A polisztirolra gondolsz?igazabol a hungarocellnel van jobb is a nevet nem tudom
de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8401
Posted 2006. July 19. - 20:38
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8402
Posted 2006. July 19. - 19:48
karbonszövetet és mûgyantát tudtok szerezni, budapesten is árulja több cég is.
hungarocell szintén elérhetõ.
amugy ha figyelmesen nézed a külseje egységes formát képez, a belseje van elnagyolva, de megnéznél egy vázat? vagy egy shimano hajtkart szétvégva? ugyanez...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8403
Posted 2006. July 19. - 19:24
de szerintem ez nem az.
az a mag ami ott lenne az kb par gramm
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8404
Posted 2006. July 19. - 19:07
Ha lenne mag középen szerintebb nehezebb lenne akkor azért lenne szar.
#8405
Posted 2006. July 19. - 18:35
#8406
Posted 2006. July 19. - 18:34
de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai
a carbon szalat nem latni a metszetben mivel kb fel mili atmeroju
de inkabb kisebb.
ez a peldany inkabb vmi muanyag froccsontott peldany.
a csapagy belul lehet nyitott ha van mas ami szigetel.
/marpedig egy statik tomites faszabb, mint egy dinamikus/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8407
Posted 2006. July 19. - 18:30
es te kepes vagy kimenni a hegyre egy olyan szaron? es mondd csak nem felsz?
Mivel én okosabb vagyok náluk, ki tudom választani a legjobb alkatrészt...
#8408
Posted 2006. July 19. - 18:24
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8409
Posted 2006. July 19. - 18:14
#8410
Posted 2006. July 19. - 18:00
Nem kifejezetten LóFarkasra gondolok amikor azt írom, hogy ez azért nem annyira ritka jelenség errefeléjol ertelmezem, hogy te most tenyleg okosabbnak kepzeled magad mint az a mernok aki a Campagnolo Recordot fejleszti? ezt nevezem en onbizalomnak.
#8411
Posted 2006. July 19. - 17:27
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8412
Posted 2006. July 19. - 17:21
nem látszik a szénszál.
De szabad a pálya, találd fel hogyan lehet precízen szabályozott belsõ üregeket csinálni karbon tömbökbe roncsolás és külsõ nyílás nélkül, relatíve OLCSÓN. Tuti milliomos leszel...
Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?
Egyébként meg olvassál:
A Ha üreges kell, tessék hungarocell mag köré építeni. A Lightweight is úgy csinálja a kerekeit.
Feltalálták (ill. biztos nem is õk...), milliomosok is lettek. Akárki akármit mond, az a hajtókar méltatlanul, ocsmányul enagyolt. Tuti hogy gyengébb is, mint amilyen azonos súllyal lehetne, ha rendesen megcsinálnák. Az a lyuk még csak nincs is egyenletes távolságra a kar külsejétõl.
#8413
Posted 2006. July 19. - 17:09
XC-Rider leharapja az arcod...
A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..
xc ridernek baromira igaza van...
es sztem nem kene a PaulVitti kolleganak oktatast tartanod karbon temaban, mert valszeg tobb forog mostanaban a kezeben mint neked
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8414
Posted 2006. July 19. - 14:08
majd élõben meglátjuk. kiváncsi vagyok a villa teljesítményére is, eddig senkinek nem sikerült a nagyok mellett komoly villát csinálnia.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8415
Posted 2006. July 19. - 13:50
A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..
#8416
Posted 2006. July 19. - 13:39
Énmá asse értem mé kell mûanyagbú hajtókart, vázat, nyeregcsövet, meg mindenfélét gyártani...a vas ménem jó?...
Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.
#8417
Posted 2006. July 19. - 13:30
Láttam már elfûrészelt Sh Hollowtech kart. Mérnökien szabályos volt.
Azért a formára kovácsolt alu technológiát ne hasonlítsuk már az akármilyen karbon tecnológiához. Szerinted belül is olyan szép rácsosnak kéne lennie a karbon cuccoknak, mint kívülrõl? Na olyan soha nem lesz, mert az csak dísz! Alatta egy egyszínû szénszállal erõsített, megsütött-préselt gyanta az egész. Egy sima mûanyag, nem látszik a szénszál.
De szabad a pálya, találd fel hogyan lehet precízen szabályozott belsõ üregeket csinálni karbon tömbökbe roncsolás és külsõ nyílás nélkül, relatíve OLCSÓN. Tuti milliomos leszel...
#8418
Posted 2006. July 19. - 10:50
Az ottan karbon? Az kéne legyen elvileg, de a képrõl kurvára nem úgy néz ki. Mindenesetre egy tisztességes gyár karbont is tud 0.5 mm-en belüli precizitással összenyálazni. Pláne a csilivili csúcsgruppóba, a sajtófotózásra. Ha üreges kell, tessék hungarocell mag köré építeni. A Lightweight is úgy csinálja a kerekeit.
#8419
Posted 2006. July 19. - 10:39
#8420
Posted 2006. July 19. - 10:38
ha kitalálod hogy hogyan legyen egyenes, garantálom milliomos leszel.
Láttam már elfûrészelt Sh Hollowtech kart. Mérnökien szabályos volt.