http://www.pinkbike.com/photo/2192063/
nem is tudtam h a DT-nek van karbon felnije
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#4961
Írta 2008. június 27. - 19:07

#4962
Írta 2008. június 27. - 13:20

Deemax és SLR Disc 2009
http://www.bikeradar...OURCE=BRGENNEWS
Nekem meg a Deemax tetszik nagyon.
Lehet mégsem Hope-DT-Mavic823 lesz a következõ kerekem.
Még árban sem tûnik vészesnek.
#4963
Írta 2008. június 27. - 13:17

Deemax és SLR Disc 2009
http://www.bikeradar...OURCE=BRGENNEWS
azert az a sárga cipõ elég pimpes, bevállalnék egyet

#4964
Írta 2008. június 27. - 10:13

#4965
Írta 2008. június 26. - 22:59

Fehér gumi
http://picasaweb.goo...361188598589698
http://picasaweb.goo...361255154134370
Sram sor
http://picasaweb.goo...353168841707826
http://picasaweb.goo...353414029066146
http://picasaweb.goo...361188598589698
http://picasaweb.goo...361255154134370
Sram sor
http://picasaweb.goo...353168841707826
http://picasaweb.goo...353414029066146
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4966
Írta 2008. június 26. - 21:44

Most látom az új Saint váltó nem tengelyre rakós,a fék szimpatikus.
Krbonküllõs CrossMaxx-ot már vártam h. kihozza a Mavic,sztem. jobb lehet mint a kardküllõs mostani Xmaxx,sztem. már mindenki tudja a karbonküllõ elvi elõnyeit.
Krbonküllõs CrossMaxx-ot már vártam h. kihozza a Mavic,sztem. jobb lehet mint a kardküllõs mostani Xmaxx,sztem. már mindenki tudja a karbonküllõ elvi elõnyeit.
www.sintesibikes.com
#4967
Írta 2008. június 26. - 19:51

néhány újdonság:
http://www.cyclingne...es/mtbworlds208
közte a sztori, hogy a speci nem is akarta engeni sausert az új géppel, hátha vmi baj történik.
meg van karbonküllõs crossmax. biztos ez is olyan, hogy ráülsz, azt rotty:)
http://www.cyclingne...es/mtbworlds208
közte a sztori, hogy a speci nem is akarta engeni sausert az új géppel, hátha vmi baj történik.
meg van karbonküllõs crossmax. biztos ez is olyan, hogy ráülsz, azt rotty:)
#4968
Írta 2008. június 26. - 19:05

A Paripa (Magellan Serpens): Blau - http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3077
#4969
Írta 2008. június 26. - 17:59

Saint 2009 részletes:
http://dev.nsmb.com/...t-reborn-part-1
http://dev.nsmb.com/...-reborn-part-ii
http://www.sicklines...-shimano-saint/
Szívesen megismerkednék az új kerék részleteivel, de szinte semmi info sincs róla, azon kívül, hogy DT felni/küllõ van az új agy mellett.
GT 2009 Lineup: http://bikemag.com/n...p-from-livigno/
http://dev.nsmb.com/...t-reborn-part-1
http://dev.nsmb.com/...-reborn-part-ii
http://www.sicklines...-shimano-saint/
Szívesen megismerkednék az új kerék részleteivel, de szinte semmi info sincs róla, azon kívül, hogy DT felni/küllõ van az új agy mellett.
GT 2009 Lineup: http://bikemag.com/n...p-from-livigno/
#4970
Írta 2008. június 26. - 00:11

Ha a lengõkaron van a mono, akkor a lánc nem rángatja a hajtómûvet, viszont nem a váz valójában nem össztelós, elég csak kiállni a nyeregbõl 
I-drivenál elvileg kb. állandó mégis a plusz kis himbának és a rögzítõnek köszönhetõen a mono-nyereg és a mono-agy távolság, mint a monoblokk körüli forgáspontoknál. Elvileg. Az általam próbált régi Idrive legalábbis egyáltalán nem volt meggyõzõ.

I-drivenál elvileg kb. állandó mégis a plusz kis himbának és a rögzítõnek köszönhetõen a mono-nyereg és a mono-agy távolság, mint a monoblokk körüli forgáspontoknál. Elvileg. Az általam próbált régi Idrive legalábbis egyáltalán nem volt meggyõzõ.
#4971
Írta 2008. június 25. - 23:24

szerintemse olyan szép, de az összhang meg a szinek nagyon ott van, meghogy nincsenek hegesztések. Az I-Drive mire szolgál?
#4972
Írta 2008. június 25. - 23:17

GT nagyon ott van, szerintem nagyon jó a formája is, meg a designja is. Egyébként õk csináltak nemrég karbon bmx vázat, kimondottan verseny célra.
GT-nek meg azért gondolom van annyi mérnök szakembere, tudása, hogy tudják mit csinálnak.
GT-nek meg azért gondolom van annyi mérnök szakembere, tudása, hogy tudják mit csinálnak.
#4973
Írta 2008. június 25. - 22:50

a forma nem szép, de a színek, a festés sztem csodálatosak
vetekszik a Scottok igényességével - a GT nem csak BMXet tud csinálni ezek szerint
végre vki nem halálfejes-barnakockás-tetováláshoz hasonló dizájnnal akar kitûnni
de az idriveról azóta sem gyõzött meg senki
vetekszik a Scottok igényességével - a GT nem csak BMXet tud csinálni ezek szerint

végre vki nem halálfejes-barnakockás-tetováláshoz hasonló dizájnnal akar kitûnni
de az idriveról azóta sem gyõzött meg senki

#4974
Írta 2008. június 25. - 22:38

olvassatok má:
"The engineers have gone so far in their testing of the fury frame they have even, albeit not so scientifically, banged on it to failure with a ball peen hammer—and it did not fail quickly. This frame was designed to be tough, the engineers assured us that rock impacts should not be an issue."
én meg horpadt alu vázzal sem bringáznék.
"The engineers have gone so far in their testing of the fury frame they have even, albeit not so scientifically, banged on it to failure with a ball peen hammer—and it did not fail quickly. This frame was designed to be tough, the engineers assured us that rock impacts should not be an issue."
én meg horpadt alu vázzal sem bringáznék.
#4975
Írta 2008. június 25. - 22:29

nekem semmi bajom a mûanyaggal, de ettõl független pl egy erõsebb odacsapás , felcsapodó kõ azért a karbonvázat hamarabb fogja megölni mint az alut, ami ott horpadás max, a szenesnél lehet olyan felületi sérülés amitõl reszeltek a váznak. de felesleges vita, úgysem lesz tömegtermék. mellesleg tényleg ocsmány.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4976
Írta 2008. június 25. - 22:29

elsö ránézésre sztem is szép ez a GT 
baromi nagy a fejcsöszöge..
mondjuk arra kiváncsi lennék hogy a váztól különálló monoház mennyire merev.
de biztos jól megoldották.

baromi nagy a fejcsöszöge..
mondjuk arra kiváncsi lennék hogy a váztól különálló monoház mennyire merev.
de biztos jól megoldották.
#4977
Írta 2008. június 25. - 22:25

Látszik, hogy legalább azt a minimál kommentet ami a cikk mellett van tüzetesen elolvastad, mielõtt kiforrott vélemenyédet kinyilvánítottad.
Szóval gyengébbek kedvéért:
A GT "új" úton haladva nem a könnyû súly érdekében építette teljesen szénszálerõsítésû kompozitból a vázat, hanem mert ugyanolyan súly mellett sokkal - lsd rocsipeti idézet - erõsebb építhetõ belõle.
Szóval gyengébbek kedvéért:
A GT "új" úton haladva nem a könnyû súly érdekében építette teljesen szénszálerõsítésû kompozitból a vázat, hanem mert ugyanolyan súly mellett sokkal - lsd rocsipeti idézet - erõsebb építhetõ belõle.
#4978
Írta 2008. június 25. - 22:13

bölcs vélemény...
valszeg minden teszt nélkül csináltak egy ilyen vázat.
ha ráesik valamire, akkor szvsz könnyebben törik, mint egy aluváz. de pl rs reba wc válla is szépen eltörött (asszem daverider haverjának).
amúgy nem azt mondom, hogy nem jó, de csak akkor kellene ilyen, ha tudom, hogy ha baja van, a szponzor alám rakja a következõt. saját pénzen még xc-re se vennék karbonvázat.
#4979
Írta 2008. június 25. - 22:06

bölcs vélemény...
valszeg minden teszt nélkül csináltak egy ilyen vázat.
"carbon fiber has a strength-to-weight ratio over ten times that of aluminum"
a forma1 autók is törnek, mint a ropi. meg a repülõk.
valszeg minden teszt nélkül csináltak egy ilyen vázat.
"carbon fiber has a strength-to-weight ratio over ten times that of aluminum"
a forma1 autók is törnek, mint a ropi. meg a repülõk.
#4980
Írta 2008. június 25. - 21:49
