
cykrista

cykrista

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
SZLOVÁK KRESZ
Na szóval,szabad forditásban a lényege enneka csoadalatos torvénynek :
Lakott teruleten kivul kotelezo a b.sisak viselése (15-éven aluliaknak lakott teruleten is).
Szurkuletben, este ill.rossz látási viszonyokban kotelezo jol láthato helyen elhelyezett fényvisszavero tárgyak használata.
Magyarul nem kotelez a torvény a láthatosági mellény használatára.
Elég a reflex cucc .

V. Krisz

#2948
cykrista

cykrista

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
SZLOVÁK KRESZ

Talán fontos lehet itt a legtöbbeknek.

Adva van a múlt elején életbe lépett új szlovák KRESZ. Számos új szabály mellett bennünket - bringásokat - is érintenek új bekezdések. Itt most egy dolgot emelnék ki, amiben nem teljesen értünk egyet. Vannak akik szerint kötelezõ a láthatósági mellény viselése és vannak olyanok, akik szerint ugyanúgy kötelezõ, mint nálunk. Tehát lakott területen kívül, rossz látási viszonyok között (szürkület, köd, vulkáni hamufelhõ...) kell felvenni a mellényt vagy fényvisszaverõ ruházatot.

Nem nagyon szeretnék találgatni és biztosra szeretnék menni (a mellényt sincs kedvem feleslegesen viselni) így kicsit utánakerestem az eredeti jogszabálynak.
Ebben a keresõben
zakon.sk - ka
a "Hµadaný text " rovatba kell betenni ezt a címet:"Zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov" és a "H'ladaj" gombbal rákeresni. A 8/2009 Zz lesz a keresett jogszabály. Abban pedig az 55 § vonatkozik a bringásokra.

Most már csak egy profi szlovákul tudó ember (Khrista Varga?) kellene, aki kiolvassa a jogszabályi szöveget.



OK dolgozom az ugyon.
Kriszta Varga :)

#2949
Gyuri bá

Gyuri bá

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 847 posts
Tegnap az esõ elõtt egy 2 órás terepezés jött össze (Somlyó-Pécskõ-Salgó), sikerült egy tüskét megint öszeszedni.
Ahol jártam, nem volt nagy a sár.
Hívnak a hegyek! :D

#2950
mjanos

mjanos

    vendég

  • fórumtag
  • 231 posts

Kohász-kék felhívás!

Továbbra is várom a jelentkezéseket a buszba ill. egyéni leutazásra.

Jelenleg így néz ki a busz:
Kéri István (gépkocsi vezetõ)
Domonkos György
Galcsik Róbert
Sándor Norbert
Verebélyi Zsolt

A segítõk pedig így néznek ki (csak a Salgótarjáni HKE tagok részletezve)
Rajtoltatás - Kreicsi Gábor
Depózás - Kéri István
Lillafüred ellenõrzõ pont majd "seprû" - Ispán István és Vincze Gábor
Bárna - Puskás Aladár majd éjszakára Sándor Norbert
Cél - Kreicsi Gábor majd éjszakára Kotroczó Nándor aztán nappal ismét Kreicsi Gábor

Állok szíves rendelkezésetekre!


Engem is beírhatsz a buszra de ha több jelentkezõ van mint a helyek száma akkor én a saját depózásomat megoldom !

#2951
kohasz

kohasz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 494 posts
SZLOVÁK KRESZ

Talán fontos lehet itt a legtöbbeknek.

Adva van a múlt elején életbe lépett új szlovák KRESZ. Számos új szabály mellett bennünket - bringásokat - is érintenek új bekezdések. Itt most egy dolgot emelnék ki, amiben nem teljesen értünk egyet. Vannak akik szerint kötelezõ a láthatósági mellény viselése és vannak olyanok, akik szerint ugyanúgy kötelezõ, mint nálunk. Tehát lakott területen kívül, rossz látási viszonyok között (szürkület, köd, vulkáni hamufelhõ...) kell felvenni a mellényt vagy fényvisszaverõ ruházatot.

Nem nagyon szeretnék találgatni és biztosra szeretnék menni (a mellényt sincs kedvem feleslegesen viselni) így kicsit utánakerestem az eredeti jogszabálynak.
Ebben a keresõben
zakon.sk - ka
a "Hµadaný text " rovatba kell betenni ezt a címet:"Zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov" és a "H'ladaj" gombbal rákeresni. A 8/2009 Zz lesz a keresett jogszabály. Abban pedig az 55 § vonatkozik a bringásokra.

Most már csak egy profi szlovákul tudó ember (Khrista Varga?) kellene, aki kiolvassa a jogszabályi szöveget.

#2952
grandmaster

grandmaster

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
Holnap varunk Tomikam:-)

#2953
RTamás

RTamás

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 263 posts
Voltam ma délután tekerni! St-Zagyvaróna-Cered, majd ismét, Tarján környékén. Hazafelé már csepergõ esõben indultam. A nagyMOL kútnál el is ért a vihar. Szerencsére megállt mikrobusszal egy haver és elhozott Bátonyig. Viszont az Invitel ( volt Karancsépker) elõtt betaláltam egy akkora kátyúba, hogy a szemem majd kiugrott. Lett szép nyolcasom hátul.

#2954
kohasz

kohasz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 494 posts

Szia Gábor!

Be írhatsz még a buszra két fõt Takács Gábor és Szita Tamás.


Köszönöm a jelentkezést!

Jutalmul egy kép.
(Persze Rátok nem ez vár.)
http://farm4.static....901a1067e_o.jpg

#2955
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

Kohász-kék felhívás!

Továbbra is várom a jelentkezéseket a buszba ill. egyéni leutazásra.

Jelenleg így néz ki a busz:
Kéri István (gépkocsi vezetõ)
Domonkos György
Galcsik Róbert
Sándor Norbert
Verebélyi Zsolt

A segítõk pedig így néznek ki (csak a Salgótarjáni HKE tagok részletezve)
Rajtoltatás - Kreicsi Gábor
Depózás - Kéri István
Lillafüred ellenõrzõ pont majd "seprû" - Ispán István és Vincze Gábor
Bárna - Puskás Aladár majd éjszakára Sándor Norbert
Cél - Kreicsi Gábor majd éjszakára Kotroczó Nándor aztán nappal ismét Kreicsi Gábor

Állok szíves rendelkezésetekre!


Szia Gábor!

Be írhatsz még a buszra két fõt Takács Gábor és Szita Tamás.

#2956
kohasz

kohasz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 494 posts
Kohász-kék felhívás!

Továbbra is várom a jelentkezéseket a buszba ill. egyéni leutazásra.

Jelenleg így néz ki a busz:
Kéri István (gépkocsi vezetõ)
Domonkos György
Galcsik Róbert
Sándor Norbert
Verebélyi Zsolt

A segítõk pedig így néznek ki (csak a Salgótarjáni HKE tagok részletezve)
Rajtoltatás - Kreicsi Gábor
Depózás - Kéri István
Lillafüred ellenõrzõ pont majd "seprû" - Ispán István és Vincze Gábor
Bárna - Puskás Aladár majd éjszakára Sándor Norbert
Cél - Kreicsi Gábor majd éjszakára Kotroczó Nándor aztán nappal ismét Kreicsi Gábor

Állok szíves rendelkezésetekre!

#2957
cerbona

cerbona

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 512 posts

Nem mindent értek! ( De bennem van a hiba!) Mi is a Te technikád a váltásban? Ez a gyorsabb, rövidebb út legyen az elõrejövõnek?



hát általában kanyarokban váltottunk és amikor elõl mentem és az jött hogy menni kell hátra... Én nem mindig 1 irányban álltam ki, hanem úgy álltam ki hogy a hátulról jövõ pihent ember minnél hamarabb elõrre érjen õ menjen ideális íven ne én...csak õk ezt nem vették észre :)

#2958
RTamás

RTamás

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 263 posts
Én is csatlakozom a gratulációkhoz, és köszönöm a csapattársaimnak a verseny megszervezésében és lebonyolításában a közremûködést! Köszönöm a fehérvolkswagenpolos srácnak, hogy az elejtett szemüvegemet visszaadta!
Cerbona! Szerintem celeb lettél, tele van veled az elektronikus sajtó, és már jobban ismerik a "mûvész nevedet", mint az igazit. Lsd: Grandmaster éjszakai beszúrását. Igaz, azóta már korrigálták.
Nem mindent értek! ( De bennem van a hiba!) Mi is a Te technikád a váltásban? Ez a gyorsabb, rövidebb út legyen az elõrejövõnek? Én is mindig siettettem, hogy jõjjön már valaki elõre... És jöttek, talán 74-en.
GIN30!
Én nem élveztem a pelotonban a tekerést. Sõt, még könnyûnek sem találtam. A lassú rajtot kifejezetten gyorsnak éreztem, aztán a lejtõn az a sok ritmusváltás kikészített. Annak azért örültem, hogy a "hegyig" tartottuk együtt a tempót. Aztán ott én is behaltam. Egyre kevesebben lettek körülöttem. És nem azért, mert én voltam a jobb.... A hegy tetején én is a kiállásra gondoltam egy pillanatra. csak összeraktam magam:Tudtam, hogy elérkezik az a pillanat, amikor már nem a fáradást és a kínt érzem, hanem csak megyek. No, ez nem jött könnyen.
Lényeg: Az elsõ kör után a lejtõn egyedül maradtam. Rásprinteltem az Öblös környékén egy srácra, aki még nagyon nyomta kifelé az acélgyári úton is. Már fejben leszakadni készültem mögüle, mikor megláttam, hogy újabb embereket fogunk befogni a salgókapu környékén. Így maradtam még vele ( velük). Lettünk 6-8-an ( egy csaj is, és piszok erõs volt). Frankón cserélgettük egymást az élen. Meglepõdtem, hogy a második körben a kazári hegyen rám szóltak, mikor kiálltam a nyeregbõl, hogy: heló, nem kell meghalni, lesz még egy körünk. Na, gondoltam, ez egy tartós kapcsolat kezdete. És tényleg így is lett. Se elõttünk, sem mögöttünk, senki. Illetve a fûrésztelepnél még begyûjtöttünk egy fradistát is. Akkor már a szél is jobban fújt, úgyhogy nagyon nem esett jól elõl menni, de tettem amit a csordaszellem megkívánt. Szelén egész jó ( erõs edzõs ) tempót mentünk, majd a mizserfai részen érezhetõ volt, hogy mindenki erõt gyûjt a a kazári sunyi emelkedõre, majd pedig az utolsó falatok elfogyasztására ( a HEGY ). Itt még az egyik srác elment tõlünk elõre, hogy szökik a mi kis csapatunkból, de nem volt elég kitartó. Úgy befogtuk, hogy még rá sem mozdultunk. Na... eddig volt a kín. Kb. Kazár közepén jött el az, hogy már nem éreztem, hogy fáradt vagyok-e vagy sem, hanem csak tekertem elõl. Mondtam is magamban, hogy hülye vagyok-e vagy mi, pont az utolsó emelkedõ elõtt kezdem magam kicsinálni. Elõször a lány tûnt el ( ja, leszakadt ). Aztán a fradis srác, kezdett nyögni. Aztán ketten a hidas után engem akasztottak le. Viszont a szerpentines részen kezdett csökkenni a távolság köztem és közöttük. De egyik sem az én korcsoportomban volt, így nem is erõltettem már, hogy beérjem õket. Lecsorogtam a lejtõn. A városban még erõlködtem egyet, és ennyi.
Összességében: jól éreztem magam a verseny után. Több egyéni csúcsot is megdöntöttem: leggyorsabb kör, legmagasabb pulzus, legnagyobb sebesség a lejtõn. És többre nem emlékszem. JÖHET ESZTERGOM!

#2959
GIN30

GIN30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 262 posts

Mindenki SHKE-es mezben indult, szerintem a helyszíni nevezés miatti kapkodásban nem írták be a csapatneveket a versenyzõkhöz ( én kitöltöttem saját kezúleg P-nek)

Gratulálok minden Tarján Kupás versenyzõnek!


Köszi Rena én is! Illetve gratula tõlem a többieknek!
Én sajnos nem vagyok túl elégedett, de azért éreztem némi fejlõdést a tavalyi évhez képest. Az elején úgy gondoltam lesz ami lesz, megyek a mezõnnyel, amíg tudok. Elég jó érzés volt tömegben menni huzamosabb ideig, bár ahogy Csonti is írta nem volt olyan észvesztõ az iram. Nos nekem ennyi elég volt az elsõ körben és ahogy várható volt a kazári emelkedõ elején le is szakadtam és egyedül másztam fel, majd gurultam a városba. A mezõnnyel való együtt tekerésnek köszönhetõen az elsõ kör önmagamhoz képest nagyon jó volt. De ez meg is bosszulta magát a 2. körben. Kishíján feladtam, még szerencse, hogy volt nálam szõlõcukor. Egyedül szenvedtem végig a 2. kört, majd a 3.-ban utolért Illés Pisti és még hárman, így tudtam hozzájuk csatlakozni Rónától lefelé. Aztán Pistinek Szelén eltört egy küllõje a hátsó kerékben, kicsit kiállt én meg mentem tovább a három másik sráccal. Ahogy lenni szokott Kazár után megint leszakadtam ( az a fránya hegy ne lenne ), Pisti utól is ért. Lefelé jött az esõ és már nem nagyon akartunk kockáztatni, így együtt elázva értünk be a célba. Az idõm kicsit rosszabb lett a tavajinál, emiatt is csalódott vagyok, de azért megyek tovább elõre a Lenini úton:)

#2960
cerbona

cerbona

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 512 posts
Hát ma amikor fölkeltem, nem gondoltam volna hogy a mezõnyverseny helyett megyünk 1 "csapatidõfutamot" :) Hát az úgy kezdõdött hogy, mivel utálom a mezõnyversenyeket...így ma mindenáron szökni akartam. Igaz az elsõ körben szerettem volna... annak is +van az oka... mert nem igazán megy a hegyen a 30-as tempó . Az elsõ körben lassúrajttal kezdtünk kb 3 km, majd jött a Zagyvaróna elõtti hullám... azon +próbáltunk elmenni de a 42-43km/h dombon felfelé kevésnek bizonyult... onnan lefelé M. Szeléig eléggé turista tempót mentünk volt ahol 36-al :D aztán kicsit elindultunk...majd jött a hegy valami õrült szlovák ugy hívják Filip...kibaszottul meghúzta a sort ...mentünk a meredeken 30-al ... szerencsére elõl helyezkedtem és így a hatalmas tempóban is csak a 10-15. helyre csúszhattam vissza...Olyan tempó volt h. majd be sz*tam ... nem vagyok én ehez hozzászokva... persze megint ki akartam állni, de túl sok volt a szurkoló minden felé így muszály volt menni :D Fönt a dombtetõn már szédültem is + a lejtõbe is ... nem volt rajtam pulzusmérõ , de ahoz bírnám hasonlítani mint amikor Üveghután októberben mentem 209-es pulzuson. Lefelé már felüdülés volt a 60-70-es tempo és az elsõ kör a hegyen nem gyenge temponak köszönhetõen 40és fél percesre sikeredett a 27km-es kör 240m szinttel.Miután összezárt a sor a kezdeti kb140 indulóból 30-40 -en maradhattunk. A városközpontban 2-en elléptek , de figyeltünk rá hogy látótávon belül maradjanak. Próbáltam végig elõl helyezkedni hogy a bukásokat is elkerüljem és benne tudjak lenni valami akcióba... második kör elején 4 km-nél a hullámra húzta föl Maros a mezõnyt, nem túl erõs tempóban. Én + pofátlanul stéhereztem végig... mivel nehogy már én menjek mikor õk egy teljes csapattal jöttek :D a domb tetején aztán 1 másik Atlantisos (nevezzük mondjuk Szabó Tamásnak) indult elején elég lendületes tempoban az elõl lévõk után...Tettem is a kereket és ketten szép lassan elkolbászoltunk a mezõnytõl. 40-45-el mentünk ... az elején még + is akartam állni mert életképtelennek tünt a szökés ...jött a mezõny, de végülis ugy döntöttünk megyünk ha már elindultunk(Így született + az 50 km-es szökés).... csak nem túl fárasztó tempóban hogyha elindul a mezõny be tudjunk állni. De nem jöttek mi + szépen távolodtunk 40-45-ös tempoban :D aztán M. szele végében utolértük az elõl lévõ kettõst. Így már 4en amikor összezártunk... kicsit nagyobb tempót is mertünk már menni . A hegyen jól éreztem magam, végig rám szóltak h ne nyomjam annyira. aztán a városba a 2. kör végén 50 mp elõnyünk volt. Ami jól hangzik , de nem egy olyan versenyen ahol a pelotonban teker a komplett Atlantis és Merida HTC csapata és még sokan mások. De innen már nem volt megállás...menni kellett. Talán túl sokat is vállaltam( belõlem igazából az vette ki az erõt amikor fel kellett érni az elõl haladó kettõsre)hogy nevesitjünk Bacsek Zolira (Biondo bike) és Berkes Andrásra(Merida HTC) az eggyik rosszabb pillanatomban a sikon picit már éreztem a lábam h görcsöl :( ezt ki is használták és 3an összedolgozva leszakitottak. Egy pillanatig azt gondoltam h itt az ideje a pihinek és az én versenyem eddig tartott. Rossz volt mert semmilyen információt nem tudtam h mennyire jön a peloton. Végül erõt vettem magamon és az utsó 14kmt egyedül teljesitettem kaptam is az elõl haladóktól 1perc 16mpt de sikerült megõrizni elõnyünkbõl 43mpt . A hegyen már eléggé KO. volt ahol az elsõ körben 30 al mentünk fölfelé ott a 3.ban egyedül már csak 19-20 Gyõzött a rutin... a célban mondták direkt szakitottak le mert nem akarták a hegyen eldönteni az abszolut elsõ helyet, Ma + hogy életveszélyesen kerozom (pedig ha rájöttek volna a technikámra akkor még örültek is volna... mert mindig úgy váltottam és mentem hátra hogy a gyorsabb, rövidebb út legyen szabadon a elõrre jövõnek, nem pedig mindig bal vagy jobb oldal)
Így abszolut 4. helyen és kategóriagyõzelemmel zártam a napot :) Ere nagyon nem számítottam sõt reggel kissé meg is ilyedtem a mezõny láttán :)
Ez így jó volt kis kedvcsinálónak ...így már várom a Pelsot...Jó volt hallani hogy a hegyen is + a városban is annyi ember szurkol ...mert látni igazából nem láttam semmit :D
Kössz mindenkinek mindent!! Fõleg neked VB.

Azt hiszem egy darabig most elég a Tarján kupás körökbõl... a héten mentem nem sokkal több mint kevesebb mint 19 kört :D