Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1041
Posted 2011. June 23. - 13:22
Egyszer biztos eltörik, de nem gyakrabban mint bármely verseny váz. Más márkáknak is van ilyen vékony támvillás váza, valamelyikrõl az írta a gyártó hogy támvilla nélkül is olyan erõs, hogy nem törne el.
A sebesség mindent megold.
#1042
Posted 2011. June 23. - 13:13
#1043
Posted 2011. June 23. - 13:11
#1044
Posted 2011. June 23. - 10:12
#1045
Posted 2011. June 23. - 10:08
#1046
Posted 2011. June 22. - 21:03
#1047
Posted 2011. June 22. - 20:46
#1048
Posted 2011. June 22. - 19:55
#1049
Posted 2011. June 21. - 13:21
#1050
Posted 2011. June 20. - 13:04
egyáltalán nem fura az árkülönbség, a Trickstuff egy kis német manufaktúra, az atomlab meg gondolom tajvani gyártmány.
#1051
Posted 2011. June 20. - 01:34
Fura, hogy az atomlabé olcsóbb, mint az ismeretlen trickstuff De pinkbike-on utóbbira esküsznek. Mert állítólag ez már tényleg nem szivárog, csak szarul néz ki.
Irritum:
A fékkar távolságának állítása teljesen más lapra tartozik mint a rövid fékkar, és az "emiatt kényelmetlen elérni középsõujjal" -hoz.
Irritum:
A fékkar távolságának állítása teljesen más lapra tartozik mint a rövid fékkar, és az "emiatt kényelmetlen elérni középsõujjal" -hoz.
Ride everywhere.
.
#1052
Posted 2011. June 18. - 16:11
@enté
Próbálkoztam egy ideig a középsõ ujjal való fékezéssel, de annyira nyommer kezem van, hogy a középsõ- és gyûrûsujjamat nem tudom úgy kinyújtani, hogy egyenes szöget zárjon be a kézfejemmel ha a többi ujjam be van hajlítva. Mondjuk amúgy is a hüvelyk-váltó, mutató-fék, maradék-kapaszkodás koncepció jön be leginkább, így marad a mutatóujjas fékezés meg a Sram váltókar (tudom-tudom, Shimanonál is van two-way release egy ideje:)).
@AGA
Fékkar távolságának állítása nem orvosolhatja ezt a problémát?
Próbálkoztam egy ideig a középsõ ujjal való fékezéssel, de annyira nyommer kezem van, hogy a középsõ- és gyûrûsujjamat nem tudom úgy kinyújtani, hogy egyenes szöget zárjon be a kézfejemmel ha a többi ujjam be van hajlítva. Mondjuk amúgy is a hüvelyk-váltó, mutató-fék, maradék-kapaszkodás koncepció jön be leginkább, így marad a mutatóujjas fékezés meg a Sram váltókar (tudom-tudom, Shimanonál is van two-way release egy ideje:)).
@AGA
Fékkar távolságának állítása nem orvosolhatja ezt a problémát?
#1053
Posted 2011. June 18. - 01:37
Kizárólag középsõ ujjal fékezek, az a legerõsebb. Sokkal stabilabbnak érzem a kormányfogást és közben bármikor válthatok.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1054
Posted 2011. June 18. - 00:42
Azért elgondolkodtam pár napig mielõtt leírtam ezt
Nem írtam, hogy triálosok akarnának xtr féket használni, bár nem kizárt. Õk azért használnak hosszú fékkart (amit egy ujjal húznak) mert ha megnézed egy beljebb tolt -esetleg rövid- fékkarnál a kézfej és a húzó ujj elég nagy szöget zár be, ez nem tesz jót néhány ínszalagnak. Persze a széles kormányukkal ez hatványozottabban jön elõ mint cc-nél, de vettem már észre több kilométeres downhillnél cc géppel is (nem itthon).
Athertonék beállítása persze logikusabb Hétvégi túrán viszont direkt figyeltem, az esetek 80%-ban középsõ ujjal fékezem. De nem gond, ha lecserélem a hayest shimanora akkor úgyis a régi 760-as sorozatú xt kart rakom fel, ha még kompatibilis lesz.
Vajon a hozzám hasonló streetfreakeknek mikor lesz k-radon kívül itthon pl ilyenje?
