
ami szivenütött, az az elektromos dura ace.
lehet, hogy nyikorgó hangot ad az elsõváltó, lehet, hogy lemerül az elem 1000km után, lehet, hogy nehéz, meg lehet fikázni ezer módon. de ha egyszer kipróbálod a fékváltókart és a váltást ugy am-blokk, akkor rájössz, hogy ez TÖKÉLETES. simán azt hittem lehugyuzom a bokám.
a speciket már áprilisban láttam, igy ott újdonság nem volt.
ami még tetszett, az:
a bontrager cipõkben levõ talpbetét
a sidi cipõk cserélhetõ talpmintája meg az achilles szorító funkció
a 2stage vázban levõ manitou rigóstag
a transalpes váz
és a look "Z" karbon hajtókarja. (egyszerû mint a lejtõ, és k*rva jó)
a szétszedhetõ mûanyag pedál 200 gramos súlyával
illetve sok idõt töltöttem a taiwani részlegben. újra divatba jön a mindenféle elox szín, az astro egyre komolyabban nyomja de vannak még más taiwani vázgyártók is, akik érdekes koncepciókkal állnak elõ.
a fixie inc.
és számomra a kiállítás legszebb kerékpárja, a scott genius limited.
ami nem tetszett:
bármit el lehet adni, amire rá van irva, hogy pinarello/de rosa/cinelli/capmpagnolo vagy bármi, ami olasz. legjobb példa: pinarello prince, vagy a dedacciai carbon váz. LOL
a fehér erõltetése. kicsit túlzásba vitték páran (töbek közt a cube is!!)
a nagyok (merida, giant, kona, trek) meg a kisebb németek gyakorlatilag semmi újat nem csináltak. SEMMIT. apróbb módosítások nem számítanak.