Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#7601
Írta 2006. december 11. - 09:11

itt az alkalom:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
érdemes a lap alját megnézni, valaki megkérdezte, hogy mennyiért küldené el Magyarországra.
kiváncsi lennék, hogy ki az...
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
érdemes a lap alját megnézni, valaki megkérdezte, hogy mennyiért küldené el Magyarországra.
kiváncsi lennék, hogy ki az...
#7602
Írta 2006. december 11. - 00:21

Elképzelhetõ ez is. Csak két forgásponton keresztül merevíteni kicsit körülményes.
Szerintem vegyen valaki egyet és nézzük meg mi történik, ha kiszereljük a csuklót:)
Szerintem vegyen valaki egyet és nézzük meg mi történik, ha kiszereljük a csuklót:)
#7603
Írta 2006. december 10. - 21:21

mivel azokban csak csapagyak vannak semmi mas
ezert kb semmi hatassal nincs a fuggoleges iranyu elmozdulasra
a ket sin pedig ha jol megvan csinalva akkor kifogastalanul /beszorulas es jatekmentesen/ meghatarozza a mozgast.
ezert kb semmi hatassal nincs a fuggoleges iranyu elmozdulasra
a ket sin pedig ha jol megvan csinalva akkor kifogastalanul /beszorulas es jatekmentesen/ meghatarozza a mozgast.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7604
Írta 2006. december 10. - 21:16

hát igazából én is csak inkább "érzem", mint értem:)
Ha kivennénk azt a csuklót, akkor kiszámíthatatlan lenne, hogy az X ésY sínen milyen mértékben mozdulna el a hátsó rész. Lehet egyáltalán nem is mozogna, hanem megszorulna. Az a csukló ad a hátsó résznek egy meghatározott görbe pályát....szerintem
a linear rail video-n elég jól megfigyelhetõ
Ha kivennénk azt a csuklót, akkor kiszámíthatatlan lenne, hogy az X ésY sínen milyen mértékben mozdulna el a hátsó rész. Lehet egyáltalán nem is mozogna, hanem megszorulna. Az a csukló ad a hátsó résznek egy meghatározott görbe pályát....szerintem
a linear rail video-n elég jól megfigyelhetõ
#7605
Írta 2006. december 10. - 21:13

mivel mania a minnel MEREV-ebb cucc ezert mondjuk, hogy igen
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7606
Írta 2006. december 10. - 21:11

#7607
Írta 2006. december 10. - 21:08

mivel masra keptelen szegeny.
ezert csak oldaliranyban fogja
ezert csak oldaliranyban fogja
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7608
Írta 2006. december 10. - 21:07

Csak egy sima merevítõrõl van szó nem? ami megakadályozza h oldalirányba kolbászoljon a lengõkar.
#7609
Írta 2006. december 10. - 21:04

a parallel temat nem ertem.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7610
Írta 2006. december 10. - 20:51

Azt nem tudom, hogy a kis basz mennyi, de a váz tényleg 6 és Schladmingban fültanúja voltam mikor egy ilyen vas gazdája valakinek azt mondta, hogy 18,5 alatt van a gépe.ha az kis basz 1-1,5kg akkor az egesz vaz kb 12kg
OK nem Honda, Orange vagy Iron Horse (és a Steve Peat V10ére is kíváncsi lennék (TiNi Mallet M tengely

#7611
Írta 2006. december 10. - 20:46

ha az kis basz 1-1,5kg akkor az egesz vaz kb 12kg
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7612
Írta 2006. december 10. - 20:32

Ez logikusnak tûnik, csak hát megéri azt a plusz 1-1,5 kg-t ez a sok trükközés?
Mert, ha jól számoltam, akkor közel hat kiló a váz.
Oké tudom, hogy Jared Graves ezzel lett Norba bajnok, és aki látta a Hypnosist az tudja, hogy az tulajdonképpen vk szintû sorozat, de amikor egy Ironhorse a katalógusban 17,6 kg, nem is beszélve az Orange 16,5 kilójáról, akkor ez elég nagy különbségnek tûnik.
Mert, ha jól számoltam, akkor közel hat kiló a váz.
Oké tudom, hogy Jared Graves ezzel lett Norba bajnok, és aki látta a Hypnosist az tudja, hogy az tulajdonképpen vk szintû sorozat, de amikor egy Ironhorse a katalógusban 17,6 kg, nem is beszélve az Orange 16,5 kilójáról, akkor ez elég nagy különbségnek tûnik.
#7613
Írta 2006. december 10. - 19:31

A jobb alsó sarokban a támvillán (a sárga csík elõtt) lévõ, kis elmozduló linkre gondolok.
szerintem az egy paralelogramma mechanika. Lényegében az biztosítja, hogy a hátsó rész a sín pályáján mozogjon. Ennek következtében nem is hat a sínre nyíró erõ, vagy nyomaték, szimplán csak vezetnie kell az elmozdulást. Nagyon ötletes cucc!
#7614
Írta 2006. december 10. - 18:55

#7615
Írta 2006. december 10. - 18:23

nezd meg a kepet mi mihez van rogzitve
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7616
Írta 2006. december 10. - 18:20

én úgy képzeltem el, hogy ahogy nyomódik a hátsó kerék, a sínen elcsúszik a rugóstag felsõ fele és akkor ki is nyúlik kicsit a tag...
jééé és tényleg. bocsánat. elnéztem.
jééé és tényleg. bocsánat. elnéztem.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7617
Írta 2006. december 10. - 17:41

#7618
Írta 2006. december 10. - 17:41

nem nyulik
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7619
Írta 2006. december 10. - 17:26

itt a rugóstag nyúlik ugye és nem összenyomódik, amikor nyomás éri a hátsó kereket?!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7620
Írta 2006. december 10. - 17:14

Sztem merevíti a hátsó részt.A yeti303-on miért van egy kis link a támvillák és a váz közé építeve, amikor az egész rendszer a sínek miatt úgyis csak arra mozoghat, amerre azok engedik.