Az RFX, Spot, Sultan, Flux esetében a hátsó háromszög és a linkplate azonos, csak méretkülönbségeik vannak az eltérõ hátsó út miatt. Az elsõ háromszög pedig a Spot, Sultan és Flux esetében azonos, és szintén csak méreti különbségek vannak. Az RFX jövõre két modell szerepét tölti be (RFX és a megszûnõ Highline), így már jó ideje vártuk és tudtuk, hogy újra lesz tervezve, de azért én nem erre számítottam.
A hasonlóság a MKIII IH-val valóban szembetûnõ, de valószínû, hogy a felfüggesztési rendszer és a rugóstag klasszikus turneres elhelyezése behatárolja a választható megoldásokat, és Dave Turner inkább ezt választotta, szemben a 6Point/7Point/Sunday modelleknél használttal. Az Ibis és a Pivot esetében (mint szintén DW-Linket alkalmazók), vagy az IH Azure modelljénél a felsõcsövön lévõ rugóstag elhelyezés miatt megmaradhatott a klasszikus hátsó háromszög design.
Véleményem szerint az új DHR sikerült a legjobban, nyolc év után teljesen megváltozott és vadonat új gép született. Mivel eddig csak rajzokat láttunk, végleges modellekrõl az Interbike kiállításig pedig valószínûleg nem várhatók további fotók, legyünk türelemmel. Utána már kicsit okosabbak leszünk.
[ATTACH]542[/ATTACH] [ATTACH]545[/ATTACH] [ATTACH]543[/ATTACH] [ATTACH]544[/ATTACH]
Interjú a változásról és a közös munkáról Dave Weagle-el, a DW-Link "atyjával":
http://www.dropmachi...-link-a459.html