Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9168 hozzászólás a témában

#8401
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
no lemertem egy reteg szovet kb 0,3mm
/gondolom van mas is/
egy elemi szal atmeroje, nos igen ezt inkabb hagyjuk.
nem tudom lemerni.
egy koteg amibol szove van kb 0,2mm^2 amiben kb 100 szal biztos van.
vagy tobb.


ha ureges akkor nyilvan volt vmi mag.
/csak a sima no tud addig kovacsolni egy anyagot mig az ureges nem lesz/

nem vagyok karbon zseni
meg froccsonto zseni sem.
de szerintem ez inkabb froccsontes, mint karbon.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8402
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás

Feltöltött kép

Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.

a fürész nyoma csak vízszintesen lenne, ebben meg szép ívek vannak.
egyébkéni ha mefigyelitek valszeg ebben is van mag, mert igen sarkos a belsõ rész kiképzése

#8403
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás
Azok az "évgyûrûk" nem a fûrészelés nyomai?
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#8404
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?...

Simán lehet hogy nem látszanak a szálak, fõleg hogy a kép egy hajtókar keresztmetszete.
Elemi szálakból áll a karbonszövet, ha figyeltem volna elõadásokon, akkor biztos vágnám hogy hány tized (század?) mm egy szál.

Szerintem elég rosszul került be a köztudatba a karbonszálas technológia, nagyon sokan elfelejtik hogy egy "karbon" alkatrész 60-80%-a polimer, aminek alig van teherviselõ szerepe, gyakorlatilag csak egybentartja a szövetet.
A "hasznos" tömeg így lehet hogy csak 20%, vagyis van még bõven lehetõség a területen, aki miller akar lenni az a gyanta mennyiségébõl faragjon sztem:)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#8405
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

igazabol a hungarocellnel van jobb is a nevet nem tudom
de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai

A polisztirolra gondolsz?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8406
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
itt a lehetõség, csináljatok jobban, biztos tárt karokkal várnak a campánál.
karbonszövetet és mûgyantát tudtok szerezni, budapesten is árulja több cég is.
hungarocell szintén elérhetõ.

amugy ha figyelmesen nézed a külseje egységes formát képez, a belseje van elnagyolva, de megnéznél egy vázat? vagy egy shimano hajtkart szétvégva? ugyanez...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8407
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
akkor eleg furan gyurik a szovetet
de szerintem ez nem az.


az a mag ami ott lenne az kb par gramm

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8408
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
nem azért mondom, de én látom körben a karbonszövetet, olyan mintha évgyûrük lennének..
Ha lenne mag középen szerintebb nehezebb lenne akkor azért lenne szar.

#8409
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Jaj vazzeg, adjatok egy kis önbizalmat brodaz'.

#8410
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
igazabol a hungarocellnel van jobb is a nevet nem tudom
de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai

a carbon szalat nem latni a metszetben mivel kb fel mili atmeroju
de inkabb kisebb.

ez a peldany inkabb vmi muanyag froccsontott peldany.
a csapagy belul lehet nyitott ha van mas ami szigetel.
/marpedig egy statik tomites faszabb, mint egy dinamikus/

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8411
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.883 hozzászólás

es te kepes vagy kimenni a hegyre egy olyan szaron? es mondd csak nem felsz?


Mivel én okosabb vagyok náluk, ki tudom választani a legjobb alkatrészt...

#8412
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
es te kepes vagy kimenni a hegyre egy olyan szaron? es mondd csak nem felsz?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8413
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.883 hozzászólás
A "mérnökök" annyi sz@rt képesek néha kitalálni, mintha nem is léteznének. :D

#8414
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.627 hozzászólás

jol ertelmezem, hogy te most tenyleg okosabbnak kepzeled magad mint az a mernok aki a Campagnolo Recordot fejleszti? ezt nevezem en onbizalomnak.

Nem kifejezetten LóFarkasra gondolok amikor azt írom, hogy ez azért nem annyira ritka jelenség errefelé ;)

#8415
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jol ertelmezem, hogy te most tenyleg okosabbnak kepzeled magad mint az a mernok aki a Campagnolo Recordot fejleszti? ezt nevezem en onbizalomnak.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8416
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

nem látszik a szénszál.
De szabad a pálya, találd fel hogyan lehet precízen szabályozott belsõ üregeket csinálni karbon tömbökbe roncsolás és külsõ nyílás nélkül, relatíve OLCSÓN. Tuti milliomos leszel...


Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?

Egyébként meg olvassál:

A Ha üreges kell, tessék hungarocell mag köré építeni. A Lightweight is úgy csinálja a kerekeit.


Feltalálták (ill. biztos nem is õk...), milliomosok is lettek. Akárki akármit mond, az a hajtókar méltatlanul, ocsmányul enagyolt. Tuti hogy gyengébb is, mint amilyen azonos súllyal lehetne, ha rendesen megcsinálnák. Az a lyuk még csak nincs is egyenletes távolságra a kar külsejétõl.

#8417
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

XC-Rider leharapja az arcod...:D

A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..:D


xc ridernek baromira igaza van...

es sztem nem kene a PaulVitti kolleganak oktatast tartanod karbon temaban, mert valszeg tobb forog mostanaban a kezeben mint neked ;)

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8418
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
lehet, hogy az a specialized tökéletes, de hogy igy kevéssé tetszik, az tuti....
majd élõben meglátjuk. kiváncsi vagyok a villa teljesítményére is, eddig senkinek nem sikerült a nagyok mellett komoly villát csinálnia.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8419
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
XC-Rider leharapja az arcod...:D

A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..:D

#8420
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

...
Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.

Énmá asse értem mé kell mûanyagbú hajtókart, vázat, nyeregcsövet, meg mindenfélét gyártani...a vas ménem jó?:)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.