Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7241
Írta 2007. május 04. - 22:20
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7242
Írta 2007. május 04. - 21:53
itt van doboz rendesen :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7243
Írta 2007. május 04. - 21:48
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7244
Írta 2007. május 04. - 21:30
mondjuk en uj xtr cumot se lattam dobozolva, csak bringara szerelve tavaly oktoberben. pedig ez itt a fejlett nyugatojropa.
de most akkor ez az uj xt jobb lesz vajon mint a RF deus? :chin: nincs valakinek jovobelato gepe?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7245
Írta 2007. május 04. - 21:01
"Availability in the market (according to Shimano Europe...): July 2007"ez most a telotopik oder was kedves elvtarsak? :no:
uj XT mikor jon? oktoberben mint szokott?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7246
Írta 2007. május 04. - 20:48
uj XT mikor jon? oktoberben mint szokott? mert lehet hogy nem vasarlok be nagyon XTR-bol, van egy-ket XT cucc ami bejovos. [fekkar, valtokar, DCL nem!, hajtomu...]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7247
Írta 2007. május 04. - 20:35
Volt szerencsém nyomogatni néhány nagyon killer 888-at is, de a dobogósokat nem tudták megverni. Na és milyen lett Tigger Talas-a? Majd jól kipróbálom, ha ismét megyünk együtt tekerni.
#7248
Írta 2007. május 04. - 19:59
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#7249
Írta 2007. május 04. - 19:57
A sebesség mindent megold.
#7250
Írta 2007. május 04. - 19:36
#7251
Írta 2007. május 04. - 19:19
amiket próbáltam.. (rs, manitou stb) freeride-ban király villákat gyárt.
igaz fox-om még nem volt de hát ilyne túlárazott cuccok nálam nem jöhetnek szóba.
pike vs dropoff elméletileg ugye a pike jobb állíthatóbb villa de ha gyakorlatban a dropoff mozgása jobban bejött, akkor engem a gyakorlat érdekel..
#7252
Írta 2007. május 04. - 13:24
#7253
Írta 2007. május 04. - 12:55
A sebesség mindent megold.
#7254
Írta 2007. május 04. - 12:25
#7255
Írta 2007. május 04. - 12:20
#7256
Írta 2007. május 04. - 10:29
a manitou meg talán túl inteligensre sikeredett (spv, intistrici) , azért nem jó?
marad a fox, ami könnyû és mozog és merev. csak k.szott drága
#7257
Írta 2007. május 04. - 09:40
most olvasgattam vmelyik régebbi bm-et a marzo gyárlátogatással: "mi sose fogunk 1,5-ös villákat csinálni és a pm-nek sem látjuk értelmét"
és talán a cikk írója meg úgy reagálta, hogy amit a manitou megoldott ésszel, azt a marzo izomból (értsd: túl van építve, nehéz)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7258
Írta 2007. május 04. - 06:44
most olvasgattam vmelyik régebbi bm-et a marzo gyárlátogatással: "mi sose fogunk 1,5-ös villákat csinálni és a pm-nek sem látjuk értelmét"Hogyne lenne. 2007 Marzocchi 66 RC2X 180mm travel, 1,5 steerer tube.
Nem is draga.
#7259
Írta 2007. május 04. - 01:44
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7260
Írta 2007. május 04. - 00:02
Nem is draga.
I`m as fast as nobody!