Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#1881
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
ez egy hosszú história, majd egy sör mellett

röviden: manitou dorado-ban az én levegõs belsõm dolgozik...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1882
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Mi is volt az?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1883
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
lehet, h nekem is lekéne védettnem pár dolgomat.... Tanulva a manitou-s esetbõl...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1884
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 hozzászólás

2007-es újdonság
a trek már használja, az a neve ABP
Trek ABP Explained
Dave Weagle’s New Suspension System: SPLIT PIVOT


Az újdonság az, hogy 3 év után sikerült levédetni, és most örömmel közli DW, hogy a Trek és a többi fejõs tehén már rányomtathatja a vázra a szabadalom számot.

Érdemes a kommentekbe is beleolvasni, DW suspension guru-t nem igazán kedvelik...

#1885
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Labidani: az a festés a TWR (gyáricsapat) tagjainak jár csak.

#1886
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Dave Weagle megint alkotott,split pivot:
Dave Weagle
Hasonlít Sunn dh bringájának hátuljára.

2007-es újdonság
a trek már használja, az a neve ABP
http://www.sicklines...-abp-explained/
http://www.sicklines...em-split-pivot/

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1887
labidani

labidani

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.124 hozzászólás

A Session viszont bûn ronda lett:
http://1.bp.blogspot...h_1176600a.jpeg


hmm..
Amikor én láttam a Session-t, az nekem tetszett. De az ez volt. Vagy ez egyedi festés a versenyzõknek? Vagy az egyik a Session 8, a másik meg a 88?

#1888
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Itózs: Gepida Karaton SP (dirt váz), elképesztõen elvetemült belsõ átmérõvel, a saját nyeregcsövén kívül (mármint amivel "teljes" bicajként szerelik, ráadásul csak 305mm) eddig összesen egy BBB nyeregcsõ volt, amit találtam ekkora méretben (annak a hossza is rendben van, 350/400). Szóval ja, nincsenek illúzióim, de hátha valahol piacra dobják a közeljövõben.. vagy marad az adapter. :-)

tamaska: Igen, nyilvánvaló. :-)

#1889
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Dave Weagle megint alkotott,split pivot:
Dave Weagle
Hasonlít Sunn dh bringájának hátuljára.



#1890
Itózs

Itózs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.069 hozzászólás
Irritum: Ez a 30,4 igen fura méret. Milyen vázad van? Ilyet biztos nem találsz. Az átlag méretek a (amit gyártanak állítható nyeregcsõben) következõk: 27.2, 30.9, 31.6.

#1891
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Én is egy apró vázból fogok "merev am" bicajt építeni (mert az XC vázzal egyre kevésbé az igazi + összpattogós váz+tag árképzése egyelõre nem az én világom) és az a 7-9" pont passzolna, tehát ilyen felhasználásnál ez nem feltétlenül elhagyagolható (bár a 30.4-es nyeregcsõméret miatt erre ráfaragtam, mert ekkorát még egy gyártónál sem láttam, számomra elérhetõen). Tehát itt nem a _mindent egy bicajjal_, hanem a _nincs keret "nagy bicajra" helyzet_ a predomináns, inkább.

Ha valaki tud 30.4-es állítható nyeregcsõrõl (vagy ami a jövõben dobnak piacra) akkor toljon egy PM-et, kérem!


ezeket mindig csak 1-2 meretben fogjak csinalni es aztan a felhasznalo a vazahoz adapterezi. nem olyan egyszeru csilliard kulonbozo meretben legyartani mint egy sima nyeregcsovet, szal nem kell az adaptertol felni, ez a gyari ajanlas.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1892
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Megy itt az oltás oda-vissza ;)
Figy, voltam már olyan helyen, ahol nagyon jó lett volna, ha azt a 22 centit egy mozdulattal tolom be. Naponta többször. Így maradt a megállok, gyorszár ki, letolom, gyorszár be megoldás, majd vissza ugyanez. És igazad van nem itt Magyarországon kellett volna. Az más kérdés, hogy itthon egy (tudom eretnek vagyok) merevvázba raknám, ami 14"-os. Ebbe igazán nem sok a +22 cm. Igaz ott is merevet használtam (Nem Alpok, balkán).