Specialized Bicycle Components : Rhythm Lite Control Tire
Nem írtam, hogy triálosok akarnának xtr féket használni, bár nem kizárt. Õk azért használnak hosszú fékkart (amit egy ujjal húznak) mert ha megnézed egy beljebb tolt -esetleg rövid- fékkarnál a kézfej és a húzó ujj elég nagy szöget zár be, ez nem tesz jót néhány ínszalagnak. Persze a széles kormányukkal ez hatványozottabban jön elõ mint cc-nél, de vettem már észre több kilométeres downhillnél cc géppel is (nem itthon).
Athertonék beállítása persze logikusabb Hétvégi túrán viszont direkt figyeltem, az esetek 80%-ban középsõ ujjal fékezem. De nem gond, ha lecserélem a hayest shimanora akkor úgyis a régi 760-as sorozatú xt kart rakom fel, ha még kompatibilis lesz.
Vajon a hozzám hasonló streetfreakeknek mikor lesz k-radon kívül itthon pl ilyenje?
Specialized Bicycle Components : Rhythm Lite Control Tire
Ride everywhere.
.
#1055
Posted 2011. June 17. - 17:45
#1056
Posted 2011. June 15. - 12:50
Na, itt van min csámcsogni:
Nukeproof 4X Stem - dphilpott - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
Athertonék megoldották a rövid XTR kar felhelyezését. Tövig a markolaton.
ez az elektromos kona valami vicc?! o.O
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1057
Posted 2011. June 15. - 12:01
Hát nem tudom. Nekem 2011 XTR fékem van és csodálatosan elérem az átlagos méretû kezemmel. Pedig kicsit be is vannak tolva a karok a markolattól. Az elején én is izgultam, hogy jó lesz-e, de jó.
#1058
Posted 2011. June 10. - 20:23
Na, itt van min csámcsogni:
Nukeproof 4X Stem - dphilpott - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
Athertonék megoldották a rövid XTR kar felhelyezését. Tövig a markolaton.
Nukeproof 4X Stem - dphilpott - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
Athertonék megoldották a rövid XTR kar felhelyezését. Tövig a markolaton.
#1059
Posted 2011. June 10. - 19:07
No de alapvetõen nem is a triálosokat célozták ezzel, azt hiszem. Én alapállásban csak a mutatóujjammal érem el a fékkart (mert így van beállítva - ekkor a legnagyobb az erõkar, és v-fékkel is ugyanígy nyomom, a többi ujj kell a kapaszkodáshoz :] ), ráadásul mechanikus tárcsa, tehát még jobban kell tépni. A videó alapján mondjuk nekem a váltókar pont jó helyen lenne, csak a fékkar van nagyon belül a matchmaker-szerû megoldás miatt.
#1060
Posted 2011. June 10. - 18:16
Fákkar.
A váltókar nem zavar ha beljebb van, bár elég hülye szögbe szoktam magamnak állítani. De igazad van ha túl nagy és hozzáér a nagyujjam bütykéhez megõrülök.
Fékkar meg azért logikátlan ha rövid, mert van olyan eset amikor vissza kell találnod a fékkarhoz hirtelen. Vagy például nekem szokásom középsõ ujjal is fékezni ha fárad a mutató. Ezt azzal nem érném el pedig elég hosszú ujjaim vannak. Fura dolog, a triálosok 90%-a négyujjas fékkart használ hogy ne legyen ínyhüvelygyulladása, ez a fél ujjas dolog szerintem sehogysem egészséges megoldás.
A váltókar nem zavar ha beljebb van, bár elég hülye szögbe szoktam magamnak állítani. De igazad van ha túl nagy és hozzáér a nagyujjam bütykéhez megõrülök.
Fékkar meg azért logikátlan ha rövid, mert van olyan eset amikor vissza kell találnod a fékkarhoz hirtelen. Vagy például nekem szokásom középsõ ujjal is fékezni ha fárad a mutató. Ezt azzal nem érném el pedig elég hosszú ujjaim vannak. Fura dolog, a triálosok 90%-a négyujjas fékkart használ hogy ne legyen ínyhüvelygyulladása, ez a fél ujjas dolog szerintem sehogysem egészséges megoldás.
Ride everywhere.
.