München biciklis autópályát épít.
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#561
Írta 2015. augusztus 01. - 17:03
#562
Írta 2015. július 20. - 11:49
Tig, nem felejtettél el valamit?
ja mostanában nem sűrűn nézegettem feléjük.
útóbbi években nem gyártottak számomra értelmezhető biciklit, de ez az új hei hei felfüggesztés rendszer egész ígéretesnek látszik.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#564
Írta 2015. június 26. - 21:14
asszem amúgy belemegy a 29er vázba is.
Ha veszel hozzávaló villát (110 m tengely), mert a fatty-nak el kell férnie széltében is
Tekergek módosította - 2015. június 26. - 21:14
#565
Írta 2015. június 26. - 14:17
Nem hogy örülnétek, hogy részesei, tanúi lehettek a gyártók folyamatos útkeresésének!
Gyönyörű időszak, meg kell hagyni! Milyen unalmas lesz pár év múlva, mikor már csak a 28.3-as kerékméret lesz az egyetlen, amit megvehetünk, arra meg csak és kizárólag biokertészetben nevelt fából sajtolt rózsaszínű gumiból készült szingó megy 17bár nyomáson.
- Sandman és Vejne kedveli ezt
#566
Írta 2015. június 26. - 12:33
#568
Írta 2015. június 26. - 10:44
na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Hozza magával a 148-as hátsó tengelyt.
#569
Írta 2015. június 26. - 10:36
na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#570
Írta 2015. június 10. - 12:46
#571
Írta 2015. május 09. - 22:05
Nem az a fontos, hogy hogyan csűrjük-csavarjuk a jogot, hanem az, hogy mi van akkor, ha az autósnak van igaza?!
Benkó Barbara első beszámolójában még egészen másként hangzott el ez a történet...
#572
Írta 2015. május 09. - 18:30
Aki tanult jogot azt pontosan tudja hogy sem sokat ér a szakértői vélemény. Barbi is fogad egyet, aki bebizonyítja, hogy letörött volna a fékkar a kormánnyal együtt.
A sebesség mindent megold.
#573
Írta 2015. május 09. - 13:59
Inkább hírek.
És no comment.
http://hvg.hu/cegaut..._a_10esen_senki
Sajnálom, remélem gyorsan rendbe jön!... Jobbulást, Barbi!
http://www.origo.hu/...-biciklist.html
#574
Írta 2015. május 03. - 06:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#575
Írta 2015. április 26. - 22:24
Újdonságok:MTBR-en van egy topik,a 650B kereket fogadó 26-os bringákról.
2008-as........
- zeezoltano kedveli ezt
#576
Írta 2015. április 24. - 08:50
marzó leállásról:
tekintve, hogy épp egy 55 rc3 evo ti-t használok és egy 350cr-t tervezek vásárolni, e hír megnyugtató: "...he confirmed that the bicycle division is in excellent health..."
#577
Írta 2015. április 23. - 17:42
#578
Írta 2015. április 22. - 18:07
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Hát nekem 39/26-os tányér van 11-36 sorral néha jól jönne a 40 hátul, Salzra nem is mertem/bírtam volna bevállalni, ott 38/24-es hajtóművet tettem be.
- zeezoltano kedveli ezt
#579
Írta 2015. április 22. - 14:48
Nem a kéttányéros hm ellen vagyok, most is azt használok, teljesen rendben van.
De 14 fognál is jelentős az átfedés a két tányér között, ha ezeket még közelebb hozzuk, hááát...
Csináltam egy egyszerű táblázatot a 2x10 - 2x11 áttételeit bemutatandó. Jól látszik, hogy nagyobb átfogást nem kapunk, de cserébe lesz egy bonyolultabb rendszerünk több "felesleges" fokozattal. Nem kell, nem jön be!
Úgy még esetleg rendben lenne, ha elöl maradna a 14 fog távolság, s a fokozatokat jobban elosztanák, nem lenne fent az a hatalmas ugrás.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
#580
Írta 2015. április 22. - 14:10
Nézd meg milyen áttételekkel jársz most, hasonlítsd össze, aztán döntés.
SZERINTEM átlag montisnak nem lesz ok.
Nekem speciel a 2t sem tetszik, teljesen felesleges volt közelebb hozni egymáshoz a hajtómű tányérok fogszámát. Marad a "régi", hibátlan rendszer, amíg lehet.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Bikertigger módosította - 2015. április 22. - 14:15
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való