az egész ott kezdõdött, hogy közöltél egy tényt ("ez a legjobb..") majd kiderült, hogy még csak nem is láttad élõben.
innen nézve az "oltás" kicsit érthetõ. tekintve, hogy megmagyarázni nem tudtad miért a legjobb, csupán azt tudtad elmondani, amit mindenki látott, hogy ennek a legtöbb az útja. ez alapján messze nem biztos, hogy ez a legjobb, fõleg mondjuk akkor, ha 2 hónap után körbeforog a nyereg, vagy csak simán lötyög, mert elkopott a vezetõ belül.
biztos én vagyok amugy értetlen, meg ez csak olaj a tûzre, de ha tiz centit lentebb tolok a nyergen, akkor az már épp elég hogy bármilyen helyzetben mögé tudjak ülni. a további süllyesztésnek igy elvész az értelme.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1893
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Én is egy apró vázból fogok "merev am" bicajt építeni (mert az XC vázzal egyre kevésbé az igazi + összpattogós váz+tag árképzése egyelõre nem az én világom) és az a 7-9" pont passzolna, tehát ilyen felhasználásnál ez nem feltétlenül elhagyagolható (bár a 30.4-es nyeregcsõméret miatt erre ráfaragtam, mert ekkorát még egy gyártónál sem láttam, számomra elérhetõen). Tehát itt nem a _mindent egy bicajjal_, hanem a _nincs keret "nagy bicajra" helyzet_ a predomináns, inkább.

Ha valaki tud 30.4-es állítható nyeregcsõrõl (vagy ami a jövõben dobnak piacra) akkor toljon egy PM-et, kérem!

#1894
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Hát igen, ismerem azt a szokást, hogy sokan egy bringával akarnak megoldani mindent. Triál vagy dual vázat használnak maratonra, XC-re, és túrázásra. Lelkük rajta...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1895
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás

Aga: Használtál már állítható nyeregcsövet? 22 cm az irdatlan sok. Feleslegesen sok. Nekem 125 mm-t állítható KS van. Itthonra az is sok, az Alpokban van olyan meredekség ahol van értelme. Nem használod soha a tökig letolást, felesleges. Nem véletlen, hogy a CB Joplin 75 mm- vel nyitott. Aztán rájöttek, hogy azért külföldön ez kevés és idén felhúzták az utat 100-ra. De 22 cm? A mozgás milyensége, a kikotyogósodás mértéke, a megbíthatóság (nem ragad meg egy magasságban) sokkal fontosabb ismérvek mint az út.

Megy itt az oltás oda-vissza ;)
Figy, voltam már olyan helyen, ahol nagyon jó lett volna, ha azt a 22 centit egy mozdulattal tolom be. Naponta többször. Így maradt a megállok, gyorszár ki, letolom, gyorszár be megoldás, majd vissza ugyanez. És igazad van nem itt Magyarországon kellett volna. Az más kérdés, hogy itthon egy (tudom eretnek vagyok) merevvázba raknám, ami 14"-os. Ebbe igazán nem sok a +22 cm. Igaz ott is merevet használtam (Nem Alpok, balkán). Persze, hogy jobban számít az elhasználódás, de eddig ahol olvastam az ilyen nyeregcsövekrõl, erre volt a legkevesebb panasz. Igaz nagyon valószínû, hogy azért mert kevesebben használják, úgyhogy valszeg nem számít, de nekem ezekbõl ez jött be a legjobban, no meg a mechanikusak ;) . Ismétlem: NEKEM . Tehát nem szentírás, és nem is az általános irányelv az emberek számára :P

Szegény Mjani azóta már mondta, hogy a képek alapján már nem tûnik xc pályának, de azért õ is kap mindenkitõl. Biztos rossz hetetek volt ;) .

Ride everywhere.

.


#1896
Itózs

Itózs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.069 hozzászólás
Ja, már én is látom. Pont ma akadt a kezembe egy klotyó magazinozás közben német Bike és ott írták. Szóval az akkor nem:-)

#1897
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Melyik mindegyik? A KS, a Crank Brothers, Blacx, Speci Command Post- hirtelen ezek jutnak eszembe, és ezek mind bárhol megállíthatóak az útjuk teljes vertikumában. Vagy félre értettem valamit?

a speci csak 3 helyen rögzül, nem bárhol. cserébe nem olajos.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1898
kupakos

kupakos

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

A videó alapján nekem egyáltalán nem jön át, hogy milyen durva. Egy laza xc pályának tûnik.




ha csak a feléig eljutsz a nyóccentis rugóutaddal és még nem csokis a nadrágod. . . .

#1899
kupakos

kupakos

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

szééép

Feltöltött kép




hol lehet kapni azt a nagyitót amivel az ilyen pöcsömnyi kis képeket láthatom normális méretben? hm?

#1900
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Champéry eredmények (mert ugye kivételesen szombaton volt a döntõ):
1. Gee
2. Minnaar
3. Fairclough
4. Blenki
5. Spagnolo
Nõk:
1. Ragot
2. Jonnier
3. Nicole
4. Pugin
5. Moseley