Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#7341
Írta 2007. április 20. - 13:07
#7342
Írta 2007. április 20. - 13:02
#7343
Írta 2007. április 20. - 13:01
roco. csak roco.
annak idején az slk-n is volt ilyen csak sokkal gagyibb. ha azzal nem volt baj, akkor talán ezzel sem lesz.
annak idején az slk-n is volt ilyen csak sokkal gagyibb. ha azzal nem volt baj, akkor talán ezzel sem lesz.
#7344
Írta 2007. április 20. - 13:00
Az a hosszu nyulvany a rugostag vegen nem tul szerencses. Eleg kemeny erok vannak ott, az fog eloszor elhajlani / eltorni. Amugy nem rossz a vaz, sot, eleg jo, bar a 190mm kicsit fura, foleg azzal a tetu szar X Fusion taggal. Lehetne benne mar az uj RS tag, hamar Sram szponzoralt a csapat.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#7345
Írta 2007. április 20. - 12:48
#7346
Írta 2007. április 20. - 11:02
szerintem hasonló elven mûködik mint a normál tulfolyós tartályok csak rugó nélkül és jóval nagyobb tartálynyomáson
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#7347
Írta 2007. április 20. - 10:52
19 kg:
a kérdésre, hogy hogyan mûködik a tag a gyártó válasz ez volt:
" ha megmondanám, meg kéne ölnöm téged"
a kérdésre, hogy hogyan mûködik a tag a gyártó válasz ez volt:
" ha megmondanám, meg kéne ölnöm téged"
#7348
Írta 2007. április 20. - 10:45
#7349
Írta 2007. április 17. - 14:55
az rs tag tetszik. úgy látszik õk is abba irányba indultak, amerre a marzo. nem kell az a sok tekerentyû. a csillapítás kétféle állítása sokkal okosabb ötlet, mint az spv meg a propedal.
Alapvetõen ne rossz a propedal sem, csak feleslegesen sok állásba kapcsolható.
A DHX esetében pl. elég lenne három állási is szerintem.
Tetszetõs tagot csinált az RS valóban.
Ami nekem érdekes a tagban a cserélhetõ, eltérõ vastagságú gumibak aminek van vmi hangzatos neve is. DropStop vagy mi. Érdekes elgondolás. Bár szerintem ez is olyan amit egyszer beállít az ember és kész.
#7350
Írta 2007. április 17. - 07:56
az rs tag tetszik. úgy látszik õk is abba irányba indultak, amerre a marzo. nem kell az a sok tekerentyû. a csillapítás kétféle állítása sokkal okosabb ötlet, mint az spv meg a propedal.
#7351
Írta 2007. április 16. - 23:37
És akkor legyen itt az M5 párja, bár õ csak egy fél kilónyit fog fogyni (már persze, ha hihetõek az adatok):
http://www.littermag...o/v10photo.html
http://www.littermag...o/v10photo.html
#7352
Írta 2007. április 16. - 18:56
#7353
Írta 2007. április 16. - 15:54
#7354
Írta 2007. április 16. - 14:28
#7355
Írta 2007. április 16. - 14:23
#7356
Írta 2007. április 16. - 02:12
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#7357
Írta 2007. április 16. - 00:25
erre a sokmindent meresrol mondta nemet csabi /ultra maraton futo/
hogy mikozben a versenyen mindenki a karorait vizslatja, hogy mikor mit csinaljon.
o csak kajalgat/iszogat meg lefutja a versenyt es beerkezik elsokent.
hogy mikozben a versenyen mindenki a karorait vizslatja, hogy mikor mit csinaljon.
o csak kajalgat/iszogat meg lefutja a versenyt es beerkezik elsokent.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7358
Írta 2007. április 16. - 00:15
A Polar órák is tudják a wattmérést (persze csak a drágábbak)...
És tényleg fontos a wattmérés, profi szinten csak pulzus alapján nem lehet jó edzéstervet írni (persze a külföldi profi szintrõl beszélek amitõl nagyon messze vagyunk)
És tényleg fontos a wattmérés, profi szinten csak pulzus alapján nem lehet jó edzéstervet írni (persze a külföldi profi szintrõl beszélek amitõl nagyon messze vagyunk)
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#7359
Írta 2007. április 15. - 22:39
Itt is akad:
http://www.cyclingne...y-sea_otter_107
azt beszélik, hogy a wattmérésé a jövõ. csak ezt még kevesen tudják. és megéri a befektetést az ergomo. hamarosan hazai forgalmazója is lesz, vagy tán már csinálják is...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu