Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1041
Posted 2011. June 23. - 20:28
#1042
Posted 2011. June 23. - 20:15
Cervélo. Ha már mindenáron.
Úgy-úgy
Kíváncsi vagyok mikor kezdenek el gyártani támvilla nélküli outi vázakat : D
#1043
Posted 2011. June 23. - 18:37
#1044
Posted 2011. June 23. - 15:00
Egyszer biztos eltörik, de nem gyakrabban mint bármely verseny váz. Más márkáknak is van ilyen vékony támvillás váza, valamelyikrõl az írta a gyártó hogy támvilla nélkül is olyan erõs, hogy nem törne el.
Az az egyik Cérvelo váz volt.
#1045
Posted 2011. June 23. - 14:37
Nem feltétlenül a támvillánál tartanék töréstõl, hanem a nyeregcsõ felsõcsõ találkozásnál. Valahogy optikailag furcsa, hogy felette jelentõsen vastagodik a nyeregcsõ.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1046
Posted 2011. June 23. - 14:37
cannondale sipersix evo a papucsnal szerintem meg vekonyabb mint ez.
amugy meg hurra, kellett mar egy ujabb tapered szabvany mint egy falat kenyer.
amugy meg hurra, kellett mar egy ujabb tapered szabvany mint egy falat kenyer.
The other major improvement comes in overall handling precision, which makes a significant jump with the move towards an even more oversized 1 1/4-to-1 1/2in tapered front end called OverDrive2.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1047
Posted 2011. June 23. - 13:22
Egyszer biztos eltörik, de nem gyakrabban mint bármely verseny váz. Más márkáknak is van ilyen vékony támvillás váza, valamelyikrõl az írta a gyártó hogy támvilla nélkül is olyan erõs, hogy nem törne el.
A sebesség mindent megold.
#1048
Posted 2011. June 23. - 13:13
#1049
Posted 2011. June 23. - 13:11
#1050
Posted 2011. June 23. - 10:12
#1051
Posted 2011. June 23. - 10:08
#1052
Posted 2011. June 22. - 21:03
#1053
Posted 2011. June 22. - 20:46
#1054
Posted 2011. June 22. - 19:55
#1055
Posted 2011. June 21. - 13:21
#1056
Posted 2011. June 20. - 13:04
egyáltalán nem fura az árkülönbség, a Trickstuff egy kis német manufaktúra, az atomlab meg gondolom tajvani gyártmány.
#1057
Posted 2011. June 20. - 01:34
Fura, hogy az atomlabé olcsóbb, mint az ismeretlen trickstuff De pinkbike-on utóbbira esküsznek. Mert állítólag ez már tényleg nem szivárog, csak szarul néz ki.

Irritum:
A fékkar távolságának állítása teljesen más lapra tartozik mint a rövid fékkar, és az "emiatt kényelmetlen elérni középsõujjal" -hoz.

Irritum:
A fékkar távolságának állítása teljesen más lapra tartozik mint a rövid fékkar, és az "emiatt kényelmetlen elérni középsõujjal" -hoz.
Ride everywhere.
.
#1058
Posted 2011. June 18. - 16:11
@enté
Próbálkoztam egy ideig a középsõ ujjal való fékezéssel, de annyira nyommer kezem van, hogy a középsõ- és gyûrûsujjamat nem tudom úgy kinyújtani, hogy egyenes szöget zárjon be a kézfejemmel ha a többi ujjam be van hajlítva. Mondjuk amúgy is a hüvelyk-váltó, mutató-fék, maradék-kapaszkodás koncepció jön be leginkább, így marad a mutatóujjas fékezés meg a Sram váltókar (tudom-tudom, Shimanonál is van two-way release egy ideje:)).
@AGA
Fékkar távolságának állítása nem orvosolhatja ezt a problémát?
Próbálkoztam egy ideig a középsõ ujjal való fékezéssel, de annyira nyommer kezem van, hogy a középsõ- és gyûrûsujjamat nem tudom úgy kinyújtani, hogy egyenes szöget zárjon be a kézfejemmel ha a többi ujjam be van hajlítva. Mondjuk amúgy is a hüvelyk-váltó, mutató-fék, maradék-kapaszkodás koncepció jön be leginkább, így marad a mutatóujjas fékezés meg a Sram váltókar (tudom-tudom, Shimanonál is van two-way release egy ideje:)).
@AGA
Fékkar távolságának állítása nem orvosolhatja ezt a problémát?
#1059
Posted 2011. June 18. - 01:37
Kizárólag középsõ ujjal fékezek, az a legerõsebb. Sokkal stabilabbnak érzem a kormányfogást és közben bármikor válthatok.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1060
Posted 2011. June 18. - 00:42
Azért elgondolkodtam pár napig mielõtt leírtam ezt 
Nem írtam, hogy triálosok akarnának xtr féket használni, bár nem kizárt. Õk azért használnak hosszú fékkart (amit egy ujjal húznak) mert ha megnézed egy beljebb tolt -esetleg rövid- fékkarnál a kézfej és a húzó ujj elég nagy szöget zár be, ez nem tesz jót néhány ínszalagnak. Persze a széles kormányukkal ez hatványozottabban jön elõ mint cc-nél, de vettem már észre több kilométeres downhillnél cc géppel is (nem itthon).
Athertonék beállítása persze logikusabb
Hétvégi túrán viszont direkt figyeltem, az esetek 80%-ban középsõ ujjal fékezem. De nem gond, ha lecserélem a hayest shimanora akkor úgyis a régi 760-as sorozatú xt kart rakom fel, ha még kompatibilis lesz. 
Vajon a hozzám hasonló streetfreakeknek mikor lesz k-radon kívül itthon pl ilyenje?
Specialized Bicycle Components : Rhythm Lite Control Tire
Nem írtam, hogy triálosok akarnának xtr féket használni, bár nem kizárt. Õk azért használnak hosszú fékkart (amit egy ujjal húznak) mert ha megnézed egy beljebb tolt -esetleg rövid- fékkarnál a kézfej és a húzó ujj elég nagy szöget zár be, ez nem tesz jót néhány ínszalagnak. Persze a széles kormányukkal ez hatványozottabban jön elõ mint cc-nél, de vettem már észre több kilométeres downhillnél cc géppel is (nem itthon).
Athertonék beállítása persze logikusabb
Vajon a hozzám hasonló streetfreakeknek mikor lesz k-radon kívül itthon pl ilyenje?
Specialized Bicycle Components : Rhythm Lite Control Tire
Ride everywhere.
.

Sign In
Create Account

Back to top








