Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1181
Posted 2011. April 18. - 20:23
#1182
Posted 2011. April 18. - 20:05
Én speciel nem szeretném töltögetni a váltómat az biztos... Ezért is van x9 a gépen. Egy évben egyszer cserélek bovdent hogy könnyebben váltsak aztán kész. Többet nem szeretnék szereléssel foglalkozni. Nehogy már arról szóljon egy közös bicózás is hogy 'van valakinek DA töltõje?' persze lehet par év múlva ez természetes lesz mert mindenkivel megvetetik...
A bringáimra én se tennék ilyet, de el tudok képzelni olyan könyöklõs outit, ahol már elég elõnyt jelent, h akár a könyöklõn, akár a hagyományos váltókarnál, akár a kormánybefogásnál is tudsz váltani, ha épp olyanod van. De kb. ez is for tech-geeks, vagy hogy írta Rob.
#1183
Posted 2011. April 18. - 19:52
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1184
Posted 2011. April 18. - 19:51
#1185
Posted 2011. April 18. - 19:39
#1186
Posted 2011. April 18. - 19:07
#1187
Posted 2011. April 18. - 18:54
ahogy öcsém is irta, egy feltöltött dura ace több, mint 1000db váltást bir el. mikor váltasz te ennyit?azért abban nem lennék biztos,h az elektromosság a jó út. egy egész napos tekeréshez bazi nagy aksi kéne.
kiállításon 4 nap alatt folyamatosan nyomkodták az emberek vadul a kiállított szettet, és a végét még mindig birta.
a töltés pedig 20 perc alatt 80%-ra megy fel, megiszol egy kávét és közben feltölt az akksi.
az egyetlen hátránya perpill, hogy drága.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1188
Posted 2011. April 18. - 15:40
Biztos? Mert a fizika szerint biztos befolyásolja. A rugó mindenképpen vesz el tõled energiát. Persze ez lehet annyira minimális, hogy nem érezhetõ csak mérhetõ.
tutira érezhetõ, ha a váltásban nem is, hajtásban biztosan. én a középkanalas váltóknál is érzem, hogy nagyobb ellenállást okoz a hajtásnál, mint a hosszú.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1189
Posted 2011. April 18. - 14:26
azért abban nem lennék biztos,h az elektromosság a jó út. egy egész napos tekeréshez bazi nagy aksi kéne.
tobb ezer valtast bir egy toltessel az elektromos DA.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1190
Posted 2011. April 18. - 13:57
a váltás minõségét egyáltalán nem befolyásolja.
Biztos? Mert a fizika szerint biztos befolyásolja. A rugó mindenképpen vesz el tõled energiát. Persze ez lehet annyira minimális, hogy nem érezhetõ csak mérhetõ.
A sebesség mindent megold.
#1191
Posted 2011. April 18. - 13:53
volt róla szó, nem merevíti ki, csak elõfeszíti a rugót, nem csapkod a lánc annyira....
Rob magyarázta is valamelyik topikban...
köszi, így értem. a videó alapján azt hittem, nem mozog a kanál. csodálkoztam, hogy ezt most így hogy.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1192
Posted 2011. April 18. - 13:38
#1193
Posted 2011. April 18. - 12:47
vicces. árát nézted? ja hogy 1700 euró? mennyi egy komplett xtr szett? fele?Megvan az áttörés váltás rendszer/mechanika terén,erre várt sok sok bringás!!!!!
SCHALTUNG - ACROS
Acros A-GE hidraulikus váltórendszer,minden típussal kompatibilis(8-9-10)
És mûködik!!
YouTube - Acros a-ge
Könnyebb súlyban még az XTR és a Sram XX szettnél is!
Kíváncsi vagyok mennyiért veszi meg a szabadalmat vmelyik óriás,és mikor milyen névvel/köntösben fog megjelenni......
és ez az elsõ elõnye, hogy "mûködik"? az alivio is mûködik, töredék áron... érted.
elõnyt nem tudok mondani azon kivül, hogy szép.
ha a láncváltás jövõjét nézzük, az az elektromos irányába mutat. nem véletlenül fejleszt abban az irányban mindenki. ha ebben lenne potenciál, már 5 éve megvettél volna a fejlesztõ 5rot cégtõl, és nem várnak vele éveket, hogy az acros "újrafeltalálja" azaz megvegye a licencet... szóval ez csak a sz*rnak egy pofon. de tech geek-eknek kötelezõ.
nem csapod a lánc - nem ugrik le az elsõ lánctányérról, nem veri a lánc a vázat.valaki megtenné, hogy elmondja nekem, ebben mi a poén? minek kimerevíteni a kanalat?
a váltás minõségét egyáltalán nem befolyásolja.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1194
Posted 2011. April 18. - 12:39
#1195
Posted 2011. April 17. - 20:57
Engem emlékeztet valamire.
a stucni pl kifejeztten egy darab 32-es mûanyag lefolyócsõ könyökre.
cb meg végre rájõtt hogy nem kell palló vastagságúnak lenni egy taposó pedálnak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1196
Posted 2011. April 17. - 18:20
Na, ez a ronda:
BikeRumor.com » Spy Shot! Cannondale 29er Scalpel Full Suspension Mountain Bike » Bike Rumor
Engem emlékeztet valamire.
A sebesség mindent megold.
#1197
Posted 2011. April 17. - 10:48
Crankbrothers' DH Pedals and Redesigned Wheels - Sea Otter day 3 - Pinkbike.com
ez az ezüst x.0 szett is szexi
http://www.pinkbike....tiv-silver.html
#1198
Posted 2011. April 17. - 10:32
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!