Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9170 hozzászólás a témában

#1161
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
senki nem monta hogy ez egy grammos váz

arra ott a mûanyag

a szkandi konám is 1400g körül volt

a scott gyártatott vmikor 1100 g körüli egyszezonos szkandium vázakat
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1162
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
most nem azért, de ez csak nekem nem tûnik olyan hûdejó súlyúnak?

Merida Matts Scandium Special Edition XO váz 2011 ? kiemelt, váz ? Bikemag

#1163
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
Tesztelik a drótnélküli Shimano DI2 váltórendszert (Le Shimano Di2 Sans Fil En Phase de Test - Newsbikes.com), megjegyzem, ezt a Mavic már 13-14 éve tudta (ld stevan11 Mavic Mektronic). Olaszul nem olvasok, de aki igen: Cyclinside.com - Shimano Dura Ace Di2 Wireless, potrebbe essere il futuro.
Stellaz maximájával értek egyet, az egésznek, a drótosoknak sem (még a Campagnolóénak sem :) ) - nincs különösebb értelme. Nem, ez nem a mamut és a kõbalta esete, hanem inkább olyan, mint a lift az elsõ emeletre - pár betegnek hasznos, egészségesnek káros.

#1164
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Viszont elég csúnyácska. Oké, hogy kellenek a színek meg minden, de ez már szerintem egy picit túlzó. :) Persze lehet, hogy van amiben jól néznének ki.

#1165
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

Miért szereti a Marzó ennyire a króm bevonatot?Tartós lehet ez?Amúgy biztos szépen mozog!


Plusz sokkal kevésbé sérülékeny mint a többi

#1166
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Elvileg annak az egyik legkissebb a súrlódási együtthatója....bár nem tudom hogy ez most valami extralite krómozott acél, vagy valami alura lett mókolva ilyen fényes bevonat.....régi SID wc-n volt ilyen Slippery Silver nevezetû bevonat.

de van ilyenjük is...

Feltöltött kép
Feltöltött kép

#1167
Louis

Louis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 802 hozzászólás
Miért szereti a Marzó ennyire a króm bevonatot?Tartós lehet ez?Amúgy biztos szépen mozog!Nekem legegyszerûbb nemtommikori Monarch-om van.A Gate tekerentyût csak hosszú,jó minõségû aszfaltos közlekedéskor használom.Hintázni nem hintázik a váz,hála a jól elhelyezett forgáspontoknak és a körkörös tekerésnek!:-)Hurrá!
Magellan-os

#1168
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Marzocchi:
Marzocchi Prototype Fork And Shock At Sea Otter | Sea Otter Classic
Feltöltött kép
Feltöltött kép



#1169
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
4X WC elsõ állomásának (Pietermaritzburg) végeredménye: Jared Graves and Anneke Beerten win 4x finals in Pietermaritzburg:Results

XCO szombaton, DH vasárnap élõben tekinthetõ a freecaster.tv oldalon


#1170
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás

Nekem rp2 van....van nyilt meg zárt azt jónapot.....igaz nekem a vázhoz való van így tökéletesen elég.

Szintén az van. Egyszer lokkoltam, vakartam is a fejem a lejtõn hogy mi a tosz van! Lokkolgassák a top versenyzõk! amennyi energia ott elveszik azt beviszem a túra felénél sör/bor formájában. Elöl RLC van, egyszer beállítottam azóta úgy van, legjobb!
Majd biztos programozni is fogom menet közben pár év múlva nem? Nem!

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#1171
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

jó az. én 3as állásba tekerem a cuccot, ha pl országúton is megyek. ott jobban jön a keményebb lock. de ha valami normális, full terep tekerés van, akkor puhább lockot állítok, mert ott felfelé is jó, ha valamennyit mozog. és én biza minden domb aljában elöl-hátul lockolok.


az ok
csak azt mondom hogy már az rp23 is nehezen kezelhetõ
az új meg méginkább az lesz

azért volt jó az rp3 elve. mert pl egy köves gyökeres mászásnál valóban jó lenne egy köztes állapot amikor többet mozg mint a firm-ben, de nem hintázik. de menet közben turkálni, kihúzni a kis kart úgy tekergetni, elég macerás. nem hiszem hogy nem lehetne megoldani egy karral.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1172
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

õszintén eddig is rüheltem az rp23-at (mutass nekem embert aki menet közben -kesztyûben- tudja kezelni a kisebbik állítót (meg van rá igénye) . szvsz a legértelmesebb megoldásuk eddig az rp3 lett volna ha normálisan mûködõtt volna. nyilt, kis propedal, kemény propedal azt szevasz. akinek ennyi nem elég az vegyen motort:)


jó az. én 3as állásba tekerem a cuccot, ha pl országúton is megyek. ott jobban jön a keményebb lock. de ha valami normális, full terep tekerés van, akkor puhább lockot állítok, mert ott felfelé is jó, ha valamennyit mozog. és én biza minden domb aljában elöl-hátul lockolok.

#1173
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Én ezt is nagyon ritkán használom, csak amikor nagyon haladni akarok, amugy engem nem zavar ha hintázik...azrét vettem fully-t :)

#1174
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

Nekem rp2 van....van nyilt meg zárt azt jónapot.....igaz nekem a vázhoz való van így tökéletesen elég.


nekem is, teljesen jó is (max egy távszabályzósra cserélném le, az tényleg jól tud jönni néha)

csak azt nem értem egy alapban nehezen kezelhetõ rendszert mért kell még tovább bonyolítani.

mikor volt nálam rp23-as cucc döntõen ott is csak a firm állást használtam meg a nyíltat (csak kipróbálni tekergettem el ) s szerinttem a többség szintén.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1175
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Nekem rp2 van....van nyilt meg zárt azt jónapot.....igaz nekem a vázhoz való van így tökéletesen elég.

#1176
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
õszintén eddig is rüheltem az rp23-at (mutass nekem embert aki menet közben -kesztyûben- tudja kezelni a kisebbik állítót (meg van rá igénye) . szvsz a legértelmesebb megoldásuk eddig az rp3 lett volna ha normálisan mûködõtt volna. nyilt, kis propedal, kemény propedal azt szevasz. akinek ennyi nem elég az vegyen motort:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1177
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
eddig 2 állás volt: az egyikben fixen mindig ki volt kapcsolva a propedal a másikban meg választhattad, hogy melyik legyen bekapcsolva
most is két választásod van, de most a kettõ lehet olyan is, hogy mindkettõ be van kapcsolva.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1178
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
gyakorlatilag ugyanazt tudja csak atvarialtak hogy hol mit kapcsolsz. forradalmi ujitas.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1179
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
rohadtul nem értem hogy ez mért jobb mint az eddigi volt ?

Feltöltött kép
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1180
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Az útátugrás magassága és az érkezõ meredeksége nagyon durva lesz az új Fort William-i pályán.
CHANGES TO FORT WILLIAM WORLD CUP TRACKS