Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4221
Írta 2008. december 02. - 00:09
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4222
Írta 2008. december 01. - 23:29
#4223
Írta 2008. november 28. - 19:37
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4224
Írta 2008. november 28. - 13:00
Olasz autó is inkább szerelem, mint praktikus használat.
Ride everywhere.
.
#4225
Írta 2008. november 27. - 16:20
Szempontok... ha boltom lesz nem rendelek ilyet, és nem adom el..
most nem azért, de ha te ilyen maradi vagy akkor inkább meg se nyisd azt a boltot mert a kutya se fog oda járni.
#4226
Írta 2008. november 27. - 16:14
Jó a menedzsmentJól helyezkedik az nem vitás.
Ha Hill a VBt bukta esés miatt, akkor õ a schladmingi futamot...Egyébként szerintem annak ellenére h nem a legjobb nagyon stílusosan bringázik
#4227
Írta 2008. november 27. - 13:13
Nem mindig szerelõbarát a fejlesztés, de nem is ez a fõ szempont. Különben ki venne pl olasz autót, motort?
#4228
Írta 2008. november 27. - 13:12
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4229
Írta 2008. november 27. - 13:03
Az a "Semmi sem kerül" meg azért nem olyan biztos:
Példa:
Szerelõ vagy egy boltban, Légteleníteni kell egy nem ilyen karos féket:
Fékkar fel 10 másodperc, légtelenítés most lényegtelen, jobb esetben 10 perc fékkar vissza 10 másodperc kész.
Ilyen fékkar:
Markolat leszed, ami ha nem csavaros, ~5 perc (van akinek több mert nem ismeri a tûs fecskendõs dolgot) fékkar leszed, keresni egy helyet ahova rakod ...ha van, ami elsõre nem biztos, bilincses konzol??? ...mindegy mondjuk 1 perc Légtelenítés mint az elõbb.
Fékkar vissza, markolat vissza. Ugye ha nem csavaros, esetleg divatos ergonómikus forma akkor ezt beállítani, plussz a belefújt hajlakk száradási ideje fél óra minimum.
És ha egy nap 10-en jönnek ugyanezzel be, jelentõs idõveszteség.
Ha Pl. a centerlock a könnyû/gyors szerelhetõség miatt van, akkor a fékkarfedél miért nem megy felülre? Attól még lehet designos, meg lehet a fékkarba... (ala new símanó)
Szempontok... ha boltom lesz nem rendelek ilyet, és nem adom el..
Ride everywhere.
.
#4230
Írta 2008. november 27. - 10:08
A shimano már 2 éve ezt használha, igaz máshol van a fékkarfedél.
Mi a fura ebben a fékkarban? (azt leszámítva, hogy végre nincs az a nagy bumszli olajtartály minden fékkaron mostanság, mint a régieken voltak.
Helyes irány!
#4231
Írta 2008. november 27. - 09:57
és azért csinálja minden gyártó így a fékét mostanság, mert rájöttek, hogy a motorokon rég így van. és most ezzel a mondattal megint el lehet adni az új szetteket. de az is tény, hogy így nagyobb erõkart lehet csinálni, kérdés, hogy kellett-e.
#4232
Írta 2008. november 26. - 23:30
http://weightweenies.starbike.com/forum/download.php?id=28101
http://www.google.co...BcdxR6kkxIWrkFQ
És ezt hogy légteleníted? Fekteted a gépet? Vagy le kell szedni, és póznára rakni?
A designprogram szerintem letörölte a funkcióprogramot a tervezõ gépén...
Ride everywhere.
.
#4233
Írta 2008. november 26. - 22:38
Igen, de az Orange után õ is Hondás lett. Matti és Greg mellett. Jól helyezkedik az nem vitás. Nem csoda, hogy egyre komolyabban kell vele számolni.
Na ezt nem is tudtam h Hondás is volt:O
Egyébként szerintem annak ellenére h nem a legjobb nagyon stílusosan bringázik
#4234
Írta 2008. november 26. - 22:23
#4235
Írta 2008. november 26. - 22:07
ez a Brendan gyerek nem Hondaval ment amig volt olyan?
Elõtte Orange-s volt(különös ismertetõjele h nagyon bambaa a feje:D).
Hondas aki nagy az Matti Lehikoinen meg Greg Minnaar volt.
#4236
Írta 2008. november 26. - 19:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4237
Írta 2008. november 26. - 13:55
#4238
Írta 2008. november 26. - 13:08
Steve Smith a Cove-tól az Evil Bikes-hoz igazolt, így Vanderham-el ketten jó kis csapatot fognak alkotni jövõre.
#4239
Írta 2008. november 23. - 17:54
egyszerû indok: több hely marad a kormányon.
Így már értem.
A magam részérõl maradok a széles kormánynál
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4240
Írta 2008. november 23. - 17:49
bonyolult és nem bizonyítható indok: jobb moduláció mert afékkar húzásával azonos irányba mozog a dugattyú. (illetve páran több erõt is belehazudnak)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






