Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#3321
Írta 2009. június 16. - 12:17

Megújult a Manitou honlapja - igencsak ideje volt már.
RM Flatline Pro 2009 - http://www.pinkbike....eview-2009.html
Race Face Atlas FR kormány 2009 - http://www.pinkbike....-bars-2009.html
Iron Horse SSO Project - http://www.sicklines...iron-horse-sso/
RM Flatline Pro 2009 - http://www.pinkbike....eview-2009.html
Race Face Atlas FR kormány 2009 - http://www.pinkbike....-bars-2009.html
Iron Horse SSO Project - http://www.sicklines...iron-horse-sso/
#3322
Írta 2009. június 16. - 10:13

'10 Boxxer in action:
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3323
Írta 2009. június 16. - 10:11

Ma teszteltem ezt a gépet városi, és aglomerációs viszonylatban. Bár nem jövõ évi, hanem idei, de talán érdekes.

www.gocycle.com
Jó kis darab, és nem kicsit feltûnõ
Az agymotor durván gyorsít. Bár vannak gyerekbetegségei is.

www.gocycle.com
Jó kis darab, és nem kicsit feltûnõ

#3324
Írta 2009. június 13. - 10:27

Hali!
Nekem a Marin ragadta meg a fantáziám leginkább. Úgy tûnik a díjnyertes QuadraLink -ha jól írom- felfüggesztési rendszer megjelent dh-ban is. Szaktudásnak híján vagyok, de a tengelytáv elég kicsinek tûnik ennek köszönhetõen.
A Jamis letisztult, de sótlan.
Az Intense meg hidegen hagy.
Üdv: forob
Nekem a Marin ragadta meg a fantáziám leginkább. Úgy tûnik a díjnyertes QuadraLink -ha jól írom- felfüggesztési rendszer megjelent dh-ban is. Szaktudásnak híján vagyok, de a tengelytáv elég kicsinek tûnik ennek köszönhetõen.
A Jamis letisztult, de sótlan.
Az Intense meg hidegen hagy.
Üdv: forob
#3325
Írta 2009. június 12. - 21:12

a marin engem is valami mezogazdasagi betakaritogepre emlekeztet. kivancsi vagyok milyen sulyban van.
#3326
Írta 2009. június 12. - 20:31

a Jamis csunyacska, a Marin otromba, de az Intense az jo. igaz zoldben szebb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3327
Írta 2009. június 12. - 20:06

DH kedvelõk csemegézhetnek:
Jamis: http://www.asilverto...cles.php?id=271
Marin: http://www.bikemagic...le/mps/uan/7068
Intense: http://www.mbaction....434CE7531B3A114
Jamis: http://www.asilverto...cles.php?id=271
Marin: http://www.bikemagic...le/mps/uan/7068
Intense: http://www.mbaction....434CE7531B3A114
#3328
Írta 2009. június 10. - 15:05

Na ez nem jellemzõ Morewoodékra! Az a gép nagyon meg van építve!
( A középrész még mindig bitang erõsnek tûnik nekem, de ezt majd a használat bizonyítja.)
Teccik!
( A középrész még mindig bitang erõsnek tûnik nekem, de ezt majd a használat bizonyítja.)
Teccik!

#3329
Írta 2009. június 10. - 14:49

Commencal 2010: http://www.commencal...s/spy_shots.htm
Valami mocorog Morewoodéknál:) http://www.velovert....ood_pour_le_XC_
Valami mocorog Morewoodéknál:) http://www.velovert....ood_pour_le_XC_
#3330
Írta 2009. június 06. - 20:25

#3331
Írta 2009. június 06. - 15:54

#3332
Írta 2009. június 04. - 16:33

#3333
Írta 2009. május 31. - 02:16

amikor a 9 jott ki ugyanezt mondtak. meg gondolom amikor a 8 akkor is. szoval...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3334
Írta 2009. május 30. - 06:24

a 11 fogaskerék az ilyen faroknövelõ? feleslegesnek érzem! mondjuk már a 10 is felesleges volt...
uj campagnolo alkatreszcsalad nemtom volt-e mar
Athena 11s
belepo szintu szett, hogy ne csak chorus es felfele kelljen nezelodnod ha 11sebesseget szeretnel.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3335
Írta 2009. május 30. - 00:20

uj campagnolo alkatreszcsalad nemtom volt-e mar
Athena 11s
belepo szintu szett, hogy ne csak chorus es felfele kelljen nezelodnod ha 11sebesseget szeretnel.
Athena 11s
belepo szintu szett, hogy ne csak chorus es felfele kelljen nezelodnod ha 11sebesseget szeretnel.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3336
Írta 2009. május 28. - 23:42

es mar az X.o is dragabb volt mint az XTR. es nem volt jobb, csak vannak emberek akiknek jobban bejon. de kb fele-fele. ha meg az OEM-et nezzuk akkor meg fele se.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3337
Írta 2009. május 28. - 21:55

#3338
Írta 2009. május 28. - 21:50

#3339
Írta 2009. május 28. - 21:47

részletes sram XX súlyadatok.
többek között az összes elérhetõ hajtókar áttétel adata benne van
http://www.light-bik...10fach-furs-mtb
42/28 --> 754 Gramm :clap:
többek között az összes elérhetõ hajtókar áttétel adata benne van

http://www.light-bik...10fach-furs-mtb
42/28 --> 754 Gramm :clap:
#3340
Írta 2009. május 28. - 12:16

Megújult a Transition AM gépe: http://www.transitio....com/Covert.cfm
és frissítették a hölgyeknek tervezett Syren-t is: http://www.transitio...s.com/Syren.cfm
és frissítették a hölgyeknek tervezett Syren-t is: http://www.transitio...s.com/Syren.cfm