rocsipeti said
papiron, amúgy 1676gupsz, akkor rosszul tudtam. aszittem, hogy az a karbonos reba olyan másfél kiló...
a dh villák súlyát jobban tudom:)
rocsipeti said
papiron, amúgy 1676gupsz, akkor rosszul tudtam. aszittem, hogy az a karbonos reba olyan másfél kiló...
a dh villák súlyát jobban tudom:)
rocsipeti said
ja egy majd negyed kilóval könnyített reba -na persz ha az az 1450g úgy igaz mint a reba súlyok akkor csak 150 grammalitt van bõvebben a sidrõl:
1450g, 32es becsúszó. akkor a reba és a sid majdnem ugyanazt tudja?
ja, és van ott egy 8 kilós cannondale scalpel....
http://www.cyclingne...lts/eurobike072
koca said
Papíron már a 2006-os széria is jó súlyban volt... Mindenesetre érdekes tekerenytû jutott a TPC-sekre, nem cicomázták túl. Na meg átkerült a bal szár tetejérõl az aljára a szelep, úgyhogy eléggé belenyúlhattak.azt hiszem ez a link még nem volt:
Manitou R7 '08: http://www.light-bik...13/manitou-2008
:scared: baromi jo sulyadatok (sztem)
koca said
offmeg azért az milyen is lenne ha már 2007 öszére kész lenne a 2009 es termék
addig kiadják azokat amik már rég kész vannak és a mérnökök elmennek 2 év szabira
![]()
A sebesség mindent megold.
MJani01 said
hát azt irják ott a falon hogy 08 februjárLehet ez a 09es sid lesz, mert általában már elözõ év õsszel lehet kapni az adott évi rs telókat.
A sebesség mindent megold.
enté said
Kész van az új SID
http://www.light-bik...eil-1#more-1673
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A sebesség mindent megold.