egy 100mm-es valamit én bevállalnék

RAUH-Welt
B E G R I F F
ja, amit már dt-nek hívnak....http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
ebben milyen villa van? vmi Pace?
még szerencse, hogy nem tették.Meg a róka nyakát méretre vághatták volna!
Euroban?tetszetõsek nagyon!!! bár az áruk gondolom bõven misi felett:)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
.....
csak ne ítéljünk elsõre.
http://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
a második képen a ht szép csak a láncvilla támvilla csati ocsmány kicsithttp://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
http://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Meg ettõl Trek és ettõl Magellan, más most nem jut eszembe....de ez ettõl speckó, ettõl ismered fel és csorog rá a nyálad.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
De itt nem csak a mérnökök döntenek. Valamivel meg kell ugye különböztetni a terméküket a többitõl. Nem mintha a hagyományos hajlításmentes egyenes csövekbõl ne lehetne ugyan ilyen merev és jó vázat építeni (ahogy sokan meg is teszik), de ez ettõl speckó, ettõl ismered fel és csorog rá a nyálad. Ez maga a differenciáló marketing stratégia.
ok ott akik ezt csinaltak mind tok hulyek, csak te otthon a monitor elott vagy okos...
Vegulis a tervezomernokok mindossze ebbol elnek. Semmi komoly. Biztos sokat tudnal nekik meselni arrol hogy hogyan mukodik a kerekparvaz.
LOL
Legyen 1508g láncvilla összekötõvel!
Nem értem ezt a Direct Drive-ot, fõleg, hogy még csak nem is jó irányba lapítgatottak a csövek. Éredemes egyszer lefuttatni egy akár egyszerûbb végeselemes modellezést különbözõ kialakításokon, hogy megértsd, miként mûködik a kerékpárváz, mint rácsos tartó, melyet dinamikus terhelések érnek.
RAUH-Welt
B E G R I F F
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
minek ha felesleges ?Legyen 1508g láncvilla összekötõvel!
Nem értem ezt a Direct Drive-ot, fõleg, hogy még csak nem is jó irányba lapítgatottak a csövek. Éredemes egyszer lefuttatni egy akár egyszerûbb végeselemes modellezést különbözõ kialakításokon, hogy megértsd, miként mûködik a kerékpárváz, mint rácsos tartó, melyet dinamikus terhelések érnek.