Ez milyen váz lehet,kik használják még?Nem hinném,hogy egyedi fejlesztés
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#621
Írta 2014. október 14. - 10:01

#622
Írta 2014. szeptember 03. - 19:19

Az XCO világkupán már használják, pályától függően ezek szerint van értelme (azok is 29es, 100 millis HT-k).
ez mondjuk maraton verzió. De van értelme. Én 100-as reverb-et vettem. A 100 mili felesleges. a 40 elég lenne.
#623
Írta 2014. augusztus 31. - 02:55

Az állítható nyeregcső egy ilyen gépen azért elég furcsán fest, még...
Az XCO világkupán már használják, pályától függően ezek szerint van értelme (azok is 29es, 100 millis HT-k).
#624
Írta 2014. augusztus 30. - 08:52

Az állítható nyeregcső egy ilyen gépen azért elég furcsán fest, még...
http://www.specializ...carbon-29#specs
#625
Írta 2014. augusztus 26. - 19:21

A kerékpárt Grózer Csaba A híres íjkészítő készítette. A váz természetes anyagokból készült,hasonló a saját fejlesztésű biokompozit anyagokhoz amiket az íjainál is használ..
Mit gondoltok róla? naturcomposit.com
jobban tetszik az eddig látott 1-2 fa(szerű) koncepciónál, de tényleg látszik, hogy nem montis rakta össze. amik lejjebb elhangzottak, azokon kívül én rövidíteném a nyeregvázcsövet,
vagy lehet hogy egyszerűen csak nagyon alacsony, aki beállította az első villa helyére egy íjszerűen rugózó "merevvilla" tényleg érdekes lehetne
- urhegyi kedveli ezt
#626
Írta 2014. augusztus 25. - 23:43

Ha újítani akar ajánlom példának: http://www.laufforks.com - valami hasonlót biokompozitból tematikus és világsajtónak is érdekes lenne. Ja és a következőre a 650b/29" kerékméreteket (meg az alábbinak az eleje kicsit magasnak tűnik, érdemes bevonni egy tapasztalt váztervezőt az ergonómia miatt, részletkérdés ha demo darab de van akinek feltűnik).
- urhegyi kedveli ezt
#627
Írta 2014. augusztus 25. - 23:23

Mit gondoltok róla?
A váz érdekes mint bemutatódarab/technikai demonstráció de mint komplett bicikli az alábbi formában esztétikailag rendkívül disszonáns. A honlapon szereplő jobban néz ki (többek között a szolidabb első és hiányzó hátsó sárvédő miatt - a tárcsafékes kerekek viszont jobbak). Pl. gondolom a KRESZ miatt van rajta de a kettő prizma eltérő (és ha már annak akar megfelelni akkor hivatalosan kettőnek kell lennie egy tengelyen, vagyis átellenesen elhelyezve, legalább az első keréken). A sárhányók is, nagyon, az első gumin van fehér csík, a hátsón nincs, fekete kormányrész, barna nyereg, ezüst nyeregcső. Montis szempontból számomra az a stucni hátborzongató látvány Ami tetszik benne az a hátsó háromszög ívelése.
Ha demonstrációs darab és bele fér a keretbe akkor jobb alkatrészek kellenének rá (villa, nyeregcső, hajtás stb.), és mivel demo le a fölösleggel (prizmák, sárvédők). Egy szett szingós gumi (krémfehér oldalfal fekete futófelület) nagyon megdobná, de csak ha a többi is stimmel, ha nem engedi meg a keret akkor talán valami ilyesmi. Ránézésre monti akar lenni (váz geo, vastag gumik, tárcsafék), ehhez egy lapos/fordított stucni illik stb.
Az még érdekelne hogy mit ért az alatt hogy a küllős tagok képesek rugózni, bringás zsargonban csak az agy és a felni között van küllő, az meg nem jó ha rugóznak Az is kicsit szerencsétlenül van megfogalmazva hogy "az egész váz nagyon merev, de mégis rugalmas". Talán egy "helyenként", vagy "ahol számít"-tal megtoldva kevésbé ellentmondásos.
- urhegyi kedveli ezt
#628
Írta 2014. augusztus 25. - 22:24

köszi
Kérlek írjátok meg a véleményt bármilyen is az...
Forditva rajzoltad a vesszőt..:-)
#629
Írta 2014. augusztus 25. - 11:33

Nekem más ugrik be, de friss reget nem bántunk meg vele...
Specialized íj.
- Kisherceg kedveli ezt
#630
Írta 2014. augusztus 25. - 05:56

#631
Írta 2014. augusztus 24. - 23:36

Az első ami beugrik,a "minek".
arpi07 módosította - 2014. augusztus 24. - 23:36
#632
Írta 2014. augusztus 24. - 23:16

A kerékpárt Grózer Csaba A híres íjkészítő készítette. A váz természetes anyagokból készült,hasonló a saját fejlesztésű biokompozit anyagokhoz amiket az íjainál is használ..
Mit gondoltok róla? naturcomposit.com
Ezt írja:
A kerékpárok előállításánál nem a szokványos utat választottuk, azaz nem csövekből építjük fel a kerékpárvázat.
A kerékpárváz különböző anyagok egymásra laminálásával készül, az anyagok belül üregesek, kívül esetenként áttörtek, a megfelelő súly elérése érdekében. Mivel a vázban nagy szilárdságú szálerősítés is van, az egész váz nagyon merev, de mégis rugalmas. Emiatt el lehetett hagyni a hátsó és akár az első teleszkópokat, mert a kerékpárváz első és hátsó része erős laprugóként viselkedik.
A kerékpárok további érdekessége a vázon kívül a kerék technikai megoldása, mivel a küllős tagok is képesek rugóként viselkedni.
#633
Írta 2014. május 30. - 22:13

na mondtam én jön idén a villanyos xtr. -nyertem is 3 tábla csokit
http://www.bikeradar...in-bikes-41184/
-persze nem kellett hozzá különösebben nagy váteszi tehetség-
Bikertigger módosította - 2014. május 30. - 22:16
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#634
Írta 2014. április 24. - 22:40

Servo Wave-szerű mechanika a Sram-nál?!Vagy ez volt eddig is?Kellene már nekem is valami újabb fék!
#635
Írta 2014. április 21. - 12:47

#636
Írta 2014. április 18. - 01:41

#637
Írta 2014. április 17. - 23:34

#638
Írta 2014. április 17. - 02:07

Shimano XTR groupset 2014. 1/2/3x11, 650b/29" carbon felnik, "sideswing" első váltó.
#639
Írta 2014. március 30. - 16:28

RAUH-Welt
B E G R I F